31.8.12

Αρωματικά Hot Dogs

Τα Hot Dogs αποτελούν αγαπημένο σνακ του ανδρικού πληθυσμού στο σπίτι μας, αλλά όπως πιστεύω και πολλών αρσενικών ακόμη (τουλάχιστον από σχόλια που έχω δεχτεί σε παλαιότερη ανάρτησή μου για hot dogs και πάλι).
Σε μια πρόσφατη εκδοχή αποφάσισα να τα κάνω λίγο πιο διαφορετικά, αρωματίζοντας τη ζύμη που τα περιβάλλει.  Και πραγματικά είχαν θετική ανταπόκριση αφού η κατανάλωση των 10 τεμαχίων ήταν άμεση!

Για να φτιάξετε λοιπόν την αρωματική ζύμη θα σας χρειαστούν:
½ ποτήρι ελαιόλαδο,
½ ποτήρι λιωμένο βούτυρο,
1 ποτήρι γάλα,
600 γραμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις,
1 φακελάκι ξηρή μαγιά,
1 κουταλάκι κοφτό ζάχαρη,
½ κουταλάκι κοφτό αλάτι,
½ κουταλάκι κοφτό πάπρικα γλυκιά,

Όλα τα πιο πάνω υλικά μπορείτε να τα ζυμώσετε στο χέρι μέχρι να πάρετε μια εύπλαστη και ελαστική ζύμη ή να τα βάλετε σε μηχάνημα αρτό-παρασκευαστή και να κάνει αυτός το ζύμωμα για χάρη σας.
Στην συνέχεια θα αφήσετε την ζύμη να σταθεί για μια ώρα σκεπασμένη σε ζεστό μέρος για να ανέβει.

Στο διάστημα που η ζύμη διπλασιάζει τον όγκο της θα ετοιμάσετε μια  σάλτσα με την οποία θα αλείψετε την εσωτερική επιφάνεια των Hot Dogs.
Εδώ θα χρειαστείτε:
4 κουταλιές σούπας μουστάρδα,
3 κουταλιές σούπας κέτσαπ,
1 κουταλάκι ρίγανη,
1 κουταλάκι ξερό δυόσμο.
Ανακατεύετε καλά να ενωθούν τα υλικά σε ομοιόμορφη σάλτσα
Θα πάρετε την ζύμη και θα την χωρίσετε σε 10 όμοια μπαλάκια. 
Με τη βοήθεια μικρού πλάστη ή ρολού θα τα ανοίξετε πάνω σε μια κόλλα από χαρτί φούρνου.
Κάθε πιττάκι θα το αλείψετε καλά με μια δόση σάλτσας σε όλη του την επιφάνεια εκτός από τις άκρες του. Θα βάλετε στο μέσον ένα λουκάνικο για hot dog, θα γυρίσετε τα πλαϊνά προς τα μέσα και θα ενώσετε καλά όλες τις άκρες.

Κάθε ένα Hot Dog θα μπει σε ταψί που προηγουμένως έχετε στρώσει με χαρτί ψησίματος και με μια απόσταση 5 εκατοστών το ένα από το άλλο, γιατί θα φουσκώσουν και πάλι.
Άρα υπολογίστε ότι θέλετε δύο ταψιά για φούρνισμα.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα αλείψετε τις επιφάνειες με λίγο λιωμένο βούτυρο, με το χεράκι σας ή μ’ ένα πινελάκι. Θα στολίσετε με λίγο άσπρο παπαρουνόσπορο ή σουσάμι ή μαυροκούκι (το έκανα μόνον στα μισά γιατί ο γιός μου έχει θέμα με τα σποράκια) και θα τα βάλετε σε ελαφρώς ζεστό (αλλά κλειστό) φούρνο για μισή ώρα, ώστε να ξανά-φουσκώσουν.
Μετά ψήνετε με αέρα στους 180 βαθμούς για 25 περίπου λεπτά, μέχρι να ροδίσει η επιφάνειά τους.
Και όταν πια βγουν από τον φούρνο και χλιάνουν…θα τα χάσετε εν ριπή οφθαλμού.
Καλή σας απόλαυση, καλό Σαββατοκύριακο  και με το καλό στο Φθινόπωρο που επισήμως μας έρχεται από αύριο...

30 σχόλια:

  1. Νόστιμα που φαίνονται! Λαχταριστά! Θα κρατήσω τη συνταγή για το επόμενο πάρτυ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πηνελόπη ,πολύ γευστικά φαίνονται τα χοτ ντογκ σου ,ωραία εκδοχη η αρωματική ζύμη,καλη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω...ρε...πράμα που σαλεύει πρωί-πρωί...!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ σωστή η σκέψη σου Αμαλία μου!
    Εμείς βέβαια δεν περιμένουμε τα πάρτυς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νέλη μου.
    Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου. Ήταν όντως πολύ γευστική και τούτη η εναλλακτική.
    Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι και καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς το Μαρινάκι!
    Σάλεψε και δεν πρόλαβε το κακόμοιρο!
    Τα έχασε μέσα απο τα μάτια μου :-))
    Πολλές καλημέρες και καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία και ορεκτική πρόταση! Η πάπρικα στη ζύμη θα πηγαίνει ωραία με τα λουκάνικα. Και είναι το σνακ που έχει κατεξοχήν συνδεθεί με τη μπύρα, χε χε!
    Καλό Π/Σ/Κ και καλό μήνα (από τώρα για αύριο :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πάπρικα στη ζύμη και τα υπόλοιπα αρωματικά στη σάλτσα που αλείφουμε τη ζύμη!!!
    Και με τη σωστή μπύρα, αυτή την τελευταία που μας γράφεις Σκοτεινούλα μου, το θέμα απογειώνεται καλή μου, είτε με παρέα είτε όχι :-)))
    Επίσης καλό ΣΚ και καλό μήνα να 'χεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι νόστιμα που φαίνονται!! Η πάπρικα κι ο δυόσμος κάνουν τη διαφορά κι αφήνουν τα κανονικά χοτ ντογκ να τρώνε.. τη σκόνη τους!! χιχι! Την σημειώνω την συνταγή!!
    Καλό σ/κο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να είναι πεντανόστιμα μου αρέσει πολύ η εκδοχή σου!Φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είπα να ξεκινήσω αλλά λες ότι έφυγαν!
    Τόσο νόστιμα, θα έμενα;
    Μου άρεσε πολύ και η ζύμη και η εσωτερική σαλτσούλα και τις κράτησα!

    Ερώτηση: Πόσα γραμ. είναι ένα φακελάκι ξηρή μαγια ή πόσα κουταλάκια για να κάνω σύγκριση με εδώ;
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θαυμάσια τα hot dogs,αγαπημένα για όλους μας,ειδικά όταν είναι περιτυλιγμένα απο την τραγανή,χρυσαφένια ζύμη που μας έφτιαξες!Φαίνονται πολύ λαχταριστά,απαραίτητη συνοδεία στη βραδινή μπύρα,στο πρωινό γάλα,αλλά και στον απογευματινό χυμό.Μ΄άρεσε πολύ η αρωματική ζύμη και η όψη τους,είναι δυνατόν ν΄αργησει καποιος να τα φτιάξει?Φιλάκια πολλά,πολλά Πηνελόπη μου και καλό μήνα για αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θαυμάσια ιδέα για τα hot dogs Πηνελόπη μου!!! Φαίνονται πεντανόστιμα...γεια στα χεράκια σου καλή μου! Φαντάζομαι τον ενθουσιασμό του ανδρικού σου πληθυσμού... τα τσάκισαν να φανταστώ;;;; χαχαχα
    Καλό ΣΚ και καλό φθινόπωρο!-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραία ιδέα είναι αυτή? Εξαφανιζόλ θα πέσει μόλις τα δουν!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία ιδέα η αρωματική ζύμη!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. che snack delizioso Penelope, mi piace molto! Buona settimana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα γιατί μας το χαλάς Πηνελοπάκι μου? Τι πάει να πει δηλαδή ότι τα χοτ ντόγκ είναι αδυναμία του ανδρικού πληθισμού?? Βάλε και τον γυναικείο πληθισμό μέσα που έχει μεγάλη δόση τεστοστερόνης.... Αντε μπράβο, γιατί όλα τα καλά πάνε να τα κάνουν κεκτημένα τους οι άνδρες!!

    Τα χοτ ντογκ σου μούρλια!! Μεγάλη μου αδυναμία. Και η διαφορετικότητα στη ζύμη είναι μια όμορφη αλλαγή που θα δοκίμαζα ευχαρίστως!!

    Σε φιλώ και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ σε Eri μου καλημέρα (ή καλησπέρα) και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Taelia θέλω να πιστεύω ότι αξίζουν την δοκιμή! Αν τελικά τα φτιάξεις να μας πεις εντυπώσεις.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ήταν πραγματικά πολύ νόστιμα Ελένη μου. Και πάμε για δεύτερο γύρο με την πρώτη ευκαιρία.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Ελένη μου και καλή εβδομάδα σας εύχομαι.
    Που να προλάβεις καλή μου...πάνε!

    Αν δεν κάνω λάθος (γιατί δεν το κοιτώ πια μιας και είναι σταθερή η ποσότητα που βάζω) είναι 8 γραμμάρια.

    Και οι τρεις μάρκες που εγώ γνωρίζω τουλάχιστον σε φακελάκι, έχουν την ίδια ποσότητα μέσα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Φωτεινή. Τι να λέμε. Όταν υπάρχει κάτι λαχταριστό μέσα στα πιάτο σου, πως ν' αντισταθείς;
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχετε κι' εσείς εκεί στην όμορφη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Κική μου, αντεύχομαι και ανταποδίδω.
    Αυτά για τον "αντρικό πληθυσμό" είναι "must". Κάθε μέρα τέτοια να έχεις μια χαρά ευχαριστημένοι θα είναι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάνα του λόχου, με τόσους άνδρες που έχει ο "λόχος" σου το "εξαφανιζόλ" είναι σίγουρο!!! Άσε που μεταφέρονται ωραία και στο σχολείο :-))
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Buongiorno Giara.
    Davvero un bello snack, per tutte le ore: scuola,lavora,escursione e la casa :-))
    Buona settimana cara.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Χρυσαυχή μου!
    Έχεις δίκιο, δεν πρέπει με τίποτε να τους "παραδώσουμε" έτσι αμαχητί τούτα τα σνακς!!

    Και για μας νόστιμα και λαχταριστά καλή μου.

    Καλή εβδομάδα και ολότελα περαστικά στο μικρούλι σας, μιας κι' ένα "πουλάκι" μου ψιθύρισε ότι ήταν αρρωστούλικο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αυτό έψαχνα μέρες τώρα... γιούπι!!!!!!!!!!!!!!

    καληνύχτα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Πηνελόπη,
    Μόλις ανακάλυψα το όμορφο blog σου. Θα δοκμάσω τη συνταγή σου απόψε κιολας!
    Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω, επειδή είμαι άσχετη με ζύμες (μόνο τάρτες ξέρω να κάνω), τι μαγιά χρησιμοποιούμε; Απλή ή στιγμής; Επίσης πόσα hot dog βγάζει περίπου; Για να δω αν μου φτάνουν τα λουκάνικα που έχω.
    Ευχαριστώ,
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου Δέσποινα, καλώς ήρθες!
    Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Η ζύμη με τα συγκεκριμένα υλικά, θα σου πάρει ένα φακελάκι ξηρής μαγιάς.
    Εάν διαθέτεις μηχάνημα παρασκευής ψωμιού τα υλικά σου μπαίνουν απευεθείας εκεί...αλλιώς ζύμωμα με το χέρι και σχετική αναμονή.
    Αν τα λουκάνικα είναι μεσαίου μεγέθους θα σου βγούν γύρω στα 13-14 κομμάτια.
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή