26.2.10

Γευστικά Αρωματικά Μπουτάκια

Ομολογώ ότι «βαριέμαι» αρκετά τον τελευταίο καιρό να μαγειρεύω.
Με έπιασε μάλλον η Άνοιξη που χτυπάει την πόρτα και τα παράθυρά μας…Όλες οι φρέζιες έχουν ανθίσει στις ζαρτινιέρες του μπαλκονιού μου καθώς και τα ζουμπούλια μου! Ωραία εικόνα. Αλλά είναι και η κούραση που μας έφεραν κάτι αρρώστιες με ξενύχτια, οπότε τα πράγματα είναι κάπως οριακά.

Το θέμα βέβαια είναι ότι «βαριέμαι» και τις ίδιες γεύσεις στα πιάτα…Οπότε εκεί πια του δίνω και καταλαβαίνει. Ότι μου έρθει στο μυαλό το κάνω…κι’ αν τρώγεται το αποτέλεσμα έχει καλώς, αλλιώς ας πρόσεχα (εγώ και η παρέα μου στο σπίτι)!

Όμως τα μπουτάκια κοτόπουλου που έφτιαξα χθες μύριζαν πολύ ωραία (δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, το απόγευμα θα ξέρω) και έτσι γράφω την συνταγή για να μην την ξεχάσω σε περίπτωση που θελήσω να την επαναλάβω.

Πλένετε καλά τα μπουτάκια και τα σωτάρετε σε καυτό ελαιόλαδο.
Σε βαθύ μπολ αναμειγνύετε τώρα : ένα κεσεδάκι γιαούρτι, τριμμένο σκόρδο (σε σκόνη ή λιωμένο καλά με στο μπλέντερ) ένα κουταλάκι του γλυκού περίπου σε ποσότητα. Μισό κουταλάκι καπνιστή πάπρικα, δύο κουταλάκια του γλυκού τριμμένο δυόσμο και ένα ποτηράκι λευκό κρασί.
Αφού ροδίσετε τα μπουτάκια από όλες τις πλευρές τα περιχύνετε με το γιαουρτένιο μείγμα και τα αφήνετε να σιγοβράσουν μέσα στην σάλτσα τούτη πασπαλίζοντας προς το τέλος με αλατάκι και πιπεράκι. Σε 3/4 της ώρας περίπου θα είναι έτοιμα.

Συνοδεύονται ωραία με πατατούλες βραστές που θα τις σπάσετε με το πιρούνι και θα τις γαρνίρετε με την υπόλοιπη μυρωδάτη σάλτσα από τα μπουτάκια σας.

Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι.

16 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα πουλερικά με το γιαούρτι κι αυτά τα μπουτάκια φαίνονται μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον πολύ κακώς έκανα και μπήκα πεινασμένη σήμερα!!Μια ο Γιώργος με τα πάρτι μια εσύ με τα μποτάκια ξελιγώθηκα ευτυχώς που σε λίγο θα είναι έτοιμο ένα κέικ.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηνελόπη μου σε χαίρομαι για την εντελώς προσωπική κουζίνα σου! Είσαι απίθανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα! Αλλά και η πατάτες με τη σαλτσούλα θα είναι τέλειες! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως αρωματικά και ...Πηνελοπίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου φαινεται οτι θα μου αρεσει πολυ γιατι μου αρεσει ιδιαιτερα η σαλτσα με γιαουρτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό Μήνα σε όλες και όλους.
    Να βάλετε και Μάρτη μην ξεχαστείτε και σας κάψει ο ήλιος ;-)

    Λίλα μου, ήταν πολύ ωραία τελικά.
    Η σάλτσα το γράφω για και για την Big Mama έδεσε τέλεια με τις πατάτες. Έτσι όπως ήταν ζεστές από το βράσιμο το αποτέλεσμα απρόσμενα καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξανθή μου,
    να ξέρεις πόσο συχνά το παθαίνω εγώ αυτό :-)
    Κεκάκι ε; Μια χαρά είναι... αλλά άμα πεινάς ένα ωραίο ζεστό πιάτο φαγητό είναι απείρως καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελική μου, τελικά η "προσωπική" κουζίνα μου έχει την χάρη της.
    Τα αρώματα είναι εκείνα που προσωπικά εμένα με συγκινούν περισσότερο ίσως και από την παρουσίαση ενός πιάτου, που βέβαια χορταίνει το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Big Mama, συνιστώ ανεπιφύλκτα τούτην την γιαρτουνένια σάλτσα. Μπορείτε ίσως να την κάνετε και ως dressing για μια πατατοσαλάτα.
    Σκέψη που μου ήρθε εκ' των υστέρων
    Βρασμένες πατάτες με κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο και μπόλικο μαϊντανό και με το dressing απο πάνω. Πολύ καλό συνοδευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικίτσα, θα κάνω "σχολή" με τα Πηνελοπίστικα αρωματισμένα πιάτα :-)
    Καλημέρα σου εύχομαι και όλα να πηγαίνουν καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Pansofix, το ξανά έγραψα, ήταν πολύ καλή τούτη η σάλτσα. Δοκίμασε την όταν θα έχεις την διάθεση και να μας πεις φυσικά αν σου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νοστιμότατο το κοτόπουλο, αλλά η σάλτσα καταπληκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι φρέζιες σου έε..χμμ τι θα γίνεται στο σπιτάκι μας στη Σπάρτη..

    Γευστικώτατο ακούγεται αγαπητή μου φίλη! Moυ θυμίζει μια συνταγή της μάνας μου με ολόκληρο,μάλλον κομμένο, το κοτόπουλο,που την έλεγε Αρβανίτικο!
    (Αν πεθύμησες πορτοκαλοκούλουρα Νικητέα δες εδώ στα Lakonika)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Erifili είναι όντως πολύ νόστιμη τούτη η σαλτσούλα. Την συνιστώ σε όποιον έχει διάθεση να την δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερίνα μου αγαπημένη,
    Πάμε παρέα στην αγαπημένη σου μεριά;
    Να τους αφήσουμε εδώ όλους...και ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους :-))
    Μικροί - Μεγάλοι....

    Αμα η μανούλα το έφτιαχε έτσι κάτι ήξερε. Δεν φαντάζομαι να έχεις κρατημένη πουθενά τούτην την συνταγή, για να την συμβουλευτούμε ή μήπως την έχεις;

    Εχω μπόλικα πορτοκάλια και έλεγα να φτιάξω το ΣΚ νηστίσιμα λαδένια πορτοκαλένια κουλούρια...αν προλάβω.
    Αλλά τόσο αφράτα σαν του Νικητέα μάλλον δεν θα τα καταφέρω να γίνουν. Θέμα μείγματος άλευρου σίγουρα.
    Φιλώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή