20.1.17

700 +1

Ο τίτλος 700 + 1... σαφώς και δεν κάνει για τίτλος κάποιου μαγειρικού πονήματος (!) αλλά είναι τίτλος για τις 700 αναρτήσεις (με τελευταία αυτή για το κέικ πορτοκαλιού) που έχει συμπληρώσει το πνευματικό μου παιδί, κατά κόσμον... προσωπικό blog Aroma Vanillias.

Πραγματικά δεν περίμενα να καταφέρω να φτάσω μέχρι αυτό το νούμερο, όταν ξεκίνησα το 2009 (στις 22.5.2009)  με τη πρώτη πειραματική καταγραφή μου, για μια ωραία και νόστιμη κερασόπιτα.

Ο καιρός που πέρασε, με έμαθε πολλά πράγματα για τις δυνάμεις και τις αντοχές μου μέσα κι έξω από την κουζίνα.
Ταυτόχρονα με έκανε "σοφότερη" στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους που με περιέβαλλαν στο παρελθόν, αλλά και με αυτούς που εξακολουθούν να με περιβάλλουν σήμερα, πέρα από τα δικά μου αγαπημένα κοντινά πρόσωπα.

Ξεκίνησα ως μέλος μιας ομάδας (του HFL) και πιο πριν... μιας διαδικτυακής κοινότητας (του Hugry) που σαν κοινό χαρακτηριστικό είχαν το "καλό φαγητό". Και τελικά θα έλεγα πως κατέληξα μέλος μιας πολύ μεγάλης κοινότητας, της επονομαζόμενης κοινότητας των food bloggers, που συνεχώς εξελίσσεται και εμπλουτίζεται με νέες παρουσίες και απόψεις, πάνω στα θέματα διατροφής.

Σε ανύποπτο χρόνο, σε μια συζήτηση που έκανα με φίλη, τέθηκε το θέμα  αν και πως η κοινότητα των food bloggers, κυρίως του εξωτερικού, έχει τη δύναμη να καθορίζει "πολιτικές" στις προωθητικές ενέργειες των παραγωγών τροφίμων (είτε μιλάμε για μεγάλες εταιρίες, είτε για μικρούς παραγωγούς).
Προσωπικά δεν το πιστεύω!
Είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο νομίζω, μεμονωμένα άτομα να έχουν την δυνατότητα να επηρεάσουν το παντοδύναμο marketing.
Όμως πιστεύω ακράδαντα πως άτομα που αγαπούν να μαγειρεύουν και να δημιουργούν γεύσεις αλμυρές ή γλυκές, μπορούν να επηρεάσουν τους ανθρώπους γύρω τους ώστε να τραφούν πιο σωστά και να θέσουν τον "πήχη" της γεύσης πολύ ψηλά.
Μπορούν ακόμη να "εκπαιδεύσουν" τους άλλους στην αναγνώριση υλικών και συστατικών, κατορθώνοντας έτσι  να τους κάνουν πιο σωστούς καταναλωτές, γεγονός πραγματικά σημαντικό!

700 + 1 αναρτήσεις, λοιπόν...
 Ένα προσωπικό σημειωματάριο συνταγών, που όπως έχω γράψει και πει στο παρελθόν, το ξεκίνησα για να έχω την "πειθαρχία" να καταγράφω τα όσα δοκίμαζα να φτιάξω στην κουζίνα μου.
Οι  προσπάθειες που είχα κάνει να κρατώ χειρόγραφα τετράδια ήταν μάλλον αποτυχημένες εκείνο τον πρώτο καιρό καθώς πολλά γεγονότα της προσωπικής μου ζωής είχαν πέσει απανωτά.
 Έτσι η "ηλεκτρονική καταγραφή" αφού ήμουν (επαγγελματικά) πάρα πολλές ώρες μπροστά σε μια οθόνη και με συνεχή σύνδεση στο Internet μου φάνηκε σαφώς πιο απλή και γρήγορη!
Με τα χρόνια εξελίχτηκε σε "προσωπική διασκέδαση" και ως τέτοια παραμένει και σήμερα, χωρίς στόχο ν' αλλάξει... πέρα από το γεγονός ίσως, ότι δεν το κάνω με τον ίδιο ενθουσιασμό που το έκανα παλαιότερα.

700 + 1 αναρτήσεις, λοιπόν...
Με πιο δημοφιλής τις ακόλουθες (όπως δείχνουν και τα στατιστικά στοιχεία του blogger):


Μανιταρόπιτα σε μπουρέκι (από το 2016)

Μαραθόπιτα ιδιαίτερη (από το 2016)

Θράψαλα στον φούρνο (από το 2016)

Μακαρονόπιτα στα γρήγορα (από το 2015)

Τα αφράτα κουλουράκια καρότου (από το 2015)

Ο αρωματικός σιμιγδαλένιος χαλβάς (από το 2015)

Πιροσκί με πατάτα και φέτα (από το 2015)

Nutella cheesecake  (από το 2014)

Σεκέρ Παρέ  (από το 2014)

Cheesecake με μύρτιλλα (από το 2014)

Μια σουπιά... (από το 2014)

Τυρόπιτα σαν ...κέικ (από το 2013)

Τονάκι Λεμονοπορτοκαλάτο (από το 2013). Αυτό το φαγητό έχει 14.410 views.
Πραγματικά αξιοθαύμαστο, καθώς προσωπικά το θεωρώ από τις πιο απλές συνταγές που μπορεί να βρει κάποιος μέσα στο blog μου.

Γλυκό με άρωμα καφέ (από το 2013)

Σοκολατένια μπόμπα (από το 2013)

Κοτόπιτα με χωριάτικο κοτόπουλο  (από το 2013)

Σαν εκμέκ ... πολίτικο (από το 2013)

Ταραμάς κέικ (από το 2013)

Cookies τα καταπληκτικά (από το 2013)

Ένας άλλος μπακλαβάς ... (από το 2012)

Ρεβύθια που θα λατρέψετε (από το 2012)

Πορτοκαλόπιτα (από το 2012)

Καραμελωμένος χαλβάς με άρωμα βουτύρου (από το 2012)

Μοσχάρι στο πήλινο (από το 2012)

Ένα σκανδαλιστικό πατέ (από το 2012)


Μανιτάρια με φέτα (από το 2011) Η συνταγή best seller (!!!) 15.035 views.

Σαλιγκάρι ή Σαραγλί (από το 2011)

Χρυσά μήλα των Εσπερίδων (από το 2011) κυδώνια ψητά δηλαδή. Μια συνταγή με πάμπολλα views επίσης.

Λικέρ Κράνου (από το 2011)

Τάρτα Γκανάζ (από το 2011)

Ουζοκούλουρα (από το 2011)

Κάπου εδώ λέω να σταματήσω μιας και τα επόμενα χρόνια θα μας πάνε πολύ πίσω...και τα δεδομένα τότε στο blog ήταν ακόμη σε "εμβρυακό" στάδιο. Μάθαινα και εξελισσόμουν μαζί του σε θέματα φωτογράφισης και διαχείρισης (ακόμη μαθαίνω φυσικά...καθώς κάθε μέρα ανακαλύπτω και κάτι νέο στα όσα μπορείς να κάνεις μέσα στην κουζίνα, ενώ γνωρίζω καλύτερα τις λειτουργίες της φωτογραφικής μου μηχανής).

Για όλα αυτά τα χρόνια λοιπόν, χαίρομαι που κατάφερα να καταγράψω με τον τρόπο μου: υλικά, αρώματα, γεύσεις, συνθέσεις, μνήμες, συνήθειες, εικόνες και τόπους... και ν' ανατρέχω όποτε θέλω να επαναλάβω μια συνταγή μου, ή να δω κάποιες φωτογραφίες που αγάπησα.

Μα περισσότερο χαίρομαι, που βρέθηκαν κάποιοι να τα διαβάσουν και να τα δοκιμάσουν, όπως ακριβώς θα γινόταν αν είχαμε την ευκαιρία να σας έχω στο τραπέζι μου...στο σπίτι μου...σε καθημερινή ή σχόλη.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την παρέα σας σ' αυτές τις
700 + 1 αναρτήσεις φίλες και φίλοι αναγνώστες.
Να έχετε ένα ξεκούραστο και χαλαρό Σαββατοκύριακο,

με αγάπη
Πηνελόπη

24 σχόλια:

  1. Πηνελόπη μου εύχομαι να τις χιλιάσεις σύντομα!
    Κι εγω καπως ετσι ξεκινησα το blog, ως ηλεκτρονικο σημειωματάριο, και κάπως έτσι το συνεχίζω κιόλας, αφού δεν προχώρησα σε κάποιες αλλαγές που θα του έδιναν πιό επαγγελματική μορφή, πιστεύω στο ερασιτεχνικό blogging και όχι στο επαγγελματικό. Οσο γιά το αν οι foodbloggers επηρεάζουν διατροφικές τάσεις και μπαίνουν μπροστά από το marketing, νομίζω οτι συμβαίνει το αντίθετο και απλά οι παραγωγοί τροφίμων χρησιμοποιούν τα bogs ως οικονομικό τρόπο διαφήμισης. Απο την άλλη όμως είναι αλήθεια αυτό που λες, οτι η ενασχόληση με το foodblogging βελτιώνει κατά πολύ τα δικά μας κριτήρια για την διατροφή και την παρασκευή του φαγητού.
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε Μαρίνα μου.
      Για τα χίλια είναι μακρύς ο δρόμος ακόμη, αλλά ας έχουμε δύναμη για τα επόμενα ίσως 50 ή 100.
      Συμφωνούμε ως προς την "φιλοσοφία" του blogging, αφού είναι κάτι που κάνουμε για το "μεράκι" μας και την "αγάπη" μας προς την κουζίνα.
      Χαιρετισμούς θερμούς (μιας και με τέτοιο κρύο, μας χρειάζεται περίσσια θερμότητα).

      Διαγραφή
  2. Εμεις σας ευχαριστουμε για το τοσο ομορφο μπλογκ που μοσχομυριζει Αρωμα βανιλιαςκαι σας ευχομαι απο καρδιας να τα χιλιασεται.και θα συμφωνησω με το σχολιο που κανει η Μαρινα διοτι και εγω προσωπικα εχω βελτιωθει πολυ σε οτι αφορα την παρασκευη των φαγητων η γλυκων.και τωρα πια ξερω και δεν με παραπλανουν οι διαφημισεις.να ειστε καλα και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Η αλήθεια είναι αυτή...πως όσο μαγειρεύουμε...και όσο παρατηρούμε... τόσο καλύτερα αποτελέσματα έχουμε στα φαγητά και τα γλυκά μας.
      Καλό μεσημέρι εύχομαι και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

      Διαγραφή
  3. Πηνελόπη μου, σου εύχομαι άλλες τόσες νόστιμες αναρτήσεις!
    Πολλούς, πολλούς χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!!
      Ελπίζω να είστε όλοι σας καλά με τούτο το κρύο που μας έχει έλθει.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου, θα προσπαθώ πάντα να μοιράζομαι μαζί σας ότι μπορώ και για όσο ακόμη μπορώ.

      Διαγραφή
  4. Καλή συνέχεια Πηνελόπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου και αντεύχομαι και για την δική σου δημιουργική συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. 700??????????????????????? αυτό και αν είναι ρεκόρ!!!να είσαι καλά να μας χαρίζεις υπέροχες συνταγές. έλα από το Blogoσπιτάκι μου, δίνω δώρο βιβλίο ζαχαροπλαστικής http://healthy-and-delicious-recipes.blogspot.gr/2017/01/vegan-banana-muffin-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω πως είναι ρεκόρ Ευαγγελία μου. Απλώς είναι αρκετές :-)) γεγονός που όπως έγραψα δεν περίμενα ότι θα καταφέρω.
      Σ' ευχαριστώ για την "πρόσκληση" θα έρθω να σε δω κι' από κοντά.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  6. Να τις χιλιάσεις!
    Να συνεχίσεις να μας δίνεις τις συνταγές σου με την αγάπη που έχεις για δημιουργία και επικοινωνία!!
    Να είσαι καλά Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη σ' ευχαριστώ πολύ.
      Πραγματικά ένας ακόμη λόγος που εξακολουθώ να "μπλοκάρω" είναι αυτή η επικοινωνία που έχει αναπτυχθεί με όσους μπαίνουν στον κόπο να με διαβάζουν και τους ευχαριστώ πολύ γι' αυτό.
      Χαιρετισμούς πολλούς και καλή συνέχεια και στις δικές μαγειρικές δημιουργίες.

      Διαγραφή
  7. ΝΑ σου ευχηθώ να τις χιλιάσεις, αν και είσαι αρκετά κοντά ήδη! Καλή συνέχεια Πηνελόπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αγγελική.
      Καλή συνέχεια και στα δικά σου μαγειρέματα και φυσικά δύναμη πολύ με το μωράκι σου, που είναι σαφώς η καλύτερη "δημιουργία".
      Χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  8. Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις Πηνελόπη μου και να είναι όλες υπέροχες,όπως μέχρι τώρα!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχίζουμε "ακάθεκτες" Κική μου!
      Καλά μαγειρέματα και σ' εσένα εύχομαι και πάντα με αγάπη και δύναμη για τους δικούς μας ανθρώπους.
      Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  9. Κοριτσακι μου νασαι παντα καλα, να μαγειρευεις, να δημιουργεις, να μοιραζεσαι!!! Πρεπει να ομολογησω βεβαια πως τον τελευταιο χρονο ουσα σε διαιτα (-33 κιλα παρακαλώ) χαζευω μονο blogs με μαστορεματα χα χα χα!!!Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αγάπη από τα παλιά!
      Τα έχω "δει" πως έχουν φύγει αυτά τα 33 και πραγματικά σε θαύμασα!
      Αλλά για χάρη του παλιού (καλού θα έλεγα...) καιρού, πρέπει να καταφέρουμε να φάμε αντάμα κανένα μεζεδάκι. Για σκέψου το, Σταυρούλα μου.
      Φιλιά πολλά και πολύ δύναμη στα έργα σου!

      Διαγραφή
  10. Εμείς σε ευχαριστούμε Πηνελόπη μου, για τις όμορφες και από καρδιάς αναρτήσεις σου, για τα προσεγμένα φαγητά (και σχεδόν πάντα πρωτότυπα) που με τόση αγάπη μας παρουσιάζεις!
    Νιώθω πάντα τόσο οικεία όταν βρίσκομαι στο blog σου... σαν να σε έχω απέναντι μου και να τα λέμε!
    Δηλώνω φανατική αναγνώστρια, μιας που σε διαβάζω προτού ακόμα αποφασίσω να ασχοληθώ με το blogging και δεν είναι υπερβολή να πω ότι είσαι από τις λίγες food bloggers που πραγματικά με ενέπνευσαν να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον θαυμαστό αυτό κόσμο!
    Keep blogging αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έκανες ιδιαίτερα χαρούμενη με τούτο σου το σχόλιο Ερμιόνη μου.
      Ξέρεις η νέα, φρέσκια και τολμώ να πω... καλλιτεχνική ματιά που έχετε φέρει οι νεώτερες bloggers, έχει αποτελέσει και για μένα έμπνευση.
      Προσπαθώ κάθε φορά να μπω στην λογική της δημιουργικής σας φωτογράφισης και να γίνω καλύτερη με τη σειρά μου.
      Αλλά ταυτόχρονα πολλές φορές μου έχετε "λύσει" τα χέρια με συνταγές σας όταν εγώ έχω "κολλήσει" και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για την ίδια ή την επόμενη μέρα.
      Να είστε όλες σας καλά.
      Φιλιά πολλά σας στέλνω (με ιδιαίτερους παραλήπτες τις μικρές αγάπες...)
      Σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Να τις χιλιάσεις Πηνελόπη τις αναρτήσεις! Και εύχομαι και ακόμα περισσότερες!

    Σε ευχαριστούμε για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη σ' ευχαριστώ πολύ.
      Ε, για όσο έχω την ανάγκη να καταγράφω πράγματα και να τα μοιράζομαι με όσους μπαίνουν στον κόπο να με διαβάζουν, θα προσπαθήσω να είμαι "ενεργή" Blogger :-)
      Κι' εγώ σας ευχαριστώ για την παρέα που μου κάνετε αλλά και τα τόσα όμορφα που βλέπω σ' όλους εσάς...
      Χαιρετισμούς πολλούς και καλές δημιουργίες (σε όλες τις ασχολίες σου).

      Διαγραφή
  12. Χίλιες και άλλες χίλιες αναρτήσεις σου εύχομαι Πηνελόπη μου, με υγεία, κέφι και νέες δημιουργίες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χρύσα μου.
      Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να φτάσω τις χίλιες...αλλά και εδώ που έφτασα ανέλπιστο και θαυμάσιο μου φαίνεται!
      Χαιρετισμούς πολλούς σου στέλνω εκεί στην όμορφη Ξάνθη... Και κρίμα που δεν σε ήξερα τότε που έφτασα μέχρις εκεί, ώστε να είχαμε γνωριστεί και από κοντά.
      Αλλά πάντα υπάρχει η δεύτερη ευκαιρία στη ζωή...
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή