20.5.16

Ζύμη με τρία άλευρα για ... τυροκουλούρες

Χθες, ξύπνησα με μια  "μανία" για ζεστή και αφράτη πιτούλα...
Λες και την έβλεπα στο όνειρό μου σαν τον έρμο και πάντα πεινασμένο Καραγκιόζη :-))
Κι' άμα ξυπνήσεις με τέτοιο συναίσθημα δύσκολα σου ξεκολλάει όλη μέρα...
Ήρθε που λέτε το απόγευμα ... και η "μανία" δεν είχε καταλαγιάσει παρά τις τρέχουσες καταστάσεις της ημέρας... οπότε ανασκουμπώθηκα!

Αλλά έλα που την πάτησα, γιατί δεν είχα επαρκή ποσότητα αλευριού για πίτες, οπότε πήρα ότι υπόλοιπο είχα και σκάρωσα ένα άλλο ζυμαράκι.
Είχα και φρέσκο ανθότυρο, είχα και ένα τυράκι που έμοιαζε με παρμεζάνα (φερμένο από το πρόσφατο ταξίδι μας) οπότε τις ολοκλήρωσα τις τυροκουλούρες μου και παρά το γεγονός ότι φτιάχτηκαν με τις ιδιαιτερότητες της στιγμής έγιναν πεντανόστιμες και έτσι αποφάσισα να τις μοιραστώ μαζί σας.

Ζυμωτές τυροκουλούρες
 

Υλικά για την γέμιση: 

400 γραμ. φρέσκο ανθότυρο λιωμένο,
150 γραμ. παρμεζάνα τριμμένη,
2 μέτρια αυγά,
3 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό,
2 κουταλιές γάλα φρέσκο,
πιπέρι, μοσχοκάρυδο από 1/3 κοφτό κουταλάκι
και τέλος δύο κουταλάκια αποξηραμένο δυόσμο.

Υλικά για την ζύμη:
200 γραμ. αλεύρι αυτοδιωγκούμενο,
150 γραμ. αλεύρι γ.ο.χ.
150 γραμ. αλεύρι ολικής
100 γραμ. βούτυρο λιωμένο,
 90 γραμ. ελαιόλαδο,
1/2 ποτήρι χλιαρό νερό,
1 μεγάλο αυγό,
3 κουταλιές γιαούρτι,
2 κουταλιές παπαρουνόσπορο,
λίγο αλάτι, λίγη καστανή ζάχαρη.

Τα υλικά για την ζύμη μπήκαν στον αρτοπαρσκευαστή στο πρόγραμμα ζυμώματος και σε μια ώρα ήταν έτοιμη η ζύμη μου.
Κανονικά είναι μια ώρα και 20 λεπτά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ήθελα κάποιο ιδιαίτερο φούσκωμα αφού δεν έφτιαχνα ψωμάκι.


Ετοίμασα και τα υλικά της γέμισης λιώνοντας σε βαθύ μπολ το ανθότυρο εμπλουτίζοντάς το μετά, με την τριμμένη παρμεζάνα και όλα τα υπόλοιπα προαναφερόμενα υλικά.


Όταν πήρα πια την έτοιμη ζύμη έστρωσα αντικολλητικό χαρτί στα ταψιά μου καθώς και ένα στον πάγκο εργασίας, ώστε να με διευκολύνει στο άνοιγμα του φύλλου.
Χώρισα την ζύμη σε 3 ίσα μέρη και μετά με το πλαστηράκι μου άνοιξα κάθε ένα, σε φύλλο.


Κάθε φύλλο το χώρισα κατά μήκος στη μέση κόβοντας μ' ένα κοφτερό μαχαίρι.
Στη συνέχεια έβαλα γέμιση περίπου 3 κουταλιές της σούπας άπλωσα κατά πλάτος (στο κάθε κομμάτι) τύλιξα ρολό και μετά γύρισα το ρολό σε κουλούρα.


Άλειψα στην επιφάνεια λίγο γάλα ανακαταμένο με λίγο ελαιόλαδο και έψησα σε προθερμασμένο φούρνο για 25 περίπου λεπτά στους 170 βαθμούς. 
Ήταν πραγματικά ένα υπέροχο βραδινό παρέα με σαλάτα και έτσι εκπληρώθηκε και η πρωϊνή μου "μανία".


Καλή σας απόλαυση αν αποφασίσετε να τις φτιάξετε με τον ίδιο συνδυασμό από τυριά ή ότι τραβά η όρεξή σας. 

Εύχομαι ολόψυχα καλό Σαββατοκύριακο και Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλες και όλους τους εορτάζοντες (Ελένες, Λένες, Λένιες, Ντίνες, Κωνσταντίνες, Κωνσταντίνους, Κωστήδες και Ντίνους).

14 σχόλια:

  1. Όταν αυτό που κάνεις, το κάνεις με αγάπη, ακόμη και αν τα υλικά είναι "με ότι έχω" βγαίνει πεντανόστιμο όπως αυτές οι τυροκουλούρες που με κάνουν να λιγουρεύομαι πρωί-πρωί στο γραφείο. Εύχομαι να έχεις μια νόστιμη ημέρα Πηνελόπη μου. Φιλιά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά τα γράφεις Χριστίνα μου.
      Και ειδικά τώρα που σε διαβάζω, μετά από μια "τραυματική εμπειρία απώλειας" ενός ολόκληρου πυρέξ με σουφλέ που μου γλίστρησε από το ράφι του ψυγείου... είναι σκέτη παρηγοριά τα λόγια σου :-)
      Φιλιά κι' από εμένα.

      Διαγραφή
  2. Αυτές οι τυροκουλούρες είναι ιδανικές για όλες τις ώρες, για πρωινό, για σνακ, για δείπνο...παντός καιρού! Μας έβαλες σε μπελάδες με τις φωτογραφίες σου Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίοι μπελάδες όμως Αμαλία μου...Άσε που δεν έχουν τελειώσει ακόμη και τα σχολεία!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Πηνελόπη μου! Πως ήσουν εσυ όταν ξυπνησες;;
    Σε τετοια φαση ειμαι και γω τωρα!!!
    αχαχχαχα
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα,χα,χα, είδες που κατάφερα να σας "φέρω στα νερά μου" Αριάδνη!!
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  4. Δώσε μου ζυμάρια και την ψυχή μου πάρε Πηνελόπη!
    Παρά τις αντικειμενικές σου δυσκολίες λόγω έλειψης υλικών έκανες πολύ καλή δουλειά. Και η παρμεζάνα μέσα έδωσε πόντους στις κουλούρες σου!! Τέλειο βραδυνό!! Τέλειο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς εδώ με τα ζυμάρια έχουμε μια σχέση πάθους Χρυσαυγή μου.
      Ειδικά όταν είναι ζεστούτσικα και αφράτα τα "κατεβάζουμε" σαν τους γλάρους :-))
      Φιλιά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  5. Δεν με λυπάσαι καθόλου που κάνω δίαιτα;...θα την τσάκιζα αν την εχα τώρα..θα την εξαφάνιζααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εμείς τι νομίζεις ότι κάναμε καλή μου Αχτίδα;
      Τις εξαφανίσαμε χωρίς καθόλου τύψεις...
      Για δίαιτα ούτε λόγος φυσικά :-)))

      Διαγραφή
  6. Αυτες οι συνταγές που ξεκινάς με ελλείψεις και φτιάχνεις κάτι με ότι έχεις, βγαίνουν οι πιο ωραίες.. αποδεδειγμένα ;)
    Πολύ ωραίες τυροκουλούρες.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο...Δίκιο... έχεις Μάριον.
      Και ίσως εκεί κρύβεται και το "μαγικό μυστικό" στις κουζίνες όλων μας.
      Φιλιά και καλημέρες.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες οι τυροκουλούρες σου Πηνελόπη μου... αυτές οι συνταγές σου με ξετρελλαίνουν!! Φαντάζομαι οι άντρες σου κι εσύ τις απολαύσατε!!! Μα είναι τόσο λαχταριστές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους άντρες μου είναι "θαύμα" ότι είναι: αφράτο, μοσχομυρίζει και είναι και φρέσκο... Έτσι καταφέρνουν να είναι και οι δύο "αφρατούτσικοι" συνέχεια Κική μου :-)))

      Διαγραφή