20.9.17

Μπισκότα και πάλι...

Τι να κάνω (;) που με έπιασε ένας οίστρος δημιουργίας μπισκότων τελευταίως!
Τι να κάνω (;) από το να μοιραστώ αυτόν μου τον οίστρο μαζί σας και να σας βάλω με την σειρά μου σε μπελάδες δοκιμών :-))
Όσες και όσοι συναναστρέφεστε με πιτσιρίκια ή και μεγαλύτερα παιδιά, κατανοείτε το γεγονός ότι τα μπισκότα είναι από τις αγαπημένες τους λιχουδιές που τα συνοδεύουν παρέα μ' ένα ρόφημα, ένα ποτήρι γάλα, ένα γιαούρτι, ένα smoothie ή απλά μπαίνουν στο ταπεράκι του σχολείου ως επιδόρπιο δίπλα στο καθιερωμένο τοστάκι ή κουλούρι.

Μπισκότα και πάλι λοιπόν, με υλικά που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως το φυστικοβούτυρο. Προσωπικά μου αρέσει, αλλά οι υπόλοιποι της παρέα είχαν τους ενδοιασμούς τους...τα μπισκότα πάντως καταναλώθηκαν :-))

Μπισκότα Φυστικοβούτυρου με μέλι και λευκή σοκολάτα


Υλικά για 30-35 μπισκότα
3 κουταλιές σούπας φυστικοβούτυρο,
2/3 φλιτζανιού μέλι ανθέων,
1/2 φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι,
1 κουταλιά ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού,
2 μέτρια αυγά,
2 κουταλιές καρύδα τριμμένη,
4-5 σταγόνες εσάνς πικραμύγδαλο,
2 κουταλιές ελαιόλαδο,
250 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει,
100 γραμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις,
1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
100 γραμ. λευκή σοκολάτα με αμύγδαλο (κομμένη σε κομματάκια)

Σ' ένα μπολ μείξης χτύπησα τα αυγά μαζί με το μέλι, το λάδι και το φυστικοβούτυρο.
Στη συνέχεια πρόσθεσα τον χυμό, το ξύσμα, την τριμμένη καρύδα καθώς και το εσάνς.
Τέλος ενσωμάτωσα τα δύο είδη άλευρου μαζί με το μπέικιν πάουντερ και πήρα ένα μείγμα αρκετά ελαστικό.

Άφησα το μείγμα για λίγο στην άκρη μέχρι να κόψω τα κομματάκια σοκολάτας και μετά με την βοήθεια κουταλιού έπαιρνα ποσότητα όσο ένα μικρό καρύδι, το έβαζα πάνω στο ταψί που ήταν στρωμένο με χαρτί ψησίματος και όταν τελείωσα το μοίρασμα, έπλασα τη ζύμη σε μπαλάκια.


Στο κέντρο κάθε μικρού βόλου έβαλα ένα κομματάκι σοκολάτας και το πίεσα να πάει σε βάθος.


Έψησα σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 180 βαθμούς για 80-10 λεπτά.
Τα έβγαλα για να μην παραψηθούν και σε λίγη ώρα (αφού είχαν κρυώσει αρκετά) ήταν έτοιμα προς κατανάλωση.
Μύρισε η κουζίνα μου ψημένο φιστίκι και μέλι και φυσικά όταν κρυώνουν είναι ακαταμάχητα!

12 σχόλια:

  1. Μμμμ.μου φαινεται πως ειναι απο τα καλυτερα.τετοια υλικα εφεραν το καλυτερο αποτελεσμα.Να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' εμένα άρεσαν περισσότερο Λίτσα, από ότι στο υπόλοιπο "φιλοθεάμον κοινό" μου... και έτσι περίσσεψαν για 3-4 ημέρες :-))
      Καλό βράδυ εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία προσθηκη αυτη της λευκης σοκολάτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη προσθήκη χάρισε πόντους στο disign του μπισκότου, Αριάδνη μου :-)))

      Διαγραφή
  3. Πολλά μπισκότα στο προσκήνιο Πηνελόπη! Απαραίτητα όντως για την εποχή, για να γλυκάνουμε εαυτούς πρωτίστως αλλά και τους μαθητές μας που ακόμα παλεύουν να βρουν τους ρυθμούς τους. Αλλά εσύ το έχει πάει πολλά βήματα παραπέρα, η μία συνταγή είναι πιο ψαγμένη από την άλλη! Πολύ θα μου αρέσει αυτό το μπισκοτάκι με τη λευκή σοκολάτα (που την αγαπώ ιδιαίτερα), θα το βάλω (και αυτό) στα προσεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Αμαλία μου!
      Και μετά τα μπισκότα, περάσαμε στα κέικς (μικρά και μεγάλα...) και τώρα πάμε ολοταχώς για διάφορες εκδοχές σε ψωμάκια, πιτούλες κ.λ.π.... Χρόνο απλώς δεν έχω πολύ για να σας τα γράφω, αλλά όλο και κάτι θα καταφέρω.
      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς. Και συχνά σκέφτομαι πως πρέπει να καταφέρουμε να πιούμε κανένα τσαγάκι ή καφεδάκι.

      Διαγραφή
  4. Τα μπισκότα είναι πάντα καλοδεχούμενα Πηνελόπη μου!
    Και για το σχολείο αλλά και για το γραφείο είναι ιδανικά!
    Έχεις συνδυάσει ωραία και αγαπημένα υλικά, οπότε είμαι σίγουρη ότι θα τελείωσαν πολύ πολύ γρήγορα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Ερμιόνη μου καλή το γραφείο...το έχω αφήσει πια πίσω μου! Όταν πήγαινα είχαν και οι συνάδελφοι τα τυχερά τους :-))
      Απλώς το σχολείο είναι για δύο (μικρός και μεγάλος ...) και πρέπει να κάνω διάφορους συνδυασμούς που να τους καλύπτω και τους δύο.
      Χαιρετισμούς πολλούς σε όλους σας.

      Διαγραφή
  5. Πολύ νόστιμα μπισκότα χωρίς ζάχαρη!!
    Η λευκή σοκολάτα που είχα προσθέσει σε κάποια μπισκοτάκια μου μου είχε καεί σε σένα φαίνεται ωραία!
    Οτι πρέπει για αυτήν την εποχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά χωρίς ζάχαρη Μάχη μου. Προσπάθεια πετυχημένη!!
      Ίσως επειδή δεν τα άφησα περισσότερο από 8-10 λεπτά και την είχα πιέσει αρκετά μέσα στη ζύμη του μπισκότου να "προστατεύθηκε" από το κάψιμο η σοκολάτα μου.

      Διαγραφή
  6. ωωωωωωω τι ωραια συνταγη ! τσαχπινικα με λευκη σοκολατα κ φυστικοβουτυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε ξενιτεμένο μου πουλί!
      Εκεί στα ξένα που 'σαι, έχει φυστικοβούτυρο;
      Έτσι που σε διαβάζω με κάνεις να στεναχωριέμαι, αλλά όλο και λέω, θα τα καταφέρει να ανακαλύψει ωραία νέα υλικά (παρέα με τα παγωτά)!!

      Διαγραφή