30.3.14

Τηγανιτές μηλόπιτες

Τηγανιτές μηλόπιτες (ω, ναι...)  και "τύφλα" ν' έχουν τα pancakes!!
Μιλάμε για το πιο μυρωδάτο και λιχούδικο σνακ, για το χαλαρό πρωϊνό ενός Σαββατοκύριακου.
Σε γεμίζει ενέργεια και ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις σου παρέα με το αγαπημένο σου ρόφημα.
Υλικά απλά, αρκεί να έχεις σκεφτεί να έχεις ένα πακέτο έτοιμο φύλλο κουρού στο ψυγείου σου και μερικά ξυνόμηλα, ή έστω άλλα μήλα.


Για τέσσερεις τραγανές και ταυτόχρονα ζουμέρες τηγανιτές μηλόπιτες, χρειάζονται τα ακόλουθα υλικά:
2 φύλλα ζύμης κουρού,
3 ξυνόμηλα,
1 κουταλάκι κανέλα σκόνη,
2 κουταλάκια ζάχαρη άσπρη κρυσταλλική ή σκούρα.
Αραβοσιτέλαιο για το τηγάνισμα, αλλά αν θέλετε περισσότερη γεύση (και δεν νηστεύετε) σαφώς ένα καλό αγελαδινό βούτυρο θα κάνει την γευστική διαφορά.

Καθαρίζουμε τα μήλα και τα ψιλοκόβουμε με το
μαχαίρι.
Έχουμε αφήσει το φύλλο στο ψυγείο, από το βράδυ, να ξεπαγώσει.
Πάνω στην διαφάνεια που είναι τυλιγμένα τα φύλλα, τ' ανοίγουμε και τα κόβουμε στην μέση  κατά πλάτος.

Μοιράζουμε τα κομματάκια των μήλων.
Πασπαλίζουμε με κανέλα και ζάχαρη.
Γυρίζουμε τις άκρες προς τα μέσα και διπλώνουμε ώστε να κολλήσουν καλά.
Κατόπιν στρίβουμε τα μπαστουνάκια σε στριφτάρια και πατάμε ελαφρά με το χέρι μας ή με μια σπάτουλα.
Έχουμε βάλει το αραβοσιτέλαιο ή το βούτυρο στο τηγάνι να ζεσταθούν καλά και τηγανίζουμε μια-μια την κάθε μηλόπιτα, για 8 περίπου λεπτά γυρίζοντας τες και από  τις δύο πλευρές.
Πατώντας πάντα ελαφρά με μια σπάτουλα.

Τις βάζουμε σε σκεύος με χαρτί κουζίνα μας, να τραβήξει το περίσσιο λάδι και σερβίρουμε με άχνη και κανέλα στην επιφάνεια.

Θεϊκές. Τραγανές απ' έξω και ζουμερές από μέσα με το άρωμα της κανέλας και την γεύση του μήλου να γαργαλούν τον ουρανίσκο.


Καλή σας απόλαυση εάν τις φτιάξετε, καλό υπόλοιπο Κυριακής και να έχουμε όλοι μας μια πολύ όμορφη και "φωτεινή" από κάθε άποψη, εβδομάδα.

28 σχόλια:

  1. aaaaa τι ωραία ιδέα!!! πιστευω και στο φουρνο θα γίνουν καλες για να γλυτώσω το τηγάνισμα! τέλεια παντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ντολμαδάκι μας!
      Ε, και στον φούρνο θα σου γίνουν αν τις αλείψεις με λίγο λιωμένο βούτυρο ή μαργαρίνη ή λάδι, αλλά δεν θα έχουν αυτό το τραγανό που προσφέρει το τηγάνι...
      Αυτή είναι μια αλήθεια που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε, όσο κι' αν αποφεύγουμε το τηγάνισμα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλώς τον!
      Απλό, εύκολο και άκρως νόστιμο ;-)
      Καλημέρες.

      Διαγραφή
  3. Ωραίο γλυκάκι!

    http://fetoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ωραίο και πολύ νόστιμο Αριάδνη μου.

      Διαγραφή
  4. Τέλειο ξεκίνημα για χαλαρή ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά τούτο το Σάββατο ήταν πολύ χαλαρό Αμαλία μου.
      Είχα σχεδόν ξεχάσει πως είναι η τόση "χαλάρωση" :-)

      Διαγραφή
  5. Ως εδώ έφτασαν οι ευωδιές απ' τ' αρώματα, Πηνελόπη μου! Σκέτος πειρασμός!

    Η εβδομάδα θ' αρχίσει μ' ότι καλύτερο για πρωινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευωδιαστό πρωϊνό με τους αγαπημένους γύρω σου, καλέ μου Ευάγγελε.

      Διαγραφή
  6. Μη δείχνεις εύκολα γλυκά!!!! Θα μας καταστρέψεις!!! Τώρα πως να μη το φτιάξω και εγώ, που γίνεται στο πι και φι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά Μαρινάκι μου...θα πάω στα δύσκολα, για να σε κάνω να το διπλο-σκεφτείς να τα φτιάξεις ;-))
      Αυτό όμως αξίζει να το κάνεις!

      Διαγραφή
  7. Ωραιο,ελαφρυ,νοστιμο,φρουτενιο ,ολα τα εχει,πολυ ωραια προταση Πηνελοπη,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Νέλη μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

      Διαγραφή
  8. Ωωωωωωωωωωωωωω!! Εγώ ποτέ δεν λέω όχι σε μηλόπιτες, πόσο μάλλον στις δικές σου που έγιναν πεντανόστιμες και τραγανές Πηνελόπη μου και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ!!! Τέλειες φιλενάδα!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χρόνος είναι μεγάλο προσόν στα εύκολα γλυκάκια, Κική μου. Γιατί θέλεις να τα κάνεις και να τα γευτείς άμεσα :-)))
      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  9. Τρελαίνομαι για μηλοκατασκευές!!!!Τα σπάει το γλυκάκι σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λένια μου.
      Από τα γλυκά που μάλλον αρέσουν στους πιο πολλούς, αν και υπάρχουν σίγουρα και κάποιοι που δεν αγαπούν τα μήλα.
      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  10. Πω πω μου τρεχουν τα σαλια πρωι πρωι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Beauty, γίνονται γρήγορα...οπότε αποκτάς υλικά ...και βουρ για την κουζίνα, για να πάνε και τα σαλάκια στην θέση τους :-)))

      Διαγραφή
  11. Ένα σούπερ στρούντελ τηγανητό!
    Μέσααααααα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι...έτσι ... Ζαμπία μου!
      Ζεστούτσικο, τραγανό και μυρωδάτο, άντε να του αντισταθείς...

      Διαγραφή
  12. Μηλόπιτες express, πεντανόστιμες και νηστίσιμες!
    Η περιγραφή σου και μόνο τα λέει όλα Πηνελόπη μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα, να είμαι όσο το δυνατόν πιο "περιεκτική" στην περιγραφή, Ερμιόνη μου!
      Φιλιά πολλά κι' από εμένα.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ήταν, καλή μου Πέπη.
      Αξίζει τον κόπο η δοκιμή του :-))

      Διαγραφή
  14. Για πρωϊνό και όχι μόνο, είναι απίθανες Πηνελόπη.
    Πολύ μου αρέσουν. Πρέπει να πάρω ζύμη....
    Μπράβο για την ωραία συνταγή

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Marion, είναι πολύ καλές τούτες οι μηλόπιτες, όχι μόνον για πρωϊνό, αλλά και για απογευματινό ή ένα γρήγορο γλυκό βραδινό ;-)))

      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή