15.1.19

Τυροπιτάκια...από την Βαγγελιώ

Με αφορμή συνταγή της αγαπητής  Βαγγελιώς Κασσαπάκη, που δημοσιεύτηκε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Γευσιγνώστης, αλλά και το post που υπάρχει στο blog της, σκάρωσα κι' εγώ δύο φουρνιές τυροπιτάκια.

Επισημαίνω ότι μία φουρνιά δεν είναι αρκετή, όταν υπάρχουν γύρω σας πιτσιρίκια καλόφαγα, γι' αυτό και τα ταψιά μου έγιναν: δύο x  δύο (μιλάμε για σχεδόν 40 κομμάτια)!


Τα υλικά αναλυτικά θα τα βρείτε στη συνταγή της Βαγγελιώς όπως αναφέρεται πιο πάνω ή στο τεύχος του Γευσιγνώστη 13/1/2019.
Προσωπικά αύξησα περίπου στο διπλό τα υλικά μου για να βγάλω τις ποσότητες που ήθελα.


Επιπλέον αντί για μόνον φέτα, έβαλα την ανάλογη ποσότητα τυριών περίπου 500 γραμμάρια: σε συνδυασμό κατσικίσιο τυρί μαζί με κύβους από κομμένο γκούντα.

Στο σύνολο των υλικών μου πρόσθεσα ακόμη 1 κουταλάκι γεμάτο, καπνιστή πάπρικα καθώς και 1 κουταλάκι γεμάτο, αποξηραμένο δυόσμο. Τέλος σημειώνω πως τα έκανα με αλεύρι για όλες τις χρήσεις και φυσικά μπέικιν πάουντερ.


Αντί για σουσάμι, αφού πέρασα με λίγο γάλα την επιφάνεια τους, πασπάλισα με ελαφρώς καβουρδισμένους ηλιόσπορους.


Ψήθηκαν σε προθερμασμένο φούρνο (δύο ταψιά κάθε φορά, αλλάζοντας θέσεις) στους 180 βαθμούς μέχρι που ρόδισε η επιφάνειά τους και μοσχομύριζε το σπίτι ψημένο τυρί & ψωμί ταυτόχρονα!!


Απολαυστικά τόσο ζεστά, όσο και σε θερμοκρασία δωματίου.
Ενώ αν μείνουν ζεσταίνονται ελαφρώς στο φούρνο μικροκυμάτων και τρώγονται μέχρι και το τελευταίο!


Δοκιμάστε τα και θα δικαιώσετε νομίζω τούτη την επιλογή μου, μέσα από τις τόσες πολλές και καλές συνταγές της Βαγγελιώς.

2 σχόλια:

  1. Ωωωω! Αγαπητή μου Πηνελόπη! Ευχαριστώ που δοκίμασες τη συνταγή. Είναι απ' αυτές που θεωρώ ότι έχουν καλή σχέση αποτελέσματος-χρόνου-δαπάνης και τα φτιάχνω κάθε φορά σε διάφορες ποσότητες π.χ. έχω φτιάξει και 20 κομμάτια και 80 κομμάτια. Χαίρομαι για τις πάντα εποικοδομητικές παρεμβάσεις σου. Οι ηλιόσποροι δε, εξαιρετική αναβάθμιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακαλώ Βαγγελιώ μου!
    Να πω βεβαίως πως έχεις δίκιο για αυτό που πιστεύεις, είναι όντως μια συνταγή με πολύ καλή σχέση αποτελέσματος-χρόνου-δαπάνης, σύμφωνα με τα διαθέσιμα υλικά ενός νοικοκυριού.
    Καλή συνέχεια σε όλες μας τις δοκιμές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή