20.6.13

Να φυσήξω ή να μην φυσήξω;

Να φυσά ο βοριάς...
Nα φυσά ο νοτιάς...
Να φυσά ο Λεβάντες και ο Σιρόκος και εσύ να σκέφτεσαι ... αν πρέπει να φυσήξεις για να σβήσεις ένα τόσο δα, μικρό κεράκι;
E, άμα το κεράκι σου προσθέτει κι' άλλον χρόνο στην πλάτη, σίγουρα το πράγμα την θέλει την σκέψη του... ειδικά από μια ηλικία και ύστερα :-)))
Να φυσήξω ή να μην φυσήξω;  Ιδού η απορία.....

Όπως και να έχει όμως...Happy Birthday to me, φίλες και φίλοι.

Υγεία να έχω επιθυμώ και αμέσως μετά Δύναμη Ψυχής για να αντέξω όλα όσα θα φέρουν τα χρόνια που έχουν προδιαγράψει για μένα οι Μοίρες που ήρθαν πάνω από την κούνια μου, όπως λένε και στα παραμύθια.

Κέρασμα κεκάκι σοκολατένιο. 
Αυτό που μας παρουσίασε πριν λίγες μέρες η αγαπημένη φίλη blogger Ερμιόνη.
Ευχαριστώ σε, καλή μου για την ιδέα, που  μου ήρθε ομολογουμένως "κουτί"!!!
Από την πρώτη στιγμή μου έκανε κλικ, όπως σου έγραψα και να η απόδειξη της εφαρμογής του.
Το μόνο που προσωπικά άλλαξα (γιατί ως γνωστόν το μικρόβιο της αλχημείας κυλά στο αίμα μου) ήταν λιγάκι η γέμιση.

Ενώ, το στόλισα και μ' ένα γλάσσο λεμονιού και αστερο-λουλουδάκια για να το κάνω εορταστικό.


Ακολουθείστε την συνταγή όπως την περιγράφει η Ερμιόνη.
Αλλιώς ως εναλλακτική σας προτείνω το τυρί κρέμα να το ανακατέψετε με μαρμελάδα λεμόνι, τέτοια σε υφή που να φαίνεται λιγάκι η φλούδα του λεμονιού, αφαιρώντας τελείως την ζάχαρη της αρχικής εκδοχής.
Και τέλος, αντί για μπισκότα Oreo που προσωπικά δεν διέθετα, βάλτε κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα γκοφρετίνια αλεσμένα.
Στην δικιά μου έκδοση ήταν τα 8 κομμάτια  Derbi, αυτά με την καρύδα και τους κόκκους ρυζιού, όπου η καρύδα συνδυάστηκε πολύ ωραία με το λεμόνι της μαρμελάδας αλλά και την σοκολατένια υφή του κέϊκ.
Όταν το κεκάκι είχε κρυώσει, ετοίμασα ένα ελαφρύ γλάσσο λεμονιού με μια κούπα ζάχαρη άχνη, χυμό και ξύσμα από ένα λεμόνι και μια κουταλιά του γλυκού βούτυρο ζεσταμένο.


Πέρασα την επιφάνεια του κέϊκ και στην συνέχεια το στόλισα
Καιιιιιιιιιι  ... Φούυυυυυυυυυυ.... με τη μια στο ένα κεράκι, που πήρε την θέση του για να μας θυμίσει την επέτειο.
Χρόνια Πολλά σε μένα, αλλά και σε όποιον άλλο συνάνθρωπο έχει σήμερα τα γεννέθλειά του.

Υ.Γ. να σας πω ότι μέσα στην κρέμα που γεμίζει τούτο το κέϊκ, σίγουρα έχετε την δυνατότητα να αυτοσχεδιάσετε με γεύσεις που σας αρέσουν, έτσι τουλάχιστον το σκέφτομαι εγώ για την επόμενη φορά...

49 σχόλια:

  1. Xronia polla ki eftixismena Penelope mou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου καλή μου Πέπη.
      Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου.
      Χαιρειτισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  2. Χρονια Πολλα Πηνελοπη μου!
    Γερη, δυνατη και παντα δημιουργικη!
    Κερνιεμαι και απο το υπεροχο κεκακι σου!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κεραστείς Μαρίνα μου, να κεραστείς η μέρα το καλεί και να είμαστε όλοι μας καλά.
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  3. ΑνώνυμοςΙουνίου 20, 2013

    Χρόνια πολλά και με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε Τάνια.
      Υγεία για όλους μας εύχομαι πάνω από όλα.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Πηνελόπη!! Να τα εκατοστήσεις!! Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι, πάνω απ' όλα υγεία και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!
    Σ' ευχαριστούμε για το κέρασμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Εύχομαι και σε σένα ολόψυχα να είσαι πάντα γερή και να περνάς όμορφα στην χώρα που βρίσκεσαι.

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου φιλενάδα σου εύχομαι από καρδιάς να τα εκατοστήσεις με υγεία και αγάπη. Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!!
    Εγώ είμαι σε δίαιτα (χαχαχα) αφήνω το κομμάτι μου για άλλους.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτή την "δίαιτά" σου μ' έχεις τσακίσει βρε Ξανθή.
      Σκέφτομαι να το κάνω το γλυκό ή θα μου πει είμαι σε δίαιτα.
      Καλά εσένα θα σε κεράσω ψαράκι :-)))
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Πηνελόπη μου! Να σε χαιρόμαστε!!! Σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις πάντα ό,τι ποθείς και να πλαισιώνεσαι από ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν!
    Φεύγω παίρνοντας από το υπέροχο κέρασμά σου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε Αναστασία μου.
      Η ευχή σου, από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!
      Οι άνθρωποι που μας πλαισιώνουν και η δυναμική του σώματός σας, είναι το μεγαλύτερο όλων των αγαθών.
      Φιλιά πολλά κι' από εμένα.

      Διαγραφή
  7. Χρονια πολλα κι ευτυχισμενα Πηνελοπη μου. Να ζησεις και να ευτυχισεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε Χρυσομαλλούσα.
      Να είσαι γερή και όταν θα φτάσεις, εδώ που είμαι ... να είσαι εκεί που πραγματικά έχεις ονειρευτεί :-))))

      Διαγραφή
  8. Μα που να καταλάβω από τον τίτλο πως έχεις σήμερα γενέθλια? Φυσάει κιόλας αυτές τις μέρες.. :)
    Χρόνια καλά και δημιουργικά, γεμάτα αγάπη και υγεία! Να συνεχίσεις να μας κερνάς πολλές διαδικτυακές νοστιμιές και να χαίρεσαι τον μικρό δοκιμαστή τους! :)
    Η παραλλαγή είναι άψογη! Η ιδέα με τα τριμμένα γκοφρετάκια αντί για oreo που θα κριτσανίζουν ενώ δαγκώνεις το κέικ, κάνει να βαράνε κουδουνάκια μέσα μου, χε χε!
    Νομίζω πως και μαρμελάδα πορτοκάλι θα είναι ωραία μια και δένει επίσης πολύ καλά με την σοκολάτα.
    Α, πρέπει να το φτιάξω κι εγώ σύντομα αυτό το κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς για τον λόγο αυτό, σκέφτηκα κι' εγώ έτσι Σκοτεινούλα μου.
      Από τον αέρα των ημερών. Και η πρώτη μου σκέψη ήταν να βάλω το κερί και να το βγάλω στο μπαλκόνι να σβήσει μόνο του :-))))
      Αλλά μετά άλλαξα γνώμη και του έδωσα ένα τόσο δα φυσηματάκι και πάει...

      Να το φτιάξεις. Είναι σίγουρο ότι σηκώνει πολλές και ωραίες παραλλαγές.

      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  9. Πηνελόπη μου καλή, χρόνια σου πολλά και καλά, και λουλουδιασμένα, μέσα στη γλύκα και τη δημιουργία,να'σαι γερή, όρθια, γελαστή, ευδιάθετη, δραστήρια, επινοητική, να'σαι ο υπέροχος ευατός σου και να χαίρεσαι πάντα! Θεϊκή η πρώτη δημιουργία της Ερμιόνης, θεϊκή και η δεύτερη πειραγμένη η δική σου! Φουουου το κερί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου,
      σ' ευχαριστώ όλως ιδιαιτέρως για τις τόσες όμορφες ευχές σου.
      Θα πιάσουν σίγουρα τόπο καλή μου, αφού ξέρω πως είναι με πραγματική φιλία χαρισμένες!
      Φιλώ σε...
      Καλό ΣΚ και καλό 3ημερο για εμάς εδώ :-)))
      Θεού θέλοντος θα κάνουμε τα πρώτα μπάνια της χρονιάς.

      Διαγραφή
  10. Xρόνια σου Πηνελόπη μου σου εύχομαι μέσα από την καρδία μου να έχεις όσα έχει επιθυμήσει η καρδούλα σου..φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.
      Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί, που λένε, οι ευχές σου!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Πηνελόπη μου! Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου! Και να καμαρώνεις τον κούκλο σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αγγελική μου.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου για τις ευχές σου. Όσο για τον κούκλο, περιμένει πια με αγωνία τα δικά του γενέθλια εντός ολίγων ημερών :-))

      Διαγραφή
  13. Χρόνια σου Πολλά,καλά κι ευτυχισμένα Πηνελόπη!!να έχεις υγεία και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε καλή μου Λαμπρινή.
      Να χαίρεσαι κι' εσύ τις κόρες σου και όλα να είναι πάντα καλά στις ζωές τους. Πάνω απ' όλα δε, ΥΓΕΙΑ.

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα Πηνελόπη μου! Να είσαι πάντα καλά και να σε χαίρεται η οικογένεια σου! Υπέροχο το κεκάκι σου, έχει πολύ χαρούμενη όψη και είμαι σίγουρη ότι είναι πεντανόστιμο! Φιλιά πολλά να περάσετε τέλεια σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Έρη.
      Το κεκάκι, που αφορμή στάθηκε η Ερμιόνη μας, ήρθε στην κατάλληλη στιγμή και απλώς μπήκε στο "στόχαστρο" της αλχημείας μου.
      Φιλιά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά, Πηνελόπη μου, χαρούμενα κι ευτυχισμένα! Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου κι εσύ να τους καμαρώνεις!
    Πάιρνω κι ένα κομματάκι αστεροκέικ-σιγά μη δεν έπαιρνα!

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου Ελένη.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είμαστε όλοι μας ΚΑΛΑ πάνω από όλα και τα κεράσματα να κρατούν για έτη πολλά ακόμη :-)))
      Χαιρετισμούς πολλούς σου στέλνω, εκεί στα ξένα που 'σαι.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα Πηνελόπη μου... και του χρόνου γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη!!! Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το : γερή, είναι και η δική μου ευχή, Κική μου.
      Να είμαστε καλά πάνω και πρώτα απ 'όλα και όλα θα τα παλέψουμε και πάλι με τον χρόνο σύμμαχός μας.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. ΑνώνυμοςΙουνίου 21, 2013

    Χρόνια πολλά,καλά και ευλογημένα.Να είσαι γερή και να δημιουργείς αριστουργήματα
    πάντοτε με ότι διαθέτεις.Να δεις πολλές χαρές από το βλαστάρι σου και υπομονή και αγάπη με τον σύντροφο σου.Πολλά φιλιά,Όλγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Όλγα!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου καλή μου φίλη.
      Χαιρετισμούς πολλούς και αντεύχομαι πάντα τα καλύτερα σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

      Διαγραφή
  18. Να τα εκατοστήσεις γλυκιά μου Πηνελόπη!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά, γερή και δυνατή, άμεση και ειλικρινής, δημιουργική και γεμάτη υπέροχες ιδέες, ακριβώς όπως μας έχεις συνηθίσει τόσο καιρό τώρα!
    Πολύ πολύ μου άρεσε η παραλλαγή σου! Αυτή μαρμελάδα λεμόνι στη γέμιση με ξεσήκωσε στα αλήθεια! Χαίρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου καλή, σ' ευχαριστώ όλως ιδιαιτέρως για τα τόσα όμορφα που μου γράφεις, για την συνταγή του κεϊκ που έβαλες και ήταν αφορμή, αλλά και για την τύχη που έδειξε λίγη από την εύνοιά της σε μένα, μέσα από την κλήρωσή σου.
      Φιλιά πολλά σε σένα και τα μουσουδάκια τα όμορφα.

      Διαγραφή
  19. Να ζήσεις πολύχρονη κι ευτυχισμένη, Πηνελόπη!

    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε καμαρώνουν γερή και δυνατή!

    Πάντα με νόστιμες και γευστικές ιδέες! (Για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά αγαπητέ μου Ευάγγελε.
      Σ' ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου, αλλά και την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλεις τόσο καιρό το ημερολόγιο των συνταγών μου.
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  20. Να ζήσεις Πηνελοπάκι και χρόνια πολλάαααα!!! Πολύχρονη, υγιής και δημιουργική να είσαι! Κι εγώ είχα γενέθλια την προηγούμενη εβδομάδα αλλά το...αποσιώπησα, λόγω ηλικίας!!! Το κέικ πεντανόστιμο και μοσχομυριστό, ο,τι πρέπει για εορραστική περίπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ώστε το "αποσιώπησες" το γεγονός Αμαλία μου!!!
      Α, δεν παίζω Διδυμάκι μου, δεν παίζω...

      Τα χρόνια μπορεί να περνούν, αλλά όλο και κάτι πρέπει να
      κάνουμε (έστω και μικρό) για να τα τιμούμε που μας "βαραίνουν" :-)))

      Φιλιά πολλά και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ.

      Διαγραφή
  21. Πολύχρονη Πηνελόπη μου!!! Ότι επιθυμείς σε σένα και την οικογένειά σου!!!
    Υπέροχο και λαχταριστό το κέρασμά σου!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Silena μου.
      Υγεία να έχουμε όλοι μας και καλή διάθεση για να αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητά μας, με τα "πάνω" και τα "κάτω" της!
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά σου εύχομαι, με υγεία!!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται!!!
    Το κέικ σου τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου.
      Καλό μεσημέρι σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  23. ΑνώνυμοςΙουνίου 23, 2013

    Να εισαι χιλιοχρονη,Πηνελοπη μου!!!Να σε χαιρεται η οικογενεια σου και να σε χαιρομαστε και εμεις!!!
    Φιλια πολλα!!!
    Μαργαριτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαργαρίτα μου.
      Σ' ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου και αντεύχομαι για ότι καλύτερο πάντα :-))

      Διαγραφή
  24. Μικρό μου Χρόνια σου πολλά!
    Γερή δυνατή και πάντα με το χαμόγελο, που σε διακρίνει!
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!

    Φιλάκια σε δίποδα και τετράποδα και σε εσένα τα περισσότερα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ θερμά Ζαμπία μου, για τις ευχές σου.

      Όσο για τα φιλάκια υπόσχομαι πως θα αποδώσω τα του "Καίσαρος τω Καίσαρι", τόσο σε δίποδα όσο και τετράποδα (ειδικά το τελευταίο απαιτεί να έχει και πρώτο ρόλο στα χάδια μας πια...)

      Χαιρετισμούς και φιλιά.

      Διαγραφή
  25. Χρονια πολλά και καλά, γλυκά και νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή