26.4.16

Κερί... Μυρωμένο Αεράκι... και Μεγάλη των Παθών Εβδομάδα





Αυτό το κερί που άναψα
περαστικός από τον οίκο Σου,
δεν είναι η προσευχή μου
για να Σε φτάσει εκεί ψηλά
δεν είναι οι παρακλήσεις μου
ούτε βεβαίως καμιά ελπίδα
που εναπέθεσα σε Σένα.
Η καθαρότητα της ύλης του
δε συμβολίζει το ακηλίδωτο
της πρόθεσής μου
και η μαλακή υφή του
καθόλου δεν υπόσχεται
την εύπλαστη μεταστροφή μου
στη μετάνοια
όπως οι αλληγορίες εγγράματων πιστών Σου
ξέρουν να τυλίγουν.
Μπορεί να μοιάζει μ’ όλα τ’ άλλα
όμως αυτό
ανάφτηκε για να Σου πει
πως ευτυχώς
στέκομαι εδώ αβοήθητος
και πως ακόμα
όσο μπορώ θα λάμπω.

Γιάννης Βαρβέρης 
(ποιητική συλλογή: Ο άνθρωπος μόνος - Εκδόσεις Κέδρος)

Με το πιο πάνω ποίημα θέλω να ευχηθώ ολόψυχα, η Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών να οδηγήσει τις ψυχές και τις καρδιές όλων, σε μια πραγματική και ουσιαστική Ανάσταση με το λαμπρό φως της Ελπίδας (της όποιας ελπίδας τρέφει και μεγαλώνει μέσα στον καθένα μας) πάντα οδηγό.

Καλή Ανάσταση φίλες και φίλοι αναγνώστες.

14 σχόλια:

  1. Υπέροχο το ποίημα Πηνελόπη μου, μιλά κατ' ευθείαν στην ψυχή!
    Καλή Ανάσταση φίλη! Εύχομαι το Αναστάσιμο Φως να φωτίζει την ψυχή και τη ζωή όλων!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση Πηνελόπη μου, να έχετε υγεία και πολλά-πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Πηνελόπη. Υγεία και ευτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε αυτό το ποίημα, μας συγκίνησες!!
    Πηνελόπη σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ομορφο! Σ ευχαριστουμε πολύ!
    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φωτιση στις ψυχες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη, Καλό Μήνα Πηνελόπη! ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και καλό μήνα!!!
    Φιλιά πολλά Πηνελόπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Πηνελόπη μου, καλό μήνα με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Πηνέλοπη μου! Καλό μήνα με υγεία, αισιοδοξία, αγάπη, υπομονή και ελπίδα μήπως και κάτι αλλάξει!!!
    Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Πηνελόπη!!! Χριστός Ανέστη! Με υγεία κ χαρά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Πηνελόπη!!! Χριστός Ανέστη! Με υγεία κ χαρά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή