20.9.13

Τα πεϊνιρλάκια και τα πεϊνιρλί... της Κικής και της Μάγδας.

Συνεχίζοντας τις αναφορές στα φιλικά μαγειρικά blogs και τις αφορμές που μου δίνουν και μένα για δοκιμές, να σας πάω τούτη τη φορά στα ατομικά πεϊνιρλάκια  με κασέρι από την φίλη την Tante Kiki καθώς από την ίδια στιγμή που διάβασα το post της,  μου εντυπώθηκαν και λογικό επόμενο άλλωστε καθώς δεν μπορούσα να συγκρατήσω τους σιελογόνους αδένες μου.
Ε, την επόμενη μέρα ετοιμάστηκαν κιόλας.
Απλώς άργησα λίγο να σας τα παρουσιάσω λόγω φόρτου εργασίας και έναρξης σχολικής χρονιάς.
Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ!



Μικρά, ζομπουρλούδικα και λαχταριστά αλλά έλα που είμαστε και "τύποι large" οπότε που ταυτόχρονα έγιναν και σε  ατομικό μέγεθος, ή καλύτερα σε μέγεθος για δύο,  καθώς η ιδέα επίσης μου είχε "καρφωθεί" καθώς διάβαζα προ καιρού στο My Little Expat Kitchen το post της Μάγδας.
Τα ατομικά ενισχυμένα με αυγουλάκι και σαλάμι αέρος που αποτελεί μια από τις αγαπημένες γεύσεις της οικογένειας, ετοιμάστηκαν επίσης το ίδιο βράδυ και ικανοποίησαν 4 ενήλικες παρέα με κρύα μπύρα και σαλάτα.
Αφού τοποθετήθηκαν το σαλάμι και το κασέρι, στην επιφάνειά τους έσπασα ένα μέτριο αυγό με όσο περισσότερη προσοχή γινόταν και μπήκαν κι΄ αυτά στον φούρνο για ψήσιμο.



Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σας συνιστώ να τα δοκιμάσετε ακολουθώντας τις οδηγίες των δύο κυριών (όποια σας ταιριάζει καλύτερα στα γευστικά σας δεδομένα)  ως προς την προετοιμασία της ζύμης. Προσωπικά την έκανα στον αρτοπαρασκευαστή μου και καθώς ήταν βραδάκι έπρεπε να προλάβω αρκετά πράγματα και ενδεχομένως το σχήμα τους να μην ήταν πολύ επιτυχές αλλά η γεύση τους σίγουρα ήταν!

Από κει και πέρα εσείς επιλέγετε το μέγεθος που θέλετε να δημιουργήσετε και σαφώς την γέμιση που προτιμάτε και προχωράτε στην υλοποίησή τους.

Καλές μου φίλες, (μου επιτρέπετε ελπίζω την προσφώνηση αν και δεν γνωριζόμαστε προσωπικά) σας ευχαριστώ πολύ για την ιδέα και το ότι μοιραστήκατε την συνταγή μαζί μας.

Εύχομαι σε όλες και όλους καλό Σαββατοκύριακο... και για μένα περισσότερη ΔΥΝΑΜΗ και ΑΝΤΟΧΗ γιατί αρκετά με τρέχουν και πάλι αυτές τις μέρες.

25 σχόλια:

  1. Ω ΡΕ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!!!!
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙΣ??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να "λασκάρω" λίγο my dear Peps!!
      Και θα σε καλέσω να τα φάμε παρέα :-)))

      Διαγραφή
  2. Πηνελόπη μου,για άνθρωπο που του λείπουν οι αντοχές δεν μοιάζεις...τα μαγειρικά δημιουργήματά σου, η διαρκής εύχαρης και αισιόδοξη διάθεσή σου ,αποδεικνύουν το αντίθετο!Ωστόσο για να ζητάς τις ευχές μας,μάλλον θα τις έχεις ανάγκη,οπότε με όλη μου την καρδιά και τη θετική μου σκέψη,εύχομαι να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των υποχρεώσεών σου!!!
    Τα πεϊνερλί,μικρά και μεγάλα,εμπνευσμένα και παρασκευασμένα αρχικά από δύο υπέροχες κυρίες και μαγείρισσες,αποτέλεσαν για σένα μία νέα γευστική πρόκληση!Έχω καταλάβει ότι ενδίδεις στις προκλήσεις...με επιτυχία μεγάλη!!!Αυτό που κλέψει την καρδιά σου,γίνεται άμεσα αντικείμενο των γευστικών σου αναζητήσεων,αλλά και πράξεων.
    Εγώ να πω ξανά συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου, για την άμεση ανταπόκρισή σου στις προτάσεις των φίλων,τις ικανότητές σου ,αλλά κυρίως για την διάθεσή σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο με δύναμη και κουράγιο!!Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου Φωτεινή...
      Κατά πως φαίνεται έχω αποθέματα (που ούτε εγώ η ίδια δεν τα ξέρω...) κάτι σαν τα αποθέματα πετρελαίου στο Αιγαίο μας. Κανείς δεν ξέρει πόσα και που είναι!!!
      Και για πόσο θα αντέξουν φυσικά :-)))

      Να 'σαι καλά φίλη μου. Ευχαριστώ σε θερμά για όλα τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  3. Είσαι έτοιμη νομίζω να ανοίξεις μια ωραία μικρή καντίνα Πηνελόπη μου!!
    Ωραίες νοστιμιές πλημμύρισαν την οθόνη μου!
    Παρέα με μπυρίτσα είναι ένα υπέροχο γεύμα!
    Δύναμη και αντοχή σου εύχομαι λοιπόν αφού μάλλον τα χρειάζεσαι και μεράκι πάντα σε ότι και αν κάνεις!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκέφτομαι...το σκέφτομαι ...
      Και το ξανασκέφτομαι Ερμιόνη μου!!!
      Κάτι ποσά μου λείπουν αλλά πάντα υπάρχει ελπίδα για καλό χορηγό :-)))

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια.

      Φιλιά πολλά και καλό μεσημερο-απόγευμα εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. Οι νοστιμιές και τα αρώματα από την κουζίνα σου μέ βρίσκουν πάντα στην κατάλληλη ώρα!
    Να ήμασταν και κοντύτερα θα βούταγα ένα πεϊνιρλάκι ακαταμάχητο...έεεεετσι για μια απλή δοκιμή, ας πούμε... :)

    Καλό, χαλαρωτικό Σ/Κ!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο "χάρισμα" να σε πετυχαίνω καλή μου Ζαμπία στην κατάλληλη ώρα!
      Γιατί σαφώς όταν ο κατάλληλος άνθρωπος, φτάσει την κατάλληλη στιγμή...φέρνει μαζί του και το ιδανικό αποτέλεσμα :-))) (πάγια αρχή αυτή)!

      Θα τα ξανακάνουμε σύντομα θέλω να ελπίζω οπότε και θα έχεις ανοικτή πρόσκληση :-)))
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  5. τι αναμνησεις μου δημιουργει το πεινιρλι. οταν ημουν μικρη, ειχα ενα πεινιρλι καθε κυριακη, που το αγοραζαμε απο τον φουρνο της γειτονιας.
    οσα χρονια και να περασουν δεν προκειται να δω πεινιρλι και να μην ξαναγυρισω παιδακι.
    φιλακια πηνελοπη μου καλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι συμβαίνει τις πιο πολλές φορές Ειρήνη μου, όταν έχουμε συνδυάσει με γεύση με μια ανάμνηση της παιδικής μας ηλικίας.
      Είναι η ηλικία που όλα μας φαίνονται "μοναδικά", "μαγικά", "ζηλευτά" και πάει λέγοντας, οπότε αυτό το συναίσθημα που καταγράφεται σε εγκέφαλο και καρδιά ...δεν ξεπερνιέται με τίποτε!

      Χαιρετισμούς πολλούς-πολλούς.

      Διαγραφή
  6. Α, η ιδέα με το αβγό στο πεϊνιρλί μου αρέσει! Έτσι θα μπορούσα να το φάω νομίζω (ναι, ήμουν ένα κακό παιδάκι που η μαμά του το κυνηγούσε για να φάει το αβγό του :)
    Μπράβο και στις δυο blogoφίλες και σε σένα που τις "συνδύασες" κι έφτιαξες κάτι πολύ νόστιμο απ' ό,τι φαίνεται!
    Πάντως αν ανοίξεις καντίνα όπως λέει και η Ερμιόνη, ετοιμάσου: Στο διάλειμμά μας όλες εκεί θα ερχόμαστε! :)
    Καλό Σ/Κ εύχομαι, ηρεμία και ανασυγκρότηση δυνάμεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός λοιπόν Σκοτεινή μου Σεφ, να φας αυγουλάκι!!!
      Ενδεχομένως δε, και να το "λατρέψεις" και να θελήσεις να το ξαναγευτείς σύντομα.
      Καλή εβδομάδα εύχομαι και σ' ευχαριστώ θερμά για την ευχή της ανασυγκρότησης!

      Διαγραφή
  7. Γεια στα χέρια σας χρυσοχέρες μου!!!!!
    Τέλεια και λαχταριστά!!!!
    Καλή δύναμη Πηνελόπη μου σε ότι κι αν κάνεις!!!!!
    Καλό ΣΚ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε πολύ Silena μου.
      Τα συγχαρητήρια απονέμονται και από εμένα στις δύο κυρίες που στάθηκαν η αφορμή και για την δική μου παρουσίαση.
      Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  8. Εκείνο το μικρό, το κοντινό θέλω, Πηνελόπη μου! Με τις φωτογραφίες και τα σχόλιά σου θα με κάνεις να τα δοκιμάσω σύντομα-το κακό είναι ότι θα πρέπει να τα φάω μόνη μου!
    Καλλο Σαββατοκύριακο, καλή μου φίλη!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μικρό το κοντινό, δεν άφησα κανέναν να το αγγίξει Ελένη μου, μέχρι να δω πόσο καλά "έγραφε" στον φακό της μηχανής.

      Ε, μετά...το έχασα από το οπτικό μου πεδίο :-)))

      Ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα αντεύχομαι τώρα πια...

      Διαγραφή
  9. Πηνελόπη μου , εύχομαι να σου πανε όλα καλά και σύντομα να είσαι στην ψυχική διάθεση να απολαύσεις και πάλι τα ωραιότατα μεζεδάκια σου παρέα με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σοφία μου!
      Και σ' ευχαριστώ και για το share στο FB.

      Μεζεδάκι πραγματικά ωραίο και άκρως γαργαλιστικό ακόμη και για τους πιο δύσκολους της παρέας :-))

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα νονούλα μου! Πεϊνιρλάκια σκεφτόμουνα κι εγώ τις τελευταίες μέρες κι έχω και μπόόόλικο κασέρι στο ψυγείο, οπότε λέω να προτιμήσω την απλούστερη εκδοχή της Κικής! Σε φιλώ και σού εύχομαι κουράγιο να περάσουν τα δύσκολα και να'ρθουν πάλι ηλιόλουστες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχώρα βαφτιστηράκι μου...προχώρα...
      Μην το σκέφτεσαι καθόλου, καθώς ένα είναι σίγουρο, ότι στο ένα δεν θα σταματήσει κανείς.
      Ενώ το μεγάλο, τρώγεται με άνεση από έναν, αλλά άμα έχεις καλή παρέα το μοιράζεσαι και πολύ άνετα :-)))

      Ευχαριστώ θερμά.
      Πολλά φιλιά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  11. hanno un aspetto delizioso ! Buona serata Penelope!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Grazie mille Chiara!
    Aperitivo e stuzzichini eccellenti :-)
    Buona settimana a voi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία πεϊνιρλι είναι αυτά που έκανες !!! Πως και την είχα χάσει την ανάρτηση! Μου τρέχουν τα σάλια!
    Αυτό το πεϊνιρλι με το αυγουλάκι , αχ θα το ονειρεύομαι μέχρι να το φάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε "ανασκουμπώσου" Νοτούλα και εμπρός για δοκιμές...
      Είναι πολύ νόστιμα και σαφώς αρέσουν σε όλους με ότι υλικά κι' αν αποφασίσεις να τα γεμίσεις

      Διαγραφή
  14. Αχ Πηνελόπη μου τί έχασα όσο ήμουν διακοπές;! Έφτιαξες τα πεινιρλί;; Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν δεν μπορείς να φανταστείς! Τέλεια φαίνονται και τα μικρά και τα μεγάλα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή