18.10.14

Nutella Cheesecake

Δεν νομίζω να χρειάζεται να γράψω κάποιον ιδιαίτερο πρόλογο, για το γλυκό που ακολουθεί.
Κι' αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί φανατικοί λάτρεις της Nutella αλλά και της Μερέντα (των δύο πιο επικρατέστερων γνωστών brand names).
Εγώ πάντως, έχω δύο μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, οπότε μπορώ να καταλάβω και τις αναλογίες που κυκλοφορούν εκεί έξω :-))
Από την άλλη, σ' εμένα αρέσει ιδιαίτερο το cheesecake σε όλες τις δυνατές εκδοχές του και σίγουρα υπάρχουν πολλές, οπότε ο συνδυασμός τους ήταν κάπως σαν μονόδρομος για την επιλογή μου.


Cheesecake με Nutella


Για την βάση
:
200 γραμ. μπισκότα τύπου Μιράντα (αλεσμένα στο multi)
200 γραμ. φουντούκι ψημένο αλλά ανάλατο (επίσης αλεσμένο στο multi)
100 γραμ. βούτυρο αγελάδος λιωμένο,
1 κουταλάκι ελαφρύ λάδι.


Ετοιμάζουμε όλα τα υλικά της βάσης, αλέθοντας τα στο multi και τα ενώνουμε με το λιωμένο βούτυρο.
Στρώνουμε με αντικολλητικό χαρτί, φόρμα με αποσπώμενο πάτο και λαδώνοντας ελαφρά το χέρι μας πατάμε καλά το υλικό της βάσης ώστε να το στρώσουμε ομοιόμορφα.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 5-6 λεπτά.
Αφαιρούμε την φόρμα από τον φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει.

Όσο η μπισκοτένια βάση μας κρυώνει, ετοιμάζουμε τα υλικά της κρέμας.

Υλικά για την κρέμα Nutella 

250 γραμ. παγωμένη κρέμα Morfat,
250 γραμ. κρεμώδες τυρί (με χαμηλά λιπαρά)
200 γραμ. κρέμα γάλακτος (με χαμηλά λιπαρά)
220 γραμ. κουβερτούρα Υγείας ψιλοκομμένη,
220 γραμ. κρέμα Nutella,
200 γραμ.φουντούκι ψημένο αλλά ανάλατο (αλεσμένο στο multi)
3 φύλλα ζελατίνας,
1/4 κουταλάκι κοφτό βανίλια κρυσταλλική,
Βάζουμε τα φύλλα ζελατίνας να μουλιάζουν σε μισό ποτηράκι κρύο νερό.

Χτυπάμε σε βαθύ μπολ τη παγωμένη morfat, το κρεμώδες τυρί και την βανίλια δουλεύοντας  με το  μίξερ μέχρι το μείγμα ν' αφρατέψει.
Στη συνέχεια προσθέτουμε την Nutella και
χτυπάμε εκ' νέου για λίγο. Τελευταίο μπαίνει στο μείγμα μας το αλεσμένο φουντούκι και το ενσωματώνουμε καλά με τα υπόλοιπα υλικά.

Σε κατσαρολάκι ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος, προσέχοντας να μην βράσει, και ρίχνουμε μέσα την ψιλοκομμένη κουβερτούρα. Ανακατεύουμε καλά και αποσύρουμε από την φωτιά.
Στραγγίζουμε τα φύλλα ζελατίνας από το κρύο νερό (με τα δάχτυλά μας) και τα ρίχνουμε μέσα στο μείγμα κρέμας-σοκολάτας.


Το σοκολατένιο μείγμα το ενσωματώνουμε με ήπια ροή, μέσα στο μείγμα της κρέμας Nutella και κατόπιν το στρώνουμε πάνω από την μπισκοτένια βάση.
Αφήνουμε το γλυκό στο ψυγείο για 5-6 ώρες.


Όταν είμαστε έτοιμοι να σερβίρουμε, βγάζουμε το τοίχωμα της φόρμας, μεταφέρουμε σε δίσκο σερβιρίσματος και διακοσμούμε με καρεμελωμένα ολόκληρα φουντούκια και κρέμα γάλακτος φυτική, χτυπημένη σε σαντιγύ (προαιρετικά).


Υ.Γ.
Τα καραμελωμένα φουντούκια ετοιμάστηκαν με 2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη, μια κουταλίτσα  νερό. Όταν η ζάχαρη άρχισε να λιώνει και να γίνεται καραμέλα. έριξα μέσα τα φουντούκια και τα γύρισα 3-4 φορές. Έβαλα το μείγμα πάνω σε χαρτί αντικολλητικό στο οποίο από κάτω είχα αλουμινόχαρτο (για λόγους θερμοκρασίας) και το άφησα να κρυώσει.
Μετά, ένα-ένα φουντούκι μαζί με βάση καραμέλας μπήκε πάνω στο παγωμένο γλυκό μου.

Πραγματικά άρεσε σε όλους!

20 σχόλια:

  1. Τι πράγμα είναι αυτό Πηνελοπίτσα ! Τι ονειρεμένο cheesecake είναι αυτό? Εύγε κορίτσι μου, μου τρέχουν τα σάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια μου, είναι για τους "φανατικούς" αυτής της γεύσης!!!
      Δεν υπάρχει περίπτωση ν' αντισταθούν με τίποτε, οπότε τους "ζητάς" μετά να κάνουν ότι θέλεις :-)))

      Διαγραφή
  2. Η τελευταία φράση, αυτό το ´´Πραγματικά άρεσε σε όλους´´ καταλαβαίνεις ό τι ήταν περιττή ε??? Το καταλάβαμε και μόνοι μας, διότι πιος άνθρωπος θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητος? Ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είπα να σας δείξω Αμαλία μου, ότι δεν υπήρξαν "αρνήσεις" από καμία πλευρά!!!
      Σημαντικό όπως καλά γνωρίζεις γεγονός....

      Διαγραφή
  3. ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!
    Δεν έχω λόγια Πηνελόπη μου!!! είμαι έτοιμη να βουτήξω ολόκληρη στο σοκολατένιο πειρασμό σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λένα μου, πάρε κουταλάκι κι' έλα!!!
      Καλό βράδυ καλή μου.

      Διαγραφή
  4. Πολύ νοστιμο φαινεται,και μονο που εχει τοση σοκολατα,σιγουρα θα φαγωθηκε αμεσως ,καλη Κυριακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Νέλη μου.
      Οι λάτρεις του συνδυασμού σοκολάτας-Nutellas, σίγουρα θα το αγαπήσουν, αν τους το φτιάξεις.
      Καλό απόγευμα εύχομαι.

      Διαγραφή
  5. Τρελαίνομαι για σοκολάτα!!!!
    Φαίνεται πεντανόστιμο!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, και εμείς δεν πάμε πίσω καλή μου!!!
      Οπότε, πράττουμε κατά τα δέοντα και του δίνουμε και καταλαβαίνει :-)))

      Διαγραφή
  6. Το είχα δει στο facebook και τελικά πέρασαν δυο μέρες μέχρι να φτάσω εδώ, χαχα!
    Πολύ λαχταριστό πραγματικά!
    Καλή εβδομάδα Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασες όμως Μαρία μου...
      Ελπίζω πραγματικά να άξιζε τον κόπο η τελική ανάγνωσή του :-))
      Καλό απόγευμα Πέμπτης πια,..εύχομαι.

      Διαγραφή
  7. Τι θα μπορούσα να πω για ένα τέτοιο γλυκό Πηνελόπη μου!
    Έχω τεράστια αδυναμία στη σοκολατένια πραλίνα φουντουκιού και με την πρόταση σου με ξεσήκωσες για τα καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα είμαι σχεδόν σίγουρη, ότι κάποια στιγμή, θα του δώσεις μια ευκαιρία Ερμιόνη μου.
      Υπόσχομαι ότι αξίζει η δοκιμή του :-))
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Πηνελόπη μου, τι απίθανο cheesecake!!! Ομολογώ ότι έχω αδυναμία στη Nutella.... Πολύ ωραίο το στόλισμα με τα καραμελωμένα φουντούκια!Καλή εβδομάδα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τότε σε συμπεριλαμβάνω και εσένα στους λάτρεις της συγκεκριμένης γεύσης, Χαρά μου.
      Κρίμα που είσαι τόσο μακριά μας :-))) για να σου στέλναμε να δοκιμάσεις.
      Χαιρετισμούς πολλούς-πολλούς.

      Διαγραφή
  9. καλημερα πηνελοπη!!!!τι γκουρμεδια ειναι αυτη!! σοκολαση!!! απιθανο γλυκακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για "γκουρμεδιά" δεν ξέρω Ντολμαδάκι μου.... Αλλά, "για να τρώει η μάνα και του παιδιού να μην δίνει"...σίγουρα κάνει!!!
      Καλό απόγευμα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  10. Ούτε πρόλογος χρειάζεται ούτε σχόλια! Μόνο ένα κουτάλι για να το καταναλώσω άμεσα! Είναι απλά θεϊκό! Μου άναψες φωτιές, Πηνελόπη μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να σου τις σβήσω... Αναστασία μου!!!
      Λίγα και απλά υλικά, να υπάρχουν ...και μπαίνεις εύκολα στην φάση της δοκιμής του, καλή μου.
      Φιλιά πολλά (και στο μικρό μουτράκι το "τσαούσικο").

      Διαγραφή