3.9.13

ΥΜΝΟΣ στην πίτσα

Μάλλον δεν υπάρχει πιο γαργαλιστική εικόνα από ένα κομμάτι λαχταριστή πίτσα, όταν πεινά κανείς...


Και η δική μας που έγινε πριν λίγο καιρό με τις υπόλοιπες ψητές ντομάτες της Πέπης αντί για την κλασσική ντομάτα σάλτσας, με σπιτική αφράτη ζύμη, για της οποίας το ζύμωμα, βοήθησε και ο "φίλος" μου ο αρτοπαρακευαστής (με 500 γραμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, 1/4 κούπας λάδι, 3/4 κούπας νερό, 1/2 κοφτό κουταλάκι ζάχαρη, 1 κοφτό κουταλάκι αλάτι και 1 κουταλάκι  (μισό φακελάκι) ξηρή μαγιά και 1/2 κουταλάκι καπνιστή πάπρικα).


 Και κατόπιν στην επιφάνειά της μπήκαν: τυράκια πρώτη στρώση, λωρίδες από κίτρινη πιπεριά, μανιτάρια κομμένα σε φέτες ελαφρώς σοταρισμένα αυτά τα δύο μεταξύ τους καθώς και λωρίδες από μπεϊκον. Τέλος η δεύτερη στρώση από τυράκια κομμένα.




Ψήθηκε για 25 περίπου λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο και όταν πια είχαν λιώσει τα τυράκια και η ζύμη είχε πάρει χρώμα και είχε ροδίσει, έσβησα τον φούρνο άφησα λίγο να κρυώσει.... και μετά άρχισε το μοίρασμα και το σερβίρισμα.


Η πίτσα τώρα διακαιώνεται!!! 
Δεν νομίζω να έχει κανείς αντίθετη άποψη, ειδικά όταν μιλάμε για καθαρά και άκρως γευστικά υλικά στην ποστότητα και στους συνδυασμούς που εμείς επιθυμούμε. 
Καλή σας απόλαυση εάν αποφασίσετε να την φτιάξετε.

46 σχόλια:

  1. Μμμμμμ!! Πράγματι ύμνος στην πίτσα!!!! Είναι καταπλκτική και τη λιμπίστικα!!!!!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κική μου.
      Λέω να την επαναλάβω το συντομότερο δυνατό για να της αποδώσουμε ότι πραγματικά της αξίζει!!!
      Καλό βράδυ και καλή συνέχεια και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Το έχω πει νομίζω ήδη αλλά θα το ξαναπώ μετά χαράς: μπορώ να ζω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με πίτσα για το υπόλοιπο του βίου μου! Δεν θα βαρεθώ καθόλου! Ειδικά αυτή η πιτσούλα που βλέπω στις φωτογραφιές είναι το κάτι άλλο και πεινάω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου έλεγα να έρθεις Αμαλία μου, αλλά η συγκεκριμένη είναι πια παρελθόν.
      Πάμε όμως για την επόμενη και να κλείσουμε ραντεβού για την άμεση "εξολόθρευσή" της!!!
      Καλό βράδυ εύχομαι.

      Διαγραφή
  3. Κι εμενα αρχισε να με .... γαργαλαει η πιτσα σου Πηνελοπη μου, αλλα ελα που δεν πρεπει να φαω ψωμι.... Κινεζικο βασανιστηριο! Θα χορτασω με το ματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψωμάκι κι' εμείς δεν πολυτρώμε πια Μαρίνα μου. Λίγο κι' αυτό σπιτικό φτιαγμένο. Όμως στην πίτσα δεν θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν είναι νοστιμότατο :-))
      Χαιρετισμούς πολλούς.

      Διαγραφή
  4. Η σπιτική πίτσα έχει τόσο θεσπέσια υφή και γεύση που θα μπορούσα να την τρώω μέχρι να υποφέρω!
    Μου αρέσει η πρόταση σου Πηνελόπη μου!
    Είναι πληθωρική και πολύ χορταστική!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι κι εμείς Ερμιόνη μου. Ειδικά οι μικρότεροι που έχουν ανακαλύψει την "χάρη" της πίτσας μπορεί να την τρώνε για πρωϊνό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό όλες τις μέρες του χρόνου :-)))
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ εύχομαι.

      Διαγραφή
  5. Εύκολη λύση, Πηνελόπη μου, για γρήγορη απάντηση στα παιδιά όταν ρωτάνε: "Τι θα φάμε απόψε;"

    Η ζύμη κατ' εμέ είναι το άλφα και το ωμέγα, από κει και πέρα φαντασία να υπάρχει και... υλικά!

    Σε χαιρετώ εγκάρδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου αγαπητέ φίλε.
      Εύκολη λύση και συνήθως εύκολα αποδεκτή από τα παιδάκια, και όχι μόνον!!!

      Καλημέρες πολλές σου στέλνω.

      Διαγραφή
  6. Σπιτική πίτσα από τα χεράκια σου Πηνελόπη μου, με τόσα καταπληκτικά και νόστιμα φροντισμένα υλικά, λίγοι θα μπορούσαν να αντισταθούν!
    Εγώ π.χ. δεν έχω αντιστάσεις αλλά ούτε και λόγους να μην την εξολοθρεύσω!

    Φιλάκιααααααααα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,
      εσείς κι' εμείς βεβαίως-βεβαίως, ανήκουμε στο club εξολοθρευτών!

      Είμαστε καλοί "μύλοι" που σχεδόν όλα τα αλέθουν! Πόσο μάλλον μια φρέσκια και άκρως λαχταριστή λιχουδιά όπως η σπιτική πίτσα.

      Φιλιά και καλημέρες.

      Διαγραφή
  7. Πω, πω Πηνελόπη μου... Είμαι στη δουλειά και μου τρέχουν τα σάλια! Αυτές οι φωτογραφίες των ψημένων κομματιών, είναι πράγματι ύμνος! Να πάρω ένα κομματάκι; :)
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Sel, να πάρεις...σαν κέρασμα για την γιορτή μας.

      Σ' ευχαριστώ θερμά κι' από εδώ για την αφιέρωση σου καλή μου.

      Διαγραφή
  8. Aυτή η πίτσα τα έχει όλα. Τέλεια και χαίρομαι που δεν ήσουν φειδωλή στα υλικά.

    Το σπιτικό έχει άλλη νοστιμιά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marion,

      μα δεν μπορείς να είσαι φειδωλή με τα υλικά μιας πίτσας, όταν μιλάμε για σπιτική κατασκευή και όταν έχεις και αρκετούς λάτρεις της, γύρω σου.
      Πρέπει να καλύψεις όλα τα "θέλω" με την μία!

      Χαιρετισμούς πολλούς και με το καλό στη νέα σαιζόν εύχομαι.

      Διαγραφή
  9. Πολύ λαχταριστή η πίτσα σου Πηνελόπη! Αχ και να είχα ένα κομματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.
      Λυπάμαι που δεν έχει ούτε ψίχουλο για να σε τρατάρω καλή μου ;-)

      Διαγραφή
  10. Ζουμπουρλούδικια πιτσούλα να γεμίζει το στόμα σου καλέ κυρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μάρθα μου καλή.
      Να τρως και να το ευχαριστιέσαι με όλα της τ' αρώματα!
      Καλημέρα όπου κι' αν είσαι.

      Διαγραφή
  11. Ερχομαι να υμνήσουμε μαζί Πηνελόπη!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μας εξόντοσες!! Είναι ακριβώς όπως την θέλω. Αυτά τα υλικά θα έβαζα επάνω και τίποτα περισσότερο! Οι ψητές ντομάτες είναι μια ωραία παραλλαγή σάλτσας. Αυτό το κρατάω σαν σημείωση!!!

    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε γράμμα και γραφή, για το πότε μου έρχεσαι και εγώ θα κάτσω να την φτιάξω!

      Φυσικά η εναλλακτική της Πέπης είχε μεγάλη συμβολή στο όλο δημιούργημα.

      Κάνε τις δικές σου δοκιμές Χρυσαυγή μου.

      Φιλιά κι' από εμένα.

      Διαγραφή
  12. Μα είναι τόσο λαχταριστή! Την ζήλεψα...και είναι και βράδυ και δεν πρέπει να φάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διλήμματα πολλά και μαζεμένα καλή μου Loulou :-)
      Ε, κάνε τα στραβά μάτια και κόψε ένα τόσο δα μικρό κομματάκι :-))

      Διαγραφή
  13. Μύρισα πίτσα και ήρθα!!! Και είπα να μη φάω για βράδυ αλλά θα κάνω μία εξαίρεση!!! Πεντανόστιμη!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου βρε Μαρίνα μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά και όλα να βαδίζουν δεξιά με την επάνοδό σας στην πατρίδα.

      Κάνε μια εξαίρεση και πάρε κι' εσύ το υπόλοιπο κομμάτι, από αυτό που άφησε η Loulou, που επίσης δεν κάνει να φάει βραδινό (αν και τώρα πια είναι μεσημέρι της επόμενης μέρας).

      Διαγραφή
  14. Πόσο δίκιο έχεις για την πίτσα Πηνελόπη μου!!!!!!!!!!
    Μου έβαλες ιδέα για το βραδινό μας σήμερα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, για αυτό είμαστε εδώ Λίλα μου.

      Για να βάζουμε ιδέες η μια στην άλλη και να μοιραζόμαστε απόψεις όταν κάτι ωραίο και γευστικό δοκιμάσουμε :-))

      Καλό μεσημέρι εύχομαι.

      Διαγραφή
  15. Και δεν υπάρχει πιο γαργαλιστική εικόνα από την πρώτη φωτογραφία σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια είναι πως τα κατάφερα καλά αυτή τη φορά με την φωτογραφία του κομματιού Notoula :-)))
      Μας οδήγησε κατευθείαν στον στόχο!

      Διαγραφή
  16. Αχ Πηνελόπη μου,θα μπορούσα να στέκομαι ευθυτενής και πολλές ώρες προσοχή,υμνολογώντας την πίτσα ,όπως ακριβώς έκανα στα μαθητικά μου χρόνια,στο άκουσμα του εθνικού μας ύμνου.Και όχι δεν γίνομαι ασεβής.Στις μεγάλες αγάπες απλά στέκεσαι προσοχή!
    Φιλιά πολλά,πολλά καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου γέλασα με την παρομοίωση που έκανες!
      Πραγματικά ένα καλό κομμάτι πίτσας αξίζει "προσοχή" αλλά δεν θα έφτανα μέχρι αυτή του Εθνικού μας Ύμνου ;-)

      Εθνικός Ύμνος και στάση προσοχής κάτι που ο πατέρας μου με έμαθε από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου. Σήμερα φαίνεται πραγματικά δύσκολο να περάσεις αυτήν την έννοια και αυτήν την αγάπη προς τα μικρά παιδιά.
      Κάτι όμως που πρέπει να προσπαθήσουμε ωστόσο με νύχια και με δόντια όλοι οι μεγαλύτεροι!

      Καλημέρα αγαπητή μου Φωτεινή.

      Διαγραφή
  17. Penelopeeeeeeee ti mou kaneis!!!!!!!!
    Pizza forever!!!!!!!!
    Plousia kai pendanostimi ......fainetai!!!!
    E tha xanaftiaxo ntomates gia na ftiaxo pizza!!!
    S efxaristoooo!!
    Filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως πρώτη "διδάξασα" έχεις ευθύνη Πέπη μου να κάνεις πολλές δοκιμές με τις ψητές ντομάτες σου.
      Σκέφτομαι και άλλες εφαρμογές τους στο μέλλον αρκεί να έχουμε καλές ντομάτες.
      Φιλία πολλά και χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  18. Αυτός ο δελεστικός και πολύ χορταστικός ύμνος μάλλον έχει περάσει πλέον στην Ιστορία! Έγραψες, καλή μου Πηνελόπη!
    Εκείνο το μαναχικό κομμάτι ειλικρινά το λαχτάρησα!

    Περιμένω τον επόμενο "ύμνο"!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου,
      ναι έχεις δίκιο, ο συγκεκριμένος "ύμνος" είναι πια Ιστορία, αλλά πάντα υπάρχει σκέψη και διάθεση για τον επόμενο. Άμα δε, μου βγει και επιτυχημένος θα τον μοιραστώ σίγουρα μαζί σας, έστω και "εικονικά" :-)))

      Χαιρετισμούς πολλούς και φιλιά, ανταποδίδω.

      Διαγραφή
  19. Ακριβώς όπως την προτιμώ!!!!!!!!
    Με τέτοια λαχταριστά υλικά και γαργαλιστικές φώτο επόμενο ήταν να εξαφανιστεί σε χρόνο dt!!!!!
    Με έβαλες σε πειρασμό βραδιάτικα Πηνελόπη μου!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε πειρασμό Silena μου;
      Πως σου ήρθε καλή μου κοπέλα τέτοια σκέψη, ε, πως;;;

      Αυτά βρε συ τα ωραία και τα νόστιμα, αξίζουν περισσότερο όταν τα μοιράζεσαι με ανθρώπους που αγαπούν την μαγειρική δημιουργία και σίγουρα τους χαρίζει "έξτρα" πόντους.

      Καλημέρες και πολλούς χαιρετισμούς σου στέλνω συντέκνισσα.

      Διαγραφή
  20. Όχι μόνο ύμνοι μα και θυσίες αξίζουν στη λατρεμένη μας πίτσα!
    Υπέροχη φαίνεται η σπιτική πίτσα με την αφράτη ζύμη. Έκανα κι εγώ πρόσφατα χωρίς αρτοπαρασκευαστή αλλά έβαλα τη ζύμη στον ήλιο (την άφησα να φουσκώσει οικολογικά, χεχε) όμως δεν είχα... τυρί! ;)))
    Η πίτσα ωστόσο είναι σαν ένας καμβάς όπου μπορείς να δημιουργήσεις με τους συνδυασμούς που επιθυμείς όπως πολύ σωστά λες!
    Καλό βράδυ και καλό μήνα έστω και λίγο καθυστερημένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Σκοτεινή μας Σεφ!

      Ωραία σκέψη βρε συ έκανες με τον ήλιο. Εγώ ένα λικέρακι έχω και λιάζεται κάτι μέρες τώρα, αλλά ζύμη δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό, να την βγάλω στην φυσική ζέστη :-)))

      Πολύ ωραία το τοποθέτησες. Η πίτσα είναι "καμβάς" δημιουργίας ανάλογα με την διαθεσιμότητα υλικών και όρεξης.

      Καλώς μας ήρθες και με το καλό στη νέα σαιζόν που άρχισε με τούτο το Σεπτέμβρη.

      Διαγραφή
  21. Καλή μου Πηνελόπη, καταρχήν καλώς σε ξαναβρίσκω μετά την ιντερνετική απουσία (τη δική μου, γιατί εσύ απ' όσο είδα ήσουν πολύ δημιουργική και το καλοκαίρι...)!
    Και τώρα θα σου κάνω μία πρόταση! Την επόμενη φορά που θα αποφασίσεις να υμνήσεις το έδεσμα που ακούει στο όνομα πίτσα, φώναξέ με! Είμαι πολύ καλή στους ύμνους... ;-)
    Μας κόλασες!!! Όχι ότι δεν το συνηθίζεις βέβαια...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αναστασία με το Κυριακάτικο Κουτάλι της!
      Για να σε δω τι θα σκαρώσεις μέσα στο ΣΚ που μας έρχεται καλή μου κοπέλα και πως θα "προσαρμοστείς" και πάλι στα της κουζίνας σου :-)))

      Την πρότασή σου θα την σκεφτώ και μάλλον θα την αποδεχτώ εάν υποσχεθείς ότι θα φέρεις μαζί σου επαρκή ποσότητα από εκείνο το εύκολο τσιςκέϊκ με λαϊμ και σαβαγιάρ που ακόμη δεν έχω καταφέρει να φτιάξω και που το έχω τυπωμένο και με περιμένει καιρό τώρα...

      Καλημέρες πολλές.

      Διαγραφή
  22. ♪♫° ·.
    Passei para uma visita.
    Hummmmmm... pizza caseira, a foto está estonteante... que fome!!!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ♪♫° ·.
    º° ✿✿ ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μας άνοιξες την όρεξη!!!!!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα για αυτό είμαστε ακόμη εδώ Happy Frog... για να ανοίγουμε την όρεξη οι μεν στους δε, και αντίστροφα!

      Διαγραφή