20.8.12

Εικόνες Αυγούστου 2012

Οι δρόμοι του Αυγούστου του 2012 είχαν πολλά όμορφα μέρη.
Ο νομός Πιερίας αλλά και  ο νομός Ημαθίας θέλουν τον χρόνο τους για ψάξιμο.
Και ευτυχώς οι περισσότερες επιλογές, μας δικαίωσαν.
Τόποι ευλογημένοι!
Τόποι με νερά που δίνουν ζωή και δύναμη σε ότι μεγαλώνει μέσα τους, είτε άνθρωποι είναι αυτοί, είτε φυτά, είτε ζώα.
Τόποι «απλόχωροι» και αυτή την «άπλα» την διακρίνεις τελικά και στις ψυχές των ανθρώπων, κάτι που κοντεύουμε τελικά να ξεχάσουμε με τούτη την «κρίση» των τελευταίων ετών. 
Αυτό μάλλον ήταν και το μεγάλο μας κέρδος από τούτο το ταξίδι. Οι άνθρωποι και τα τοπία!

Πλαταμώνας, Παλαιός Παντελεήμονας, Λεπτοκαρυά, Λιτόχωρο, Όλυμπος, Φαράγγι Ενιπέα, Αρχαιολογικό Πάρκο του Δίον, Αλεξάνδρειον, Ολυμπιακή Ακτή & Παραλία Κατερίνης, πόλη της Κατερίνης, Κορινός, Κολινδρός, Πύδνα, Αρχαία, Πύδνα, Μακρύγιαλος, Μεθώνη, Εθνικό Πάρκο Δέλτα Αξιού - Λουδία - Αλιάκμονα.

Και μετά οι δρόμοι, για: Βεργίνα, Βέροια (εξαιρετική, που φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια απελευθέρωσης από τους Βούλγαρους) Βέρμιον, Παναγία Σουμελά (μια μέρα πριν τον 15 Αύγουστο)  Καστανιά, Αλιάκμονας, Νάουσα, Έδεσσα, Σκύδρα, Εξαπλάτανος, Αριδαία, Λουτρά Πόζαρ (φτάσαμε πια στα σύνορα με τα Σκόπια) και η ΑΠΟΛΑΥΣΗ του να κάνεις το θεραπευτικό λουτρό σου μετά από μια τέτοια διαδρομή. Άσε δε το εξαιρετικό προφιτερόλ στο ζαχαροπλαστείο Ζιλή, στην άκρη του πουθενά!
Το καλύτερο γλυκό που γεύτηκα σε τούτο το ταξίδι κι’ ας έχουν άλλοι τη χάρη.

Και μια μέρα αφιερωμένη στην Θεσσαλονίκη. Έτσι για «σπονδή» στην πρωτεύουσα του Βορρά μας. Όπως την θυμόμουν και μάλλον με λιγότερη «εμπορική κρίση» από ότι η Αθήνα. 
Αλλά εδώ τα γλυκά με απογοήτευσαν. Αυτά που ήξερα … ΔΕΝ!
Θα επανέλθω με σχετικό ποστ για το τι με απογοήτευσε και τι με ενθουσίασε σε θέματα φαγητού και γλυκού.





 















 







Μια πρώτη γεύση και σας χαιρετώ  δίνοντάς μερικές από τις 300 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν σε τούτο το ταξίδι, με την ελπίδα και την ευχή να αξιωθούμε πάλι ένα τέτοιο οδοιπορικό.
Και με την υπόσχεση να επανέλθω με περισσότερα μέσα στις επόμενες ημέρες.
Καλό Φθινόπωρο και καλή Δύναμη σε όλους μας.

25 σχόλια:

  1. Τέλειες οι φωτογραφίες σου Πηνελόπη ,έχω πάει σ αυτά τα μέρη αλλα μαζίσου ξαναπήγα και τα βρήκα το ίδιο όμορφα με την άλλη φορά ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραιες φωτο. περα απο τα νησια υπαρχει και μια αλλη ελλαδα που αξιζει να γνωρισουμε.
    στον κορινο εχω πολυ καλους φιλους.
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες, εντυπωσιακές φωτογραφίες.
    Η ταξιδιωτική ανταπόκριση μάς μετέφερε σε άλλους υπέροχους τόπους. Θα περιμένω και τη συνέχεια...

