23.10.14

Τάρτες ... με έτοιμες μπάρες δημητριακών

Πήραμε έτοιμες μπάρες δημητριακών (διάφορες γεύσεις) για να τις έχουμε ως εναλλακτικό γλυκάκι για τις μέρες του σχολείου.
Μια όμως ψυχή, ονόματα δεν λέμε...οικογένειες δεν θίγουμε...αποφάσισε πως δεν του αρέσουν.
Έτσι μας έμειναν στην άκρη :-(
Οπότε βάλε τώρα το μυαλό σου να δουλέψει ... για να τις αξιοποιήσεις εσύ, κυρά-μαμά!!
Να μην πάνε χαμένες...
Τι μου προέκυψε τελικά;

Ατομικές τάρτες, με μπάρες δημητριακών και γέμιση από αρωματισμένο γιαούρτι



Άλεσα στο multi 10-12 μπάρες δημητριακών με σοκολάτα.
Επίσης άλεσα 10 αποξηραμένα αλλά νωπά δαμάσκηνα (έχει σημασία να μην είναι πολύ ξερά τα δαμάσκηνα γιατί έτσι θα βοηθήσουν στην ένωση των υλικών).
Μέσα σε βαθύ μπολ έβαλα τα αλεσμένα υλικά και πρόσθεσα:
2 κουταλιές της σούπας ανθόμελο,
2 κουταλιές βανίλια υποβρύχιο με άρωμα μαστίχα, ανακατεμένη με 2 κουταλάκια γάλα.
Το υγρό μπήκε για να βοηθήσει να λιώσει λίγο το υποβρύχιο, καθώς το ζέστανα στα μικροκύματα.
Τα υγρά βοήθησαν με την σειρά τους στο να ενωθούν όλα τα υλικά σε μια ομοιόμορφη πάστα, σαν μαλακό παστέλι.


Έντυσα ατομικές τάρτες με αντικολλητικό χαρτί.
Έβαλα περίπου 3 κουταλιές από το μείγμα μου και με ελαφρώς νωπά αλλά καθαρά δάχτυλα το πάτησα να καθίσει καλά μέσα στην τάρτα.

Αν το προσπαθήσετε και τα δάχτυλα κολλήσουν και "σηκώνουν" το μείγμα, τα πλένουμε και πάλι και τα διατηρούμε νωπά μέχρι να ολοκληρώσουμε το στρώσιμο.

Μετά μπήκαν οι ταρτούλες στο ψυγείο να παγώσουν για 2-3 ώρες.

Και τις σερβίρουμε ως ένα ωραίο απογευματινό γλυκό σνακ, με γέμιση από αρωματισμένο γιαούρτι στραγγιστό (και με χαμηλά λιπαρά).

Το γιαούρτι το ανακατεύουμε είτε με μερικές κουταλίτσες μαρμελάδα της αρεσκείας μας. είτε με λίγη άχνη και πάστα βανίλιας, είτε με κρέμα λεμονιού, είτε με ότι άλλο εσείς νομίζετε πως θα σας αρέσει ή διαθέτουν τα ντουλάπια της κουζίνας σας.


Καλή σας απόλαυση...
Και να σκέφτεστε πάντα πως τίποτε δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο!

Υ.Γ. αυτές οι ατομικές φόρμες τάρτας, τελικά είναι από τις αγορές που δεν πήγαν χαμένες, και ήταν αρκετές φτηνές. 

25 σχόλια:

  1. Πεντανόστιμη ιδέα! Πολύ επιτυχημένη ανακύκλωση! Αυτο που τη μία μέρα ζητάνε κάτι και την αμέσως επόμενη μέρα αποφασίζουν ότι τελικά δεν τους αρέσει, πόσο οικείο μου είναι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Συμπάσχουμε" Αμαλία μου!
      Και πως θα ήταν διαφορετικά(;) αφού είναι η ηλικία τους τέτοια!
      Καλό βράδυ εύχομαι και καλή αυριανή.

      Διαγραφή
  2. Πηνελόπη μου στο έχω πει και θα συνεχίσω να το λέω, αυτή την ευρηματικότητα σου πολύ τη θαυμάζω!
    Η δημιουργικότητα και η φαντασία σου πραγματικά δεν έχουν όρια!
    Πήρες τις μπάρες και τις μεταμόρφωσες σε λαχταριστές και υγιεινές τάρτες!
    Μόνο εσύ πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ερμιόνη μου!
      Κοντεύω να κάνω "διατριβή" πάνω στο θέμα ανακύκλωση στην κουζίνα, καθώς δεν μου αρέσει καθόλου να πετάω υλικά.
      Πάντως αυτό το ελαφρύ γλυκάκι, βγήκε πολύ επιτυχημένο και κάλυψε μεγάλη ανάγκη για κάτι γλυκό.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία, πραγματικά όπως λέει και η Ερμιόνη είσαι εξπέρ στις ευρηματικές συνταγές, ειδικά όταν πρόκειται για "συνταγές ανακύκλωσης" που λέμε και στη γλώσσα των food bloggers!
    Φυσικά και τίποτα δεν πάει χαμένο, το πιστεύω και το στηρίζω απόλυτα.
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σκοτεινούλα μου.

      Έχοντας πια καταλάβει, πως στην κουζίνα μπορείς να παντρέψεις εύκολα υλικά, αν έχεις λίγη τόλμη και διάθεση για πειραματισμούς, προσπαθώ ...

      Καλησπέρα κι' από εμένα και με το καλό στην αυριανή μέρα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. Πηνελόπη μου πάλι θαύματα έκανες!!! Τίποτα δεν πάει χαμένο κι εσύ το έκανες επιστήμη αυτό!!!! Σκέτη νοστιμιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα,χα,χα...πάω για "διατριβή" Κική μου!
      Θα την γράψω για να την αφήσω παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές :-)))
      Φιλιά πολλά και Χρόνια σας Πολλά για την εκεί επέτειο.

      Διαγραφή
  5. Πάντως, αυτή η ψυχή έχει καταφέρει να σε κάνει ακόμη πιο δημιουργική (ήσουν που ήσουν δηλαδή, φαντάσου...)! Νομίζω ότι αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο τις μπάρες και τις μεταμόρφωσες σε μια απίστευτη λιχουδιά! Θα κρατήσω τη συνταγή για όταν θα αρχίσουν να μας "ξινίζουν" κι εμάς οι μπάρες... ;-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας την "δανείσω" για λίγες μέρες Αναστασία μου.... Να επωφεληθείτε κι' εσείς από τις εμπνεύσεις που μου δίνει κάθε φορά :-)))
      Να την έχεις κατά νου την συνταγούλα. γιατί ποτέ δεν ξέρεις :-))) Αλλά τρώγεται ευχάριστα κι' από τον ενήλικο πληθυσμό θα πρέπει να σου πω.
      Φιλιά πολλά κι' από εμένα.

      Διαγραφή
  6. αχ βρε πηνελοπη τι φοβερη ιδεα ειναι αυτη,μπραβο σου1!!!
    Σε εμας οι μπαρες δημητριακων δεν πανε χαμενες γιατι ο αντρικος πληθυσμος του σπιτιου (δηλαδη ολοι εκτος απο μενα) ειναι φαν!Αρα με ενα γλυκακι με μπαρες σιγουρα θα τους τρελανω!!!!
    φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τότε Κική μου, εσύ είσαι τυχερή!
      Κάνεις δοκιμή με έτοιμη πρώτη ύλη, και έχεις και σίγουρο το αποτέλεσμα, καθώς ξέρεις πως τους αρέσουν οι μπάρες :-))))
      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  7. Τρέλα είναι η τάρτες σου! Και μια καλή λύση σε όσους έχουν μπάρες σπίτι για κατανάλωση!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις Λίλια μου.
      Με υλικά που ενδεχομένως υπάρχουν...φτιάχνεται ένα ωραίο και ελαφρύ γλυκάκι, για όλα τα γούστα!
      Καλή συνέχεια και σ' εσένα...και να Δύναμη πάντα.

      Διαγραφή
  8. Οποιαδήποτε ιδέα για τάρτα με ενθουσιάζει, και πολύ περισσότερο όταν κρύβει κάποια ιδιαιτερότητα στη ζύμη της βάσης της!
    Φανταστική ιδέα Πηνελόπη! Και πολύ πολύ εύκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χρύσα μου.
      Η ιδέα, έχει την βάση της, σε συνταγές που υπάρχουν στην bloggσφαιρα, κυρίως από bloggers που αγαπούν την υγιεινή διατροφή. Απλώς εγώ την έφερα λίγο στα μέτρα μου, με τα υπάρχοντα υλικά.

      Αλλά το αποτέλεσμα πραγματικά βγήκε αρκετά νόστιμο και δροσερό, χάρη στο γιαούρτι.

      Διαγραφή
  9. Kαι φυσικά το μυαλό της Πηνελόπης δούλεψε πάλι καλά! :)

    Σιγά μην πήγαιναν οι μπάρες χαμένες.
    Τέλειο γλυκό από το πουθενά. Ενωσες υλικά και έκανες ένα ιδιαίτερο γλυκό.
    Τέλεια ιδέα, μπράβο

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' είναι "ένα" όλο κι' όλο τούτο το έρμο το μυαλό!!!
      Τι να πρωτοσκεφτεί πια καλή μου Marion :-))

      Χαιρετισμούς πολλούς και φιλιά επίσης.

      Διαγραφή
  10. Πηνελόπη μου δεν παίζεσαι!!!!! Η πλήρης μεταμόρφωση και όπως πάντα με εκπληκτικά αποτελέσματα!!!!!
    Υποκλίνομαι!!!!!
    Καλό ΣΚ!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς....μεταμόρφωση...θα το έλεγα κι΄ εγώ Λένα μου.
      Κανείς δεν ήξερε τι "έκρυψα" μέσα στην βάση της ταρτούλας :-))

      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά επίσης.

      Διαγραφή
  11. Είσαι άπαιχτη!!!!!
    Όχι μόνο δεν πετάς τίποτα, αλλά το απογειώνεις με τον καλύτερο τρόπο!!!
    Μπράβοοο!!!
    Καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά βρε κοπέλα!
      Τόσο καλά λόγια, που λίγο ομολογώ, πως έχω κοκκινήσει.

      Πάντως γλυκάκι, κατάφερα και τους παρουσίασα και μάλιστα με πολύ τσαχπινιά λόγω χρώματος μαρμελάδας με φρούτα του δάσους!!!

      Διαγραφή
  12. Πάντα κάτι διαφορετικό αλλά πάντα κάτι νόστιμο! Μπράβο Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε πολύ Μαρία μου.

      Το διαφορετικό είναι που μας "συγκινεί" μες στις κουζίνες μας νομίζω. Τόσο εμάς, όσο και τους ανθρώπους που καλούμαστε να περιποιηθούμε.

      Καλό βράδυ εύχομαι.

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλή πρόταση για κάποιον που είναι σε δίαιτα και χρειάζεται ιδέες για μικρά ενδιάμεσα γεύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή