9.10.14

Το πιο "εξπρές" κεϊκ μπανάνας

Ας είναι καλά το σχολείο μας που δεν διαθέτει καντίνα!
Έχω ξεπεράσει σε χρόνους προετοιμασίας, κατά πολύ τον εαυτό μου.
Τώρα μας θυμήθηκε ας πούμε τυροπιτάκι...σε μια ώρα το πολύ, πρέπει να έχουμε εκτελέσει την "παραγγελιά".
Τώρα μας θυμήθηκε σαντουϊτσάκι...σε πέντε λεπτά, πρέπει να είναι έτοιμο!
Τώρα μας θυμήθηκε κεκάκι και μάλιστα με γεύση μπανάνα...άντε να είναι έτοιμο σε 35-40 λεπτά...και χάρη σου κάνω (εμένα της μάνας δηλαδή..).

Το πιο "εξπρές" κεϊκ μπανάνας που έχω κάνει μέχρι σήμερα!.
Ετοιμάστηκε στις 6.30 το πρωί και στις 8.00 είχε πάει σχολείο, αφού είχαν μεσολαβήσει όλες οι καθημερινές πρωϊνές μας διαδικασίες!
Μπορεί να μην είναι άκρως φωτογενές, αλλά μια τσαχπινιά την διαθέτει καθώς και τη γεύση που μας αρέσει! Της μπανάνας δηλαδή :-)))


Για μια μακρόστενη φόρμα, υλικά μου ήταν:
3 ώριμες μπανάνες,
2 μέτρια αυγά,
80 γραμ. βούτυρο αγελάδος,
70 γραμ. ελαιόλαδο,
1,2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις.
2 κουταλάκια (γεμάτα) μπεϊκιν πάουντερ,
χυμός και ξύσμα από ένα μεγάλο πορτοκάλι,
1/2 κούπα ζάχαρη καστανή,
2-3 κουταλιές γάλα φρέσκο,
ελάχιστη κρυσταλλική βανίλια και τέλος,
μερικά πλακάκια σοκολάτας Υγείας (ή και γάλακτος αν έχετε).


Τις δύο μπανάνες τις έλιωσα μ' ένα πιρούνι σε βαθύ μπολ. Τους έριξα και τον χυμό πορτοκαλιού για να μην μαυρίσουν. Μέσα στο μπολ έριξα τ' αυγά, το λιωμένο βούτυρο, το ξύσμα πορτοκαλιού, την ζάχαρη και την βανίλια και ανακάτεψα πολύ καλά με τον αυγοδάρτη.  Όχι μίξερ... πρωί-πρωί, μην ξυπνήσουμε και τους ανθρώπους γύρω μας. Τι μας φταίνε;

Σταδιακά ενσωμάτωσα στο πιο πάνω μείγμα, το αλεύρι που είχα ανακατέψει με το μπέϊκιν πάουντερ, εναλλάξ με το ελαιόλαδο και το γάλα. Ο χυλός μου έτοιμος.

Σε μακρόστενη φόρμα, ντυμένη με χαρτί ψησίματος, έβαλα τον μισό χυλό.
Στην επιφάνεια σκόρπισα τα πλακάκια σοκολάτας.
Από πάνω τον υπόλοιπο χυλό και τέλος στον χυλό μέσα, έβαλα την τρίτη μπανάνα κομμένη σε 4/4 τέταρτα.



Ψήθηκε στον αέρα, στους 180 βαθμούς για 30-35 λεπτά περίπου, καθώς το μείγμα δεν είναι υπερβολικά παχύ, αλλά είναι "βαρύ" λόγω της μπανάνας.  Έτοιμο.
Μπήκε στο ταπεράκι μαζί μ' ένα τοστάκι, για να τους "κρατήσει" μέχρι το μεσημέρι.

Καλή απόλαυση αν αποφασίσετε να το φτιάξετε...και ειδικά τις πρώτες πρωϊνές ώρες :-)))

32 σχόλια:

  1. Μωρέ και στις βραδινές ώρες μια χαρά θα μου καθότανε χαχα Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτο δίκιο έχεις Λίλια μου.
      Καλημέρα εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα γλυκιά μανούλα!!!
    Γιατί μόνο μια πολύ γλυκιά μανούλα θα σκάρωνε αξημέρωτα γλυκιές λιχουδιές!!!!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά τα ΄΄βαριά΄΄κείκ,όπως το χαρακτήρισες.
    Μου αρέσει η κολλώδης υφή τους,γιατί έχουν την ιδιότητα να έχουν διάρκεια στον ουρανίσκο.
    Απολαμβάνω λοιπόν την ΄΄λασπώδη΄΄-αν μου επιτρέπεται η έκφραση-σύσταση τους ,μετρώντας στιγμές γευστικής ευτυχίας.
    Σε αυτά τα κέικ πρέπει να συγκαταλέγεται και η σημερινή σου ανάρτηση,αν δεν κάνω λάθος.Η μπανάνα δε,έχει εγκαταλείψει και τις δικές της πινελιές γεύσης,λειτουργώντας αθροιστικά στο τέλειο γευστικό αποτέλεσμα.
    Πηνελόπη μου,εύχομαι να έχεις την δύναμη,την διάθεση και την έμπνευση για να δημιουργείς παρόμοιες, ή και καλύτερες λιχουδιές, για την οικογένεια σου!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε θερμά, Φωτεινή μου.

      Τι να γίνει; Όταν έχεις να κάνεις μ' πιτσιρίκια δύσκολα στις γεύσεις προσπαθείς να καλύψεις κάποιες ανάγκες τους με κάθε δυνατό τρόπο!

      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  3. Πηνελόπη μου, δεν μπορούμε παρά να υποκύπτουμε στις επιθυμίες των μικρών μας!
    Πολύ ωραίο το κεκάκι σου, με μπανάνα που μας αρέσει πολύ!
    Πολύ μου αρέσει η σοκολάτα στο ενδιάμεσο και η μπανάνα στην επιφάνεια!
    Γρήγορο σε εκτέλεση, αλλά πολύ γεμάτο σε γεύση!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο ρόλος της ΜΑΝΑΣ τέτοιος Ερμιόνη μου.
      Τουλάχιστον για τις πιο μικρές ηλικίες. Για αργότερα δεν ξέρω...το μέλλον θα μας δείξει :-))
      Φιλιά πολλά και πολύ χάρηκα που σας γνώρισα από κοντά.

      Διαγραφή
  4. Τυχερός ο μικρός που τρώει τέτοιες νοστιμιές, φαντάζομαι τα άλλα παιδάκια στο σχολείο θα ξερογλείφονται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Μαρία μου, φροντίζουμε και για τα φιλαράκια μην νομίζεις...
      Οι κολλητοί πάντα έχουν το μερίδιο τους, σε κάτι τέτοιες λιχουδιές.
      Καλημέρες.

      Διαγραφή
  5. Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι...εσύ το κάνεις Πηνελόπη μου :)

    Ωραίο κεκακι και πολυ μου άρεσε όπως έβαλες τις μπανάνες έτσι.
    Μια χαρά.

    Φιλιά & καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλήμερα καλή μου Μάριον.

      Είπαμε προσπαθούμε...να καλύπτουμε "απαιτήσεις" σύμφωνα με τον διαθέσιμο χρόνο.

      Οι μπανάνες έτσι έδωσαν τσαχπινιά αλλά και άμεση ταυτότητα στο γλυκό, για να τις αναγνωρίσουν τα πιτσιρίκια και να το φάνε χωρίς ενδοιασμούς :-)

      Διαγραφή
  6. Και γρήγορο, και χωρίς μίξερ, και γεύση μπανάνα-σοκολάτα;;;
    Αυτό είναι για μένα!
    Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα μου, φαντάζομαι πως μια δοκιμή θα σε κάνει να καταλάβεις!!!
      Δοκιμάζεις λοιπόν και περιμένω σχόλιο.
      Πολλές-πολλές καλημέρες.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το κολατσιό είναι καθημερινός πονοκέφαλος! Άσε που τα μικρά μας θέλουν όλο και κάτι διαφορετικό με αποτέλεσμα να δοκιμάζουμε συνέχεια νέες γλυκές και αλμυρές προτάσεις. Πάντως Πηνελόπη το δικό σου μπανανοκέικ πέτυχε πολύ, παρόλο που έγινε μέσα στη...μαύρη νύχτα! Ευχαρίστως θα βοηθούσα κι εγώ στην κατανάλωσή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, άμα είναι να βοηθάτε μαζί με την Νατάσα στην κατανάλωση... Αμαλία μου, να σηκώνομαι κάθε πρωί και να σκαρώνω κεκάκια!!!
      Καλημέρες και στις δυο σας και πάντα Δύναμη.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Πηνελόπη που φτιάχνεις εσύ το φαγητό που παίρνει μαζί του το παιδί στο σχολείο και έτσι τρώει υγιεινά και νόστιμα!!!
    Τυχερό το ζουζούνι σου!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται διαφορετικά καλή μου....
      Αφού το "ψώνιο" της μαγειρικής το έχω, πρέπει και να προσέχω όσο γίνεται το τι καταναλώνει το παιδάκι.
      Όχι, ότι τα καταφέρνω πάντα, μην νομίζεις, αλλά το προσπαθώ.
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  9. Μμμμ ψήνομαι να το φτιάξω σύντομα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ λαχταριστό!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε Αριάδνη μου.
      Λαχταριστό και εύκολο. Ιδανικός συνδυασμός θα έλεγα.
      Καλημέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  11. Είναι όντως εξπρές! Τέλειο! θα το περιχύσω με σοκολάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα βήμα πάρα πέρα... Και πολύ καλά θα κάνεις!!!
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  12. Πολύ αγαπημένο κέικ στο σπίτι μας, μου αρέσει ιδιαίτερα το γεγονός ότι δε χρειάζεται χτύπημα με το μίξερ κι έτσι επιταχύνεται η διαδικασία! Ωραιότατο! Καλή εβδομάδα, ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χαρά μου.
      Ε, και σ' εμάς η μπανάνα είναι must!. Σε κέϊκ, σε μπισκότα, σε φρουτοσαλάτες, σε τάρτες και σκέτη φυσικά.
      Καλημέρα σου εύχομαι εκεί στα μακρινά.

      Διαγραφή
  13. Αυτό θα πει να είσαι μανούλα πρότυπο! Και τις λοιπές δουλειές προλαβαίνεις και κέφια δεν χαλάς! Θα το κάνω κι εγώ με την πρώτη ευκαιρία, καθώς είμαστε κι εμείς λάτρεις της αγαπημένης μπανάνας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανούλα Αναστασία, όπως ήδη σου έχω πει: έκεί που είσαι, ήμουνα ...κι' εδώ που είμαι...θα 'ρθεις.
      Και τότε θα με θυμηθείς!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. ΠΟλυ ωραια ιδέα η ολόκληρη μπανα!

    Καλή εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και στην εμφάνιση! Σημαντικό πράγμα ότι μιλάμε για πιτσιρίκια.
      Καλημέρες πολλές.

      Διαγραφή
  15. Εγώ σκεφτομαι τα μπινελικια που θα ακους απο την ερμη νυφη οταν ο Θ. θα θεωρει δεδομενο οτι αι παραγγελιαι εκτελουνται παραυτα χα χα! Φιλιαααα
    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Σταυρούλα μου, εγώ να δεις πως το σκέφτομαι αυτό!!!
      Προσπαθώ να τον "βάζω" σε δρόμους σκέψης και πράξης...αλλά το φαγητό είναι μεγάλο θέμα!
      Φιλιά πολλά κι από εμάς.

      Διαγραφή