    Η τελευταία φωτογραφία είναι πολύ όμορφη, με εσένα ροδαλή! Σε έκαψε ο ήλιος ο βορινός Πηνελόπη μου;

    Wellcome!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες φωτογραφίες Πηνελόπη μου η Ελλάδα μας έχει απίστευτες ομορφιές.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νέλη.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Πραγματικά τα μέρη είναι εξαιρετικά οπότε η δυνατότητα για καλές φωτογραφίες σου προσφέρεται απλόχερα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ειρήνη.
    Σαφώς και Ελλάδα μας έχει πολλές χάρες και ομορφιές και πέρα από τα νησιά μας. Χρόνος, διάθεση και
    χρήμα :-)) χρειάζονται για περισσότερες περιπλανήσεις στην ενδοχώρα.

    Στην παραλία του Κορινού φάγαμε δε εξαιρετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ροδαλή ήμουν Ζαμπία μου φεύγοντας, απλώς εκεί "τονίστηκε" λιγάκι το χρώμα :-)) Το οδοιπορικό και η πεζοπορία ωρών βοήθησε αρκετά σ' αυτό.
    Καλώς σας βρήκαμε και πάλι.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ροδάνθη μου.
    Συμφωνώ απολύτως. Και όσο περισσότερο την διασχίζουμε από τόπο σε τόπο...όλο και περισσότερα έχουμε να πούμε και να γράψουμε για την πατρίδα μας!
    Πολλούς χαιρετισμούς σε σένα και στην όμορφη (επίσης) Άνδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!Τα ταξίδια είναι από τις μεγάλες μου αδυναμίες.Να σαι καλά που πήγες σε τόσα μέρη.Επίσης καλό είναι που διαβάζουμε και σωστά αποστάγματα από την όλη κρίση.Έδωσες ένα στίγμα της σκέψης σου και είναι ενθαρρυντικό που υπάρχουμε,σκεφτόμαστε και συμπεραίνουμε σε τέτοιους καιρούς που μας θέλουν να ακολουθούμε του κάθε ενός έξω τα σχέδια.Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Πηνελόπη μου!
    Ωραιόταταη η πρώτη γεύση, ενδιαφέρουσα πολύ και κατατοπιστική. Έχω πάρα πολλά χρόνια να επισκεφτώ αυτά τα μέρη, αν κι εκεί έχω πολύ καλούς φίλους. Λέω, όταν με το καλό επιστρέψουμε στην Ελλάδα, οπότε θα ζητήσω και τα φώτα σου!
    Καλό φθινόπωρο, καλή μου, με δύναμη και αισιοδοξία.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς ήρθατε! Πολύ ωραίες διαδρομές έχω περάσει από πολλές από αυτές που αναφέρεις.Ένα ζεστό λουτρό θα το ήθελα επειγόντως!!
    Και του χρόνου να ευχηθώ με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Papagalina μου, καλημέρα.
    Και για μένα τα ταξίδια είναι "δύναμη"! Μου δίνουν τις "ανάσες" που χρειάζομαι για να πορεύομαι στην καθημερινή μου ρουτίνα.
    Θέλω να πιστεύω πως κατάφερα να σας δώσω μια πρώτη αίσθηση και να σας πω και μερικά ακόμη πράγματα και απόψεις με τα επόμενα που θα γράψω.
    Να σαι καλά και να κάνεις κι' εσύ τα δικά σου όμορφα ταξίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς την Ελένη μου.
    Ελάτε εσείς στην Ελλάδα και θα πάρουμε παρέα τους δρόμους (!!) και όπου μας βγάλει η άκρη.

    Φίλους στα μέρη αυτά εμείς δεν είχαμε, αλλά σε κάποια κάναμε.
    Ενώ πολύ θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να γνωρίσω ορισμένες bloggers. Όμως οι μέρες αυτές ήταν τέτοιες που λίγο πολύ κάνανε διακοπές και από την άλλη δεν ήθελα να βγάλω ανθρώπους από το πρόγραμμά τους.

    Πολλά φιλιά ...και έχω μείνει να κοιτώ τα ταψιά με καλούδια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σας βρήκαμε Ξανθούλα μου.
    Η συμβουλή σου για τον Π. Παντελεήμονα όπως είδες έπιασε τόπο, και μάλιστα 2 φορές!

    Αυτό με το ζεστό λουτρό, σε ιδιωτική πισίνα, μετά από 2 ώρες οδήγηση ήταν το ΘΑΥΜΑ! Και μετά γλυκάκι και καφεδάκι και ήρθαμε στα ίσα μας. Μόνον που μου αδιαθέτησε ο Θοδωρής λιγάκι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Τα μέρη που πήγατε φαίνονται φανταστικά και είμαι σίγουρη τα περάσατε τέλεια!! Καλή επιστροφή λοιπόν!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς ήρθατε Πηνελόπη μου.
    Υπέροχες διαδρομές, φανταστικές οι φωτογραφίες σου.
    Στη Παναγία Σουμελά είχα παει πριν κάποια χρόνια και ομολογώ πως τα μέρη εκεί είναι πολύ πολύ όμορφα.
    Και δροσερά σημειωτέον..χιχι.

    Πάντα τέτοια και να είσαστε καλά να απολαμβάνεται τέτοιες ομορφες στιγμές.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη ανάρτηση Πηνελόπη! Έχω αγαπημένο μπατζανάκη από την Καστανιά και με συγκίνησαν οι εικόνες σου . Αν και παλιότερα βρισκόμασταν πολύ συχνα στα μέρη που μας δείχνεις, έχω χρόνια να κάνω το οδοιπορικό σου. Φιλιά πολλά, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή επιστροφή! Εμείς είμαστε ακόμα στην περιοχήτης Πιερίας και απολαμβάνουμε την ωραία θάλασσα, τη δροσερή σκιά των πλατανιών και την μαγική αύρα του Ολύμπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες φωτογραφίες, ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί σας που δεν το κουνήσαμε από εδώ. Καλά να είστε να ταξιδεύετε πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ Taelia.
    Πραγματικά ήταν όμορφο τούτο το ταξίδι μας. Και θα έλεγα πως παρά τα πολλά μέρη...κούραση δεν καταλάβαμε πέρα από μια μικρή αδιαθεσία του μικρού μας, που γευτήκαμε στα τελειώματα και την φέραμε μαζί μας στην Αθήνα.
    Καλώς σας βρήκα και πάλι,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σου καλή μου Μarion. Χρόνια σας πολλά και από εδώ.
    Έχεις δίκιο τα μέρη της Παναγίας όμορφα και άκρως δροσερά. Μέχρι κρύου μπορώ να σου πω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε Βαγγελιώ μου παινεμένη, πως το κατάφερες εσύ αυτό; Αντάμωσε η Κρήτη το Βέρμιο!
    Εκπληκτικά όμορφο χωριό η Καστανιά και με νοικοκυραίους κατοίκους, όπως είδα τα σπίτια τους και το χωριό τους.
    Πολλά φιλιά και καλό μας φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τυχερή Αμαλία! Κάνε βρε συ μια ακόμη βολτούλα και για μένα πάνω στα δροσερά τα μέρη. Και πιες και μια γουλιά καφέ στην Υγειά μας.
    Με το καλό στην επιστροφή σας :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λίλα μου τι να σου πω; Κάθε μέρος με τη χάρη του! Και εσείς εκεί ωραία είστε, αλλά οπωσδήποτε χρειάζεται να αλλάζουμε εικόνες και να βλέπουμε νέους τόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάλι ταξιδέψαμε με την παρέα σας αγαπημένη φίλη.. Εξαιρετική καταγραφή, κείμενο-φωτογραφίες!
    Να είσθε καλά και να ξαναπάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή