6.7.10

Μανιτάρια ως συνοδευτικό πιάτο.

Προετοιμασίες αρκετές, δουλειές στο σπίτι, δουλειές με φούντες στην δουλειά,
Σαββατοκύριακο για μπάνιο (τα πρώτα μας για φέτος), χρόνος για να σας γράφω πράγματα ελάχιστος πια.
Αλλά είδα τα μανιτάρια γίγαντες στο blog της Δήμητρας και έμεινα κι’ εγώ άφωνη όπως όλοι όσοι τα είδαν!
Κι’ έτσι σκέφτηκα να σας βάλω την συνταγή που έκανα τα μανιτάρια που θα έχω σαν σαν ένα ακόμη συνοδευτικό πιάτο στον αυριανό μου μπουφέ.

Μανιτάρια αρωματισμένα με άνηθο.

3 κουτάκια φρέσκα μανιτάρια διαφορετικά είδη εάν θέλετε (αν δεν βρείτε φρέσκα θα βάλετε κονσέρβας αφού προηγουμένως τα ξεπλύνετε αρκετά καλά) κομμένα σε φέτες.
1 μικρό ματσάκι άνηθο.
3 κουταλιές σούπας μουστάρδας
1 μικρή κρέμα γάλακτος
μισή κουταλιά του γλυκού κάρυ
μισή κουταλιά του γλυκού φρεσκοτριμμένο πιπέρι (από μείγμα: κόκκινου, πράσινου και μαύρου).
1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο.
Αλάτι σύμφωνα με τα γούστα σας (εγώ γενικώς ρίχνω λίγο)
Λίγο ελαιόλαδο.

Σε βαθύ τηγάνι ρίχνετε το ελαιόλαδο, το αφήνετε να ζεσταθεί και ρίχνετε μέσα την σκελίδα το σκόρδο την οποία αφήνετε να πάρει χρώμα (να αρωματίσει το λάδι) και στην συνέχεια την αφαιρείτε.
Κατόπιν ρίχνετε τα κομμένα μανιτάρια τα αφήνετε να σοταριστούν μόνα τους για 2-3 λεπτά και στην συνέχεια ρίχνετε την μουστάρδα, την κρέμα γάλακτος, το κάρυ, το πιπέρι και τέλος τον άνηθο με το αλάτι. Ανακατεύετε καλά και αφήνετε τα υλικά να μαγειρευτούν για 10 λεπτά περίπου.
Είστε έτοιμοι για σερβίρισμα…

Τα υπόλοιπα πιάτα για το μπουφέ θα είναι: τυρόπιτα με 3 τυριά και άνηθο (με έχει πιάσει η μανία της γεύσης του τελευταίως), μακαρονοσαλάτα, πράσινη σαλάτα με τα όλα της, ντιπ γιουρτιού, κεφτεδάκια φούρνου καθώς και κρεατικά ψητά. Και η απαραίτητη τούρτα...με τον Spiderman.

17 σχόλια:

  1. Πηνελόπη μου, υπέροχος ο μπουφές σου! Η συνταγή για τα μανιτάρια σου εντελώς πρωτότυπη!
    Ο Spiderman με έβαλε σε σκέψεις... Γενέθλια έχει το καμάρι σου? Να σου ζήσει να τον χαίρεσαι! Ακόμα θυμάμαι την πατουσίτσα του! Φιλιά από Ν Αφρική μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τα μανιτάρια, όπως και να είναι μαγειρεμένα! είμαι μανιταρού χεχεχε
    Γενέθλια έχετε αύριο;
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κατάλαβα καλά έχετε γενέθλια!!
    Να τα εκατοστήσει!!!
    Πολλά φιλάκια θα τα πούμε την άλλη βδομάδα με το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μανιτάρια τα λατρεύω , στο επόμενο μπάρμπεκιου θα φτιάξω το συνοδευτικό σου!
    Ελπίζω να το πάρει το σχόλιο γιατί σήμερα κάτι δεν πάει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα λατρεύω, τα λατρεύω, αν έχεις γεννέθλια Χρόνια σου Πολλά φιληνάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απ' ότι κατάλαβα το καμάρι σου έχει γενέθλια, οπότε να το χαίρεσαι, στα μανιτάρια λέμε νννααααααααααιιιιιιιιι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O άνιθος δινει ωραία γεύση. Πολύ καλή συνταγή. Μου αρέσουν κι εμένα τα μανιτάρια όπως και να είναι.

    Και τα υπόλοιπα πιάτα του μπουφέ πολύ ωραία.
    Χρόνια πολλά για τον μικρό απο ότι κατάλαβα από τον spiderman :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μου αρέσει το καρυ!...ο άνηθος όμως δε μου καθεται και τοσο καλά μαζί...γιορτάζετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρες σε όλες σας καλές μου.
    Οι πιο πολλές μαντέψατε σωστά. Ναι ο
    Θ. πράκτορ 777, έχει σήμερα γεννέθλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγγελική μου να την δοκιμάσεις, την συνταγή για τα μανιτάρια. Είναι γρήγορη, εύκολη και πολύ γευστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεράκι σ' ευχαριστώ πολύ.

    Οσο για την συνταγή είναι πολύ καλή σε γευστικό αποτέλεσμα και πάνω από όλα γίνεται πολύ γρήγορα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξανθή μου σ' ευχαριστώ.
    Θα τα πούμε σε καμμιά 15αριά μέρες. Γιατί κι' εγώ ξεκινώ με την άδεια μου από την Παρασκευή και για 2 εβδομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίλα μου το π΄ρηα το σχόλιο σου. Οντως χθες κάτι πρόβλημα υπήρχε στον Blogger.

    Τούτα τα μανιτάρια είναι ότι πρέπει για συνοδεία σε BBQ κάντο και νομίζω πως θα αξίζει τον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχτίδα μου να πεις στον κύριο Δημήτρη να στα φτιάξει :-)) Θα του αρέσουν και εκεινού είμαι σχεδόν σίγουρη!
    Γεννέθλια ο κανακάρης μου...
    Κλείνει σήμερα τα 3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γαστεροπλήξ μου σ' ευχαριστώ πολύ.
    Ελπίζω να πέρασε ο πόνος έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Marion σ΄ ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου. Ναι ο γιόκας μου γιορτάζει σήμερα.

    Αν σου αρέσουν τα μανιτάρια, να την δοκιμήσεις και τουτην την εύκολη και γρήγορη εκδοχή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dear Cook ο γνωστός πράκτος της οικογενείας γιορτάζει!!

    Αν δεν σου αρέσει ο άνηθος, βάλε μπόλικο φρέσκο μαϊντανό. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω και με φρέσκο βασιλικό. Αλλά επειδή δεν το έχω κάνει για να δω πως δένει η γεύση τους, δεν στο συνιστώ προς το παρόν. Με μαϊντανό πάντως είναι εξίσου καλά.
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή