6.10.14

Ταρτο-κεκάκια χρωματιστά...

Υλικών αξιοποίησης συνέχεια...
Το έχω πάρει εδώ και καιρό, το "κολλάϊ" με υλικά που μου ξεμένουν στα ντουλάπια από κάποια άλλη χρήση και εκεί που κάθομαι... όλο και κάποια "φαεινή" ιδέα μου κατεβαίνει.
Έτσι μια κούπα χρωματιστή μπλε ζάχαρη που είχε μείνει από τα χρωματιστά τρουφάκια της βάπτισης, με βοήθησε να φτιάξω ατομικά και άκρως χαριτωμένα κεκάκια, μέσα σε φόρμας τάρτας, που τα χάρηκαν τα πιτσιρίκια στο σχολείο.

Χρωματιστά Ταρτό-κεκάκια με φρέσκες ρόγες σταφυλιού



1 μικρή κούπα χρωματιστή ζάχαρη (στην δική μου περίπτωση μπλε)
2 μικρά αυγά,
1/2 κούπα λιωμένο βούτυρο αγελάδος,
1 κουταλιά σούπας ξύσμα πορτοκαλιού,
1/3 ποτηριού χυμό πορτοκαλιού,
1/3 ποτηριού γάλα φρέσκο,
1/3 κουταλάκι κρυσταλλική βανίλια,
1,2 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του,
1/2 κοφτό κουταλάκι μπεϊκιν πάουντερ ανακατεμένο με το αλεύρι.
αρκετές ρόγες από σταφύλι σταφίδας γλυκό και χωρίς κουκούτσια, μιας και το "κοινό στόχος" ήταν τα πιτσιρίκια.


Σε βαθύ μπολ με αυγοδάρτη χτύπησα: τη ζάχαρη, τ' αυγά και το βούτυρο.
Κατόπιν έριξα: το ξύσμα, τη βανίλια, τον χυμό και το γάλα.
Χτύπησα εκ' νέου με τον αυγοδάρτη και σταδιακά ενσωμάτωσα το αλεύρι με το μπεϊκιν πάουντερ.


Μοίρασα το μείγμα σε ατομικές φόρμες τάρτας που είχα ντύσει με χαρτί ψησίματος και μέσα στο μείγμα βύθισα τις ρόγες σταφυλιού, 8-10 περίπου μέσα σε κάθε τάρτα.


Έτοιμα σε 20 λεπτάκια, καθώς ψήθηκαν σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με αέρα.
Τα μοίρασε το παλικαράκι μου στα φιλαράκια του...
Κι όλα το χάρηκαν :-)) καθώς το σχολείο σήμερα ήταν πολύ χαλαρό...
Γρήγορα, εύκολα και απλά. Tι πιο ωραίο!
Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους.

24 σχόλια:

  1. Καλέ τι πλάκα έχουν αυτά τα γλυκάκια!!! Νομίζω ότι θα άρεσαν πολύ και στα ...χελωνονιντζάκια καθώς τους φέρνουν λίγο στο χρώμα. Πολύ όμορφη η ιδέα των χρωματιστών γλυκών που θα αρέσουν πολύ στα παιδάκια (εδώ που τα λέμε ούτε εμένα θα με άφηναν ασυγκίνητη!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαν πραγματικά μεγάλη πλάκα, Αμαλία μου!
      Ούτε εγώ η ίδια δεν πίστευα το τελικό χρώμα που πήραν, οπότε φαντάζεσαι τι έγινε με την πιτσιρικαρία :-))

      Διαγραφή
  2. Τελικά το χρώμα στην ζωή προσθέτει μια πινελιά ανανέωσης,χαράς και εμπλουτίζει με την σπιρτάδα του την επίπεδη καθημερινότητα.
    Στην ζαχαροπλαστική κάνει θαύματα!Και όταν αξιοποιείται είτε από διάθεση οικιακής οικονομίας ,είτε από επιθυμία εντυπωσιασμού ,τα αποτελέσματα είναι πολλές φορές εκθαμβωτικά.
    Η πρόταση σου Πηνελόπη μου μάλλον συγκαταλέγεται σε αυτές που αξιοποιείς τα περισσευούμενα υλικά...όμως πιστεύω ότι η φαντασία μετέτρεψε τα μικρά αυτά κεκάκια σε μια ονειρική παραμυθένια λιχουδιά που συνήθως λατρεύουν να τρώνε τα παιδιά....και γιατί όχι ...και οι μεγαλύτεροι!
    Καλή σου εβδομάδα!Φιλια πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φωτεινή μου.

      Προσωπικά είμαι μεγάλη οπαδός των χρωμάτων. Γιατί πραγματικά νοιώθω ότι μου αλλάζουν την διάθεση.
      Όταν χρειάστηκε να φορέσω στην προσωπική μου ζωή, μαύρα και σκούρα χρώματα, έκανα πως δεν με "έβλεπα" όταν περνούσα εμπρός από καθρέφτη.

      Φαντάσου λοιπόν όταν δω, ένα όμορφο και χρωματιστό φαγητό ή γλυκό.... Πραγματικά ενθουσιάζομαι! Πόσο μάλλον αν ενθουσιαστούν και οι άλλοι μαζί του.

      Καλό βράδυ σου εύχομαι ολόψυχα.

      Διαγραφή
  3. Ωωωωω, τί όμορφα που είναι!!!! Μπράβο Πηνελόπη... κουκλιά έφτιαξες!!! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις τα άλλα τα κουκλιά...πως τα "τσάκισαν" Κική μου.
      Πρωτόγνωρο για τα δικά μας δεδομένα...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά Πηνελόπη, νομίζω ότι όταν πρόκειται για αξιοποίηση υλικών απλά δεν παίζεσαι!
    Σίγουρα όλοι χάρηκαν τα χρωματιστά ταρτάκια σου και το παλικαράκι σου θα ήταν πολύ περήφανο για τη μαμά του!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε πολύ Ερμιόνη μου, για τα τόσο καλά σουν λόγια.
      Κάνω ότι μπορώ...και ότι προλαβαίνω... προκειμένου να είναι όλοι ευτυχείς.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  5. Φανταστικά ειναι!
    Καλό μας ξημέρωμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου.
      Καλό βράδυ εύχομαι.

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν τα χρωματιστά ταρτάκια! Είναι παιχνιδιάρικα! Ενδιαφέρον έχει και το σταφύλι που έβαλες! Φιλάκια Πηνελοπίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λίλια μου.
      Ε, το φρέσκο σταφύλι, έκανε πραγματικά την διαφορά, γιατί τα πιτσιρίκια δεν το είχαν συνδυάσει με κάτι γλυκό...
      Χαιρετισμούς πολλούς-πολλούς.

      Διαγραφή
  7. Kαλά τι ωραίο χρώμα?
    Είναι δυνατόν τα μικρά να μην το χάρηκαν? Πάρα πολύ ωραία.
    Εκανες το θαύμα σου πάλι ;)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνει η "έρμη" η μάνα, καλή μου Μάριον;
      Προσπαθεί μέσω του "εντυπωσιασμού" να ταϊσει τους δύσκολους που της έλαχαν στην ζωή :-)))
      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς επίσης.

      Διαγραφή
  8. τι ωραια !! το χρωμα εντυπωσιακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι πρέπει για μικρά αλλά και πιο μεγάλα (γιατί όχι..) παιδάκια, Ντολμαδάκι μου.

      Διαγραφή
  9. Εντυπωσιακά, παιχνιδιάρικα και σίγουρα πολύ εύκολα! Ό,τι καλύτερο δηλαδή στη "μάχη" της τροφοανακύλωσης! Μπράβο, Πηνελόπη μου! Πάντα μεγαλουργείς!
    Φιλιά πολλά και σε σένα και στο αγοράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με νοιώσεις και εσύ Αναστασία μου...σε λίγα χρονάκια :-))
      Εδώ που είσαι...ήμουνα.,..
      Κι' εδώ που είμαι...θα 'ρθεις!

      Ελπίζω να μην "πέσεις" κι' εσύ σε "δύσκολο" στις γεύσεις παιδάκι.

      Φιλιά πολλά και σ' εσάς.

      Διαγραφή
  10. Εχουν πολύ πλάκα!!!

    beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έτσι όπως τα λες ... dear Beauty.
      Ομολογώ πως κι' εγώ έμεινα έκπληκτη με το τελικό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  11. Τι παιχνιδιαρικα κεκακια ειναι αυτα? μπραβο Πηνελοπη με τις ωραιες ιδεες,καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν "σπας" το κεφάλι σου καλή μου Χρυσούλα, για να ικανοποιήσεις μάτια και γεύση πιτσιρικάδων, τέτοια αποτελέσματα σου βγαίνουν :-))
      Καλό βράδυ σου εύχομαι εκεί στον Βορρά...

      Διαγραφή