1.7.14

Στο επανιδείν...

Να ευχαριστήσω από καρδιάς και με πολύ αγάπη, όλες και όλους, για τις ευχές σας σχετικά με τα γενέθλια μου, καθώς και για τα σχόλια σας για το κέρασμα της εξωτικής τούρτας του προηγούμενου post.

Να ευχαριστήσω θερμά, που με συνοδεύσατε στην μέχρι τώρα καταγραφή των 555 post, με το παρόν, από την στιγμή που ξεκίνησα με τούτο το blog, σε μια προσωπική προσπάθεια πειθαρχημένης καταγραφής, των όσων δοκίμαζα να φτιάξω... για να ταϊσω και να τρατάρω τους δικούς μου αγαπημένους.

Να ευχαριστήσω και τους 544 "ακολούθους",  που μπήκαν στην λογική να δηλώσουν την ταυτότητα τους και να μου πουν ότι συχνά-πυκνά με διαβάζουν και με παρακολουθούν στα όσα γράφω και απογράφω, για τα τεκταινόμενα στην κουζίνα μου και στα κατά καιρούς οδοιπορικά μου.

Να ευχαριστήσω θερμά που 5 χρόνια τώρα (και κάτι μήνες...) μου δώσατε την χαρά της επικοινωνίας, της συμμετοχής και της συζήτησης, με τα σχόλιά σας.
Και βεβαίως, την χαρά της προσωπικής γνωριμίας με μερικούς από εσάς.
Ίσως στο μέλλον, καταφέρω να γνωρίσω μερικές και μερικούς ακόμη.
Ποτέ κανείς δεν ξέρει, έτσι δεν είναι;

Μάλλον με έχει πιάσει η καλοκαιρινή θερμοκρασία και ραστώνη και δυσκολεύομαι αρκετά στο να είμαι συνεπής με αναρτήσεις.
Ίσως δεν έχω και μεγάλη έμπνευση...

Σκέφτομαι λοιπόν, για κάποιο διάστημα να δώσω στον εαυτό μου "άδεια άνευ αποδοχών"... από τούτη την ευχάριστη ασχολία του bloggin.

Θα σας παρακολουθώ και θα "εμπνέομαι" από τα όσα "λιχούδικα" γράφετε και δημοσιεύετε φίλες και φίλοι συν-blogger και ελπίζω να είμαι και σε θέση να σας σχολιάζω, κάθε φορά που θα με προ(σ)καλείτε με την σειρά σας, στην δική σας κουζίνα!!!  

Σας εύχομαι ολόψυχα καλό Μήνα και ένα όμορφο και γεμάτο αρώματα και αρμύρα ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.   Ας πούμε:  στο επανιδείν!

19 σχόλια:

  1. Νονούλα μου, με τη φωτογραφία νόμισα πως πας διακοπες να μαζέψεις αστερίες και κοχύλια! Αν όμως ένιωσες πως θέλεις μια ανάπαυλα άνευ διακοπών, κοίτα να τη χαρείς όσο θέλεις εσύ, να κάνεις πράγματα που αγαπάς και να είσαι χαρούμενη! Και να'ρχεσαι να μας κάνεις καμιά επίσκεψη για να σε έχουμε με κάποιον τρόπο κοντά μας! Σ'αγαπώ πολύ, το βαφτιστήρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηνελόπη μου θα σε περιμένω πάλι όταν νιώσεις πως είσαι έτοιμη.
    Καλό καλοκαίρι και εύχομαι να είστε όλοι καλά!
    Όλοι χρειαζόμαστε ξεκούραση και time out... αρκεί να επιστρέφουμε !! ;)

    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηνελοπη μου σε καταλαβαινω πολυ καλα, ολοι μας περναμε απο τετοιες φασεις...
    Σε περιμενουμε να επιστρεψεις δριμυτερη!
    Καλο καλοκαιρι!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ Λόπε εγώ σε σκεφτόμουν να κολυμπάς τα ποδαράκια σου παρέα με τους αστερίες στις ακρογιαλιές, στα βοτσαλάκια και εσύ μάς στέλνεις "το επανιδείν"!?
    Αααα! δεν παίζω.
    Δεν έχεις να πας πουθενά... πουθενά εδώ θα μείνω μέχρι νάρθεις πίσω!

    ...
    Εις το επανιδείν
    αν πάνε όλα κατ’ ευχήν
    να ξανασυναντηθούμε

    Εις το επανιδείν
    κι αν φεύγεις προς στιγμήν
    ίσως ξανά αγαπηθούμε

    Δεν τελειώνουν εύκολα
    οι αγάπες οι μεγάλες
    έρχονται αναποδιές
    μα τις προσπερνάμε
    ...

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πηνελόπη, ελπίζω να ξεκουραστείς και να έλθεις σύντομα στην παρέα μας.
    Θα σε περιμένουμε!!!
    Καλή ξεκούραση
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι, καλά μπάνια, καλές βόλτες, καλά μαγειρέματα και φυσικά...καλή ξεκούραση! Όλοι νομίζω περνάμε φάσεις αποχής και ενδοσκόπησης κααι είναι καλό να ενδίδουμε για να αποφορτιζόμαστε. Να είστε όλοι καλά και ελπίζω να τα πούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές διακοπές!
    Καλή ξεκούραση, Πηνελόπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα βρε Πηνελόπη μου, έτσι μου ρχεται να βάλω τα κλάματα. Μου είσαι τόσο συμπαθής και αγαπητή και οι αναρτήσεις σου είναι πάντα τόσο ιδιαίτερες, που μου φαίνεται πολύ στενάχωρο το να μη σε διαβάζω. Σέβομαι αυτά που γράφεις ωστόσο και σίγουρα σε καταλαβαίνω. Είναι σημαντικό να κάνεις κάτι που σε γεμίζει και σε εμπνέει. Δεν σου κρύβω βέβαια ότι μέσα μου ευελπιστώ ότι θα επιστρέψεις δριμύτερη :) σε φιλώ και σου εύχομαι καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πηνελόπη μου, καλή ξεκούραση!
    Να ευχαριστηθείς το όμορφο αντράκι σου
    και τη φρουφρουδένια 'κοπέλα' σας!
    Φιλιά Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάπως έτσι αισθανόμαστε και άλλοι Πηνελόπη μου! Ο δικός μου χρόνος στο ιντερνετ έχει λιγοστέψει γενικώς (απόδειξη ότι έχασα τα γενέθλια σου :( )
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά πάνω από όλα, να ξεκουραστείς να ηρεμήσεις και να έχεις ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω να επιστρέψεις με τις όμορφες αναρτήσεις σου! Καλή ξεκούραση! Να χαλαρώσεις εύχομαι! Να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από τη μια λυπάμαι να βλέπω αγαπητούς bloggers να αποχωρούν, αλλά από την άλλη καταλαβαίνω. Κάτι οι εξωτερικές συνθήκες, κάτι η διάθεση και η έμπνευση που δεν είναι ανεξάντλητες, δύσκολο μερικές φορές να είσαι συνέχεια παρών/παρούσα στην blogoγειτονιά.
    Η φράση "Στο επανιδείν" όμως είναι ευχάριστη, ευελπιστούμε λοιπόν όλοι οι φίλοι της αρωματικής κουζίνας σου πως θα επιστρέψεις όταν είσαι έτοιμη και πάλι.
    Καλό καλοκαίρι να έχεις Πηνελόπη, καλή ξεκούραση και καλή δύναμη με όλα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα όπου κι αν είσαι!

    Εγώ πάντως θα σε περιμένω -παραμένοντας- καρτερικά να επιστρέψεις με νέα κεράσματα και ανανεωμένες ιδέες!

    Εγκάρδιες ευχές για ένα όμορφο και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πηνελόπη μου
    καλό καλοκαιρι,καλή ξεκούραση...οι διακοπές από το μπλογκινγκ επιβάλλονται για να επιστρέφουμε ανανεωμένοι-εγώ το ξέρω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aχ Πηνελοπη χαθηκαμε και ενας απο τους λογους ειναι οτι και εγω αισθανομαι κουρασμενη και ενω προσπαθω να κανω τακτικες αναρτησεις, οι επισκεψεις μου στα αλλα μπλογκς αραιωσαν πολυ.....
    φιλακια και καλη ξεκουραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εις το επανιδείν κορίτσι!Πάρε τον χρόνο που χρειάζεσαι και αν νιώσεις ότι σου λείπει η μπλοκόσφαιρα ξανά έλα!! Ως τότε κοίτα να περνάς καλά και να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλό Καλοκαίρι,καλη ξεκούραση και όταν νιώσεις οτι παλι θες να μας δείχνεις τις όμορφες αλχημιες και τα νοστιμα πιατα σου να μας ξανάρθεις,στο επαινιδειν λοιπον ,με υγεία ευχομαι,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξεκουράσου, Πηνελόπη μου, γέμισε μπαταρίες!
    Πάρε το χρόνο σου, πέρασε ήρεμα και όμορφα. Κι εμείς που σε αγαπάμε θα σε περιμένουμε!
    Πολλά φιλάκια καλή μου φίλη.

    ΥΓ. Μάλλον τότε θα τα πούμε κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. je te souhaite de bonnes vacances et un bon repos et profites-en
    à bientôt

    ΑπάντησηΔιαγραφή