15.10.10

Πόση "Ειρήνη" θα είχαμε σήμερα στον κόσμο αν ο Μάρξ δεν έτρωγε την σούπα του!

H αλήθεια είναι πως η διάθεσή μου το τελευταίο 2ήμερο δεν είναι καθόλου καλή, μετά από ένα συμβάν που μου επιβεβαίωσε :
  • το γεγονός για το πόσο ανήθικη έχει γίνει πια η κοινωνία μας, 
  • για το πόσο μπορεί να νομίζουν κάποιοι ότι είναι "εξυπνότεροι" των άλλων, 
  • για το πόσο εύκολα πιστεύουν κάποιοι, πως μπορούν να "ξεφεύγουν" χωρίς να έχουν και καλά συνέπειες για τις παράνομες πράξεις τους και πρακτικές τους,
  • για το πόσο μπορεί να μπλεχτείς εσύ, που απλά έδειξες "χαλαρός" και άφησες την εμπιστοσύνη να πάρει προβάδισμα μιας και ο απέναντι ήταν ένας άνθρωπος "απλός"  σαν και σένα....
Ξέρω πως το πρόβλημα που αντιμετωπίζω θα το λύσω, γιατί για όλα τα πράγματα βρίσκεται αργά ή γρήγορα η λύση τους. Είμαι φανατική του δόγματος αυτού.
Αλλά δεν παύει να έχει χαλάσει πολύ η διάθεσή μου. Να έχω χάσει τον ύπνο μου αυτές τις μέρες και να μην έχω και διάθεση για πολλά - πολλά, παρά μονάχα για να βρω τρόπο και πρακτικές που θα με βγάλουν από την κατάσταση αυτή (και που σίγουρα θα μου κοστίσει σε κόπο και χρήμα).

Λίγο φρέσκο ψωμί και ένα πιάτο ζεστής σούπας λαχανικών καθώς και λίγες σπιτικές χυλοπίτες (τουτουμάκια για όσους τις ξέρουν) μέσα σε φρέσκια σάλτσας ντομάτας με βασιλικό και σκόρδο... για το σημερινό μενού μιας και δεν είχα διάθεση ούτε στην κουζίνα να μπω.

Και τέλος, μια ωραία σκηνή από την αγαπημένη μου Mαφάλντα έτσι για να σας ευχηθώ  ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο και μακάρι να σταματήσει πια να βρέχει και να μην είναι και ο καιρός έτσι κατσούφης...

14 σχόλια:

  1. Καλά ξεμπερδέματα!!!
    Τίποτα δεν είναι πλέον δεδομένο και άνευ καχυποψίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμπνοια στις πατρίδες και στις γεύσεις, σύμπνοια και στη διάθεση; Καρμικά πράγματα συμβαίνουν εδώ... Ήρεμο και καλό ΣΚ Πηνελόπη με τους ανθρώπους που ξέρεις ότι σε αγαπούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααχχχχ κοριτσάρα μου!!! σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα... κι εγώ περνάω πάρα πολύ άσχημα, ειδικά τους τελευταίους 5 μήνες, εκεί που λέω οκ το ξεπέρασα κι αυτό γκκκκααααπ να΄σου και η επόμενη σφαλιάρα!
    Δεν πειράζει όμως ΔΕΝ το βάζουμε ΠΟΤΕ κάτω!!!!
    Πολλά μα πάρα πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Ξανθή μου...
    Το ελπίζω, αν και δεν βλέπω πως θα είναι άμεσα τουλάχιστον.
    Καλή επιτυχία στη μεγάλη Blogσύναξη, εκ' μέρους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημήτρης λες ε;
    Συμβαίνει όντως όμως να συναντάς από το πουθενά ανθρώπους με κοινά χαρακτηριστικά, προέλευση, διάθεση, παιδεία, ενδιαφέροντα και ν' αναρρωτιέσαι... καλά που ήταν αυτός/αυτή τόσον καιρό!
    Που έψαχνα ως άλλος Διογένης.

    Αντεύχομαι και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστέρι μου, να δούμε με δύναμη το μέλλον μας και άντε να σφίξουμε λίγο ακόμη περισσότερο τα δόντια... Δεν γίνεται αλλιώς δηλαδή.

    Αν βέβαια έχουν ανάμεσα τους (τα δόντια εννοώ) και κανένα καλό κομματάκι γαλατόπιττα, θα είναι σίγουρα ακόμη πιο ικανοποιημένα :-))
    Φιλιά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλοι κατά καιρούς περνάμε τέτοιες φάσεις.Μετά ξαναχαλαρώνουμε ξαναε μπιστευόμαστε ξανα"χαζεύουμε" μέχρι να έρθει το επόμενο χαστουκάκι.
    Κι εσένα η Μαφάλντα αγαπημένη σου;Τελικά τίποτε δεν είναι τυχαίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kαλημερα! λατρευω τη μαφαλντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή φαντάζομαι που αναφέρεσαι,σε καταλαβαίνω απόλυτα...
    αλλά η ζωή κάνει κύκλους...
    και κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του,έστω και αν προς στιγμή φαίνεται άλυτο και βουνό...
    ναι,θα τη βρεις τη λύση,είμαι σίγουρη...

    να έχεις μιά τέλεια Κυριακή...-:))
    ( τουτουμάκια ε..??..με σαλτσούλα...καιρό έχω να τα φτιάξω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα τώρα πια Kantare και σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vita, όντως η Μαφάλντα είναι από τις πιο αγαπημένες ηρωϊδες! Στην ζωή ναι, ελάχιστα πράγματα είναι καθαρά τυχαία ή συμπτώσεις... Όλα έχουν πίσω τους κάτι κρυμμένο για μας.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα σου εύχομαι καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. apinkdreamer και εσύ μέλος του club!
    Καλημέρα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. SpIrToKoYto σωστά κατάλαβες, δυστυχώς όπως φαίνεται το πράγμα θα χρειαστεί αρκετό "τρέξιμο" μιας και η αιτία που προκάλεσε το κακό, το "παίζει" ανύπαρκτη.

    Αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός μας, πίσω έχει αχλάδα την ουρά.

    Χαιρετισμούς πολλούς και σ' ευχαριστώ (ξέρεις εσύ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή