15.7.18

Τυρο-μπουρέκια του τελικού

Μια συμπάθεια στην Γαλλία την έχω, οπότε και ήταν φυσικό να υποστηρίζω την ομάδα της Γαλλίας στον τελικό του Μουντιάλ.
Για να γιορτάσω λοιπόν το 4-2 του σκορ,  είπα να σκαρώσω γρήγορο μεζεδάκι για παγωμένη μπίρα, ώστε να παρηγορήσω τους "χαμένους" της παρέας που δήλωσαν ταυτόχρονα και πείνα, ενώ προσωπικά αισθανόμουν ευτυχής που κέρδισε η ομάδα που στήριξα και ήθελα να κάνω κάτι δημιουργικό με την χαρά μου.

Τυρο-μπουρέκια με κατσικίσιο τυρί (και όχι μόνον)


Για την ζύμη (7-8 κομμάτια μεγάλα)
300 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει,
1 μεγάλο αυγό,
2 κουταλιές τυρί κρέμα,
3 κουταλιές τυρί ρεγκάτο τριμμένο,
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο,
2 κουταλάκια πάστα (πατέ) ελιάς
1 κουταλιά λιναρόσπορο μαζί με ηλιόσπορο

Για την γέμιση 
7-8 μπαστουνάκια πάχους ενός εκ. κατσικίσιο τυρί ή σκληρή φέτα.

Είπα γρήγορο σνακ της πείνας για ένα ποτήρι μπίρα...
 Όλα τα υλικά λοιπόν σε μια λεκάνη
ανάμειξης με την σειρά που τα γράφω και σταδιακό ζύμωμα με το χέρι με λίγο-λίγο το λάδι και το πατέ ελιάς.

Μόλις η ζύμη ήταν έτοιμη, πήγα στο επόμενο βήμα.

Έκοψα το τυρί και μετά έπαιρνα ποσότητα ίση μ' ένα μικρό πορτοκάλι την άνοιγα πάνω στην παλάμη μου με το άλλο χέρι  και μέσα έκλεινα  κάθε μπαστουνάκι τυρί.
Έπλασα σε μπουρέκι φροντίζοντας να κλείνω καλά το τυρί μέσα και μετά όλα αραδιασμένα σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.

 Έψησα σε προθερμασμένο φούρνο για 20 λεπτά, στους 180 βαθμούς, με αέρα. Έσβησα τον φούρνο καθώς χάζευα τους πανηγυρισμούς και όταν κρύωσαν λιγάκι ήταν έτοιμα προς κατανάλωση.


Συγχαρητήρια στην Γαλλία και την ομάδα της και όσο για τα δικά μας...σας εύχομαι ολόψυχα καλή εβδομάδα και πάντα να υπάρχει λίγη χαρά γύρω σας.
Για όσους δε, ετοιμάζονται με άδεια (ή και χωρίς...) για διακοπές, να έχουν τα καλύτερα στα ταξίδια τους.

10 σχόλια:

  1. Ωραίο το μεζεδάκι αφού συνδυάζει ευκολία, τυράκι, ελιά και...συμπάθεια προς τους Γάλλους! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αμαλία μου, την αγάπη μας για το τυράκι δεν μπορούμε να την κρύψουμε... όπως και την αγάπη μας για τα γαλλικά γλυκά! Νομίζω πως με νοιώθεις :-))

      Διαγραφή
  2. Ωραίος εορτασμός Πηνελόπη μου.
    Και το κρυμμένο τυράκι στη μέση ακομα πιο ωραίο ;)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν η έκπληξη που έκανε την διαφορά Μάριον... Όχι ότι η ζύμη δεν ήταν εξίσου γευστική και με πολλές κρυφές "νότες" εντός της.
      Φιλιά πολλά και από εμένα.

      Διαγραφή
  3. Ήταν ένας ωραίος τελικός Πηνελόπη μου με αρκετά απρόοπτα :)
    Νομίζω πως κι εγώ τη Γαλλία υποστήριζα, ωστόσο δεν μπορώ να πω ότι δεν στενοχωρήθηκα και για την Κροατία.

    Τα μπουρέκια σου δείχνουν φανταστικά με πλούσια γεύση!
    Με παγωμένη μπυρίτσα είναι ιδανικά!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδική στα του ποδοσφαίρου δεν είμαι Ερμιόνη μου, και κάθε φορά έλεγα στα αγόρια "φοράει κανείς κόκκινα;" Με αυτούς είμαι! (Λόγω Ολυμπιακού... ενώ τα αγόρια είναι Πανάθες) κι' έτσι κάπως κατάφερνα να τους κερδίζω...
      Αλλά με τους Γάλλους, ήμουν ευθύς εξ'αρχής μαζί τους! Οπότε και δικαιώθηκα πανηγυρικά!
      Τα τυρομπουρέκια (από έμπνευση της στιγμής και με υλικά που είχα σε μικρές ποσότητες προς διάθεση) έβγαλα πραγματικά κάτι πολύ νόστιμο. Είναι από τις συνταγές που φτιάχνεις με την πρώτη και για πρώτη φορά!
      Φιλιά κι' από εμένα και με το καλό στις διακοπές σας σύντομα.

      Διαγραφή
  4. Φουλ τυρένιος μπυρομεζές και έχει και τα superfood σποράκια του μέσα! Ποτέ δε μένω ασυγκίνητη σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την αγαπημένη μπύρα.
    Καλώς σε ξαναβρίσκω μετά από καιρό αγαπητή Πηνελόπη, είμαι η Dark Chef - Έφη (ή και Σκοτεινούλα όπως εσύ με βάφτισες :) με άλλο όνομα και blog πλέον αλλά με αμείωτη διάθεση για παράξενους μαγειρικούς πειραματισμούς. Θα τα λέμε και πάλι λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοτεινούλα μου!!! Πόσο χαίρομαι πραγματικά που ξανασυνατιώμαστε.
      Οι παλιές και καλές γνωριμίες Έφη μου, τελικά δεν χάνονται στον χρόνο. Θα πάω να δω άμεσα το νέο σου πόνημα. Όσο για τον μπυρομεζέ μου, νομίζω πως θα πέσει σε καλά χέρια αν αποφασίσεις να τον σκαρώσεις.
      Τους θερμούς μου χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Πηνελόπη μου!! Αυτά τα τυρένια σου πιτάκια με τα σποράκια που περιέχουν με έχουν ξετρελλάνει!!! Τέλεια είναι παρά το γεγονός ότι δεν τρελλαίνομαι με το ποδόσφαιρο αλλά και με το καφεδάκι μου ή έναν χυμό πορτοκάλι νομίζω ότι μου ταιριάζουν απίστευτα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποδόσφαιρο ήταν η "πρόφαση" Κική μου! Όπως άλλωστε συμβαίνει πάντα όταν σκαρώνουμε μικρά ή μεγάλα νόστιμα σνακς. Και πάνε πραγματικά τέλεια δίπλα σε ότι αποφασίσεις εσύ να τα συνοδεύσεις.
      Φιλιά πολλά και πάντα με δύναμη σε ότι κάνεις.

      Διαγραφή