13.9.13

Ιταλία, Ελλάδα, Δανία ...σημειώσατε Χ

Επηρεάστηκα κι' εγώ από τους αγώνες μπάσκετ και είπα να "σκοράρω" με φαγητό ευρείας κατανάλωσης και αποδοχής.
Ζυμαρικά!!! (ότι πιο εύκολο δηλαδή...όταν έχεις ν' αντιμετωπίσεις κοινό στην κερκίδα...)
Αλλά όχι όποια κι' όποια ζυμαρικά....
Μιλάμε για Μαλφαντίνες (Mafaldines συγκεκριμένης ιταλικής μάρκας και δεν κάνω διαφήμιση) που είναι ότι πιο χορταστικό στην κατηγορία ζυμαρικών τόσο στο μάτι, όσο και προς το στομάχι  :-))

Όμως ο "αγώνας" είχε και άλλες χώρες που έπαιξαν δυναμικά σε τούτο το παιχνίδι.

Την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα την περιοχή των Γρεβενών, από τα οποία, έφερα μαζί μου αποξηραμένα μανιτάρια.


Αλλά και την Δανία, που μέσω SM με προμήθευσε με αγαπημένο μπλε τυρί!

Το σκορ ήταν ισοδύναμο και εξαιρετικά γευστικό.

Αν καταφέρετε να βρείτε αποξηραμένα μανιτάρια (όχι ότι με φρέσκα δεν μπορεί να γίνει) δοκιμάστε τούτο το πιάτο.

Για την σάλτσα μανιταριών η διαδικασία έχει ως εξής:
Σε χλιαρό νερό (2/3 φλιτζανιού) βάζουμε 200 γραμμάρια αποξηραμένα μανιτάρια να μουλιάσουν για 20-30 λεπτά.
Σε μια κατσαρόλα αντικολλητική βάζουμε 3 κουταλιές ελαιόλαδο να κάψει.
Στη συνέχεια ρίχνουμε τα μανιτάρια που έχουν φουσκώσει μαζί με το νερό τους, γιατί αυτό το νερό είναι πολύ γευστικό και περιέχει ουσίες που δεν θέλουμε να πάνε χαμένες.
(Αν χρησιμοποιήσετε φρέσκα μανιτάρια θα ακολουθήστε την διαδικασία καθαρισμού τους που εσείς επιλέγετε).


Όταν αρχίσει το νερό να βράζει αφήνουμε για 6-8 λεπτά να μαγειρευτούν τα μανιτάρια και στην συνέχεια, ρίχνουμε μέσα:
180 γραμμάρια μπλε τυρί κομμένο σε κύβους,
1 ποτηράκι κρασιού κονιάκ,
1/3 κοφτό κουταλάκι πιπέρι,
1/3 κοφτό κουταλάκι μοσχοκάρυδο,
1/4 κοφτό κουταλάκι σκόνη σκόρδου.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μέχρι να λιώσει τελείως το μπλε τυρί μέσα στο μείγμα μας.
Αφήνουμε να πάρει μια καλή βράση ακόμη και τέλος προσθέτουμε 3-4 κουταλιές ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό.
Σε περίπτωση που η σάλτσα σας φανεί λίγο αραιή, 1/2 κοφτό κουταλάκι κορν φλάουερ θα βοηθήσει στο να δέσει.
Η σάλτσα Ελλάδας - Δανίας είναι έτοιμη.


Από κει και πέρα σας χρειάζονται τα ζυμαρικά σας, βρασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πακέτου ή τις δικές σας προτιμήσεις.
Τα φαρδιά ζυμαρικά δένουν πολύ ωραία με τούτη την σάλτσα που σαφώς "κάθεται" με τεράστια άνεση επάνω τους.

Πριν σερβίρετε, στον πάτο του πιάτου σας λίγο τριμμένο πεκορίνο ή κεφαλοτύρι, καθώς και πάνω από τα ζυμαρικά, πριν τα λούσετε με την σάλτσα μανιταριών, θα δώσει ΕΞΤΡΑ γεύση.
Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι.

31 σχόλια:

  1. Σήμερα θα φτιάξω μια μακαρονάδα με πολύ περίεργη σάλτσα για να δούμε τι θα βγει. Τώρα μου ήρθε η ιδέα να προσθέσω και τυρί μπλε άντε ξανά στο Σ/Μ.
    Έχω κι εγώ τέτοια μανιτάρια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες και καλή εβδομάδα να έχουμε.
      Ότι και να έχεις φτιάξει τώρα πια Ξανθή μου, είμαι σίγουρη ότι θα είναι άκρως γευστικό.
      Μετά από τις πρόσφατες δοκιμές που έχω κάνει στα πιάτα σου, είμαι βέβαιη για την επιτυχία.

      Διαγραφή
  2. Ωραία η σημερινή συνταγή σου Πηνελόπη μου, πολύ μου ταιριάζει! Η ιδέα θα δοκιμαστεί μέσα στο σαββατοκύριακο και είναι ευκαιρία να δοκιμάσει και η μικρλη της οικογένειας μπλε τυρί που μέχρι τώρα είχε δοκιμάσει μόνο σε πίτσα, για να δούμε αντιδράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα βάζουμε κάτι καινούργιο προς δοκιμή ... ως στόχο στα πιτσιρίκια μας Αμαλία μου.
      Δεν μπορώ να πω ότι καταφέρνω εγώ προσωπικά να τον κάνω να δοκιμάσει :-)) αλλά ακόμη το παλεύω.
      Καλημέρες πολλές.

      Διαγραφή
  3. Ωραια ιδεα η σαλτσα με τα μανιταρια και το μπλε τυρι! τελευταια εχω αρχισει και τρωω, περισσοτερο βεβαια ροκφορ μου φαινεται πιο ηπια η γευση του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε με μπλε τυρί είτε με ροκφόρ, το αποτέλεσμα είναι εξίσου γευστικό Loulou. Δοκιμάζεις λοιπόν και ελπίζω να με δικαιώσεις.
      Καλή εβδομάδα εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική επιλογή φαγητού!!!
    Εξαιρετική!!!!
    Μπράβο Πηνελόπη! Είναι από αυτά τα φαγητά που τα τρώω ότι ώρα να είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα Χρυσαυγή μου, ήμουν 100% βέβαιη ότι θα σου άρεσε η επιλογή μου.
      Άσε που καθώς το ανέβαζα το post σε σκεφτόμουν :-)))
      Καλημέρα εύχομαι.

      Διαγραφή
  5. Ωραία πρόταση αν και δεν το έχω με το μπλε τυρί.
    Καλή σχολική χρονιά να έχετε Πηνελόπη μου! Καλό ΣΚ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη.
      Επίσης και σ' εσάς εύχομαι, αν και σίγουρα είστε σε πιο καλή φάση με την "προσαρμογή".

      Πρόταση εύκολη, και πολύ δελεαστική. Οπότε κάνεις με την σειρά σου τις δικές σου δοκιμές.
      Καλή εβδομάδα να έχετε.

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσει η αγωνιστική περιγραφή του πιάτου!
    Το'χεις νομίζω Πηνελόπη μου και το αθλητικό :)
    Για το γευστικό κομμάτι πια τι να πω! Υλικά που αγαπώ άρα την επόμενη φορά με υπολογίζεις για μερίδα εντάξει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα "κερκίδα" Ερμιόνη μου και προσπαθούσα να τους πείσω για την δοκιμή με κάθε δυνατό τρόπο :-)))

      Σαφώς και τα διαθέσιμα υλικά, είναι αυτή που σου δίνουν "την πάσα" για το "τελικό σκοράρισμα"!

      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Χα,χα,χα! Καλό το ματς! Το δε γευστικό αποτέλεσμα ακόμα καλύτερο! Αγοράζω συχνά μανιτάρια και μπλε τυρί. Τα μανιτάρια τα παίρνω φρέσκα, αλλά αφού γίνεται και μ' αυτά η συνταγή, όλα μια χαρά!
    Να είσαι καλά Πηνελόπη μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη.
      Σαφώς και με φρέσκα μανιτάρια μπορείς να κάνεις το ίδιο πιάτο. Να μην σου πω ότι μπορεί να βγει και νοστιμότερη η σάλτσα. Απλώς εδώ, έπρεπε να αξιοποιήσω τα αποξηραμένα μου.
      Καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  8. Ωραίος συνδυασμός υλικών με φίνο αποτέλεσμα!Ωραία και η περιγραφή!Δεν μοιάζει καθόλου με τον έκδηλο΄΄ ενθουσιασμό΄΄-το λέω πολύ ευγενικά..-με τον οποίο οι Ιταλοί περιέγραφαν το μαρτυρικό για την Ελλάδα ,αγώνα μπάσκετ!!...[τυχαίνει να είμαι Ιταλία και τον παρακολούθησα].
    Μεσογειακό ταμπεραμέντο λοιπόν,με στοιχεία βόρειας κουζίνας!Το θερμόαιαμο πρόσωπο της νότιας Ευρώπης συναντά το ψυχρό βλέμμα της βόρειας.Συνήθως αυτού του είδους τα παντρέματα είναι μάλλον σε ..ασταθή ισορροπία.Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση θα έλεγα ότι το΄΄ προξενιό΄΄ πέτυχε και το αποτέλεσμα δικαίωσε την προξενήτρα.
    Καλό Σαββατοκύριακο Πηνελόπη μου!!!!Φιλά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου καλημέρα,

      οι Ιταλοί φίλοι μας, έχουν δικό τους γόητρο, και σαφώς δεν θα ήθελαν ποτέ την Ελλάδα με προβάδισμα. Αλλά και η Εθνική μας ήταν άκρως "ασταθής" ως προς τις αποδόσεις της, οπότε μάλλον αναμενόμενο το τελικό αποτέλεσμα πιστεύω.

      Το "προξενιό" όπως πολύ ωραία το αποκάλεσες πέτυχε, γιατί η νοστιμιά των υλικών είναι κάτι πάρα πάνω από βέβαιη.

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα εκεί στην Ιταλία (που εμείς ως οικογένεια αγαπούμε πολύ).

      Διαγραφή
  9. Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα λίγο με τις τρεις χώρες και την ισοπαλία, Πηνελόπη μου!
    Συνεχίζοντας όμως και διαβάζοντας τα υλικά το "είδα " σαν ένα γευστικό αγώνα υλικών και γεύσεων, πολύ επιτυχή!
    Με τελικά κέρδισε το πιάτο σου!

    Καλό βράδυ, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κατάφερα να σας μπουρδουκλώσω λιγάκι Ελένη μου ;-))
      Είχε όμως την πλάκα της, η όλη περιγραφή, έτσι για να χαμογελάσουμε και λιγάκι...

      Νοστιμότατη εκδοχή που δεν άφησε κανέναν παραπονεμένο είναι η αλήθεια.

      Καλημέρα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  10. Η αγωνιστική σου περιγραφή Πηνελόπη ...έγραψε!!!!!!!!!!! Πώς φαίνεται ότι έχεις άντρες στην οικογένεια!!!! χαχαχαχα
    Η μακαρονάδα πάντως ...εκτός συναγωνισμού... μοναδική!!!!!!!!!!!! Υπέροχα χορταστική κι όλο νοστιμιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλοί οι άντρες γύρω μου Κική και έτσι πρέπει να προσαρμόζομαι κι' εγώ ... μπας και καταφέρω να συνεννοηθώ μαζί τους και ταυτόχρονα να μπορώ και να τους "ταϊσω" χωρίς απρόοπτα και διαμαρτυρίες :-)))
      Καλό μεσημέρι εύχομαι.

      Διαγραφή
  11. Basket vlepo tora......tha servireis??????????
    Souper saltsa gia souper makaronia!!!
    Filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να μου το πεις νωρίτερα Peps να σου κρατήσω καλή μερίδα!!!

      Άντε βρε θα ξαναφτιάξω για χάρη σου και θα κάνω special παράδοση.

      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα να 'χεις.

      Διαγραφή
  12. Πρώτη φορά βλεπω τέτοια μανιτάρια,είναι νοστιμα?παντως τα ζυμαρικα ταιριαζουν με μακαρονια,καλη Κυριακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αποξηραμένα μανιτάρια αποτελούν προσοδοφόρα πηγή εισοδημάτων για τους νομούς και τις περιοχές της Ελλάδας, που τα διαθέτουν άφθονα στον φυσικό τους πλούτο, αγαπητή μου Νέλη.

      Και φυσικά τα μανιτάρια ταιριάζουν υπέροχα με όλου του είδους τα ζυμαρικά και τις σάλτσες.

      Διαγραφή
  13. Λαχταριστά μου φαίνονται, Πηνελόπη!

    Κρίμα που η εθνική μας στο μπάσκετ δεν γεύτηκε τη χαρά της νίκης κι έμεινε με τη λαχτάρα.

    Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο κατάφερα να παρακολουθήσω αγαπητέ μου φίλε, μια "αστάθεια απόδοσης" διέκρινα εγώ η απλή θεατής στην Εθνική μας.

      Σαν την δική μας μόνιμη σταθερή " εθνική αστάθεια" ένα πράγμα δηλαδή :-)))

      To φαγάκι όμως ήταν πραγματική παρηγορία στους τηλεθεατές της οικίας μου.

      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

      Διαγραφή
  14. Λατρεύω τα μανιτάρια σε μακαρονάδα και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή τα αποξηραμένα!!!! Πολύ απολαυστική πρέπει να έγινε!!!!!!
    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε έχω κατά νου συντέκνισσα και με το πρώτο που θα βρεθώ και πάλι με αποξηραμένα μανιτάρια, θα σου στείλω μήνυμα να κοπιάσεις να σε τρατάρω.
      Χαιρετισμούς πολλούς-πολλούς.

      Διαγραφή
  15. Εκπληκτική η σάλτσα!
    Βράζω και τα φρέσκα μανιτάρια, έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νοτούλα μου.
      Φυσικά και με παρόμοιο τρόπο θα βράσεις μέσα στην σαλτσούλα τα φρέσκα μανιτάρια. Απλώς θα είσαι λίγο προσεκτική με τα υγρά, γιατί τα φρέσκα βγάζουν το δικό τους υγρό.
      Καλό απόγευμα εύχομαι.

      Διαγραφή