22.1.12

Καπνιστό Λουκάνικο με τυρί Cheddar, αλλά αλλιώς...

Θέλετε ένα γρήγορο πιάτο (ή κολατσιό) και σας βρίσκεται καπνιστό λουκάνικο;
Θυμηθείτε με,  με μια πολύ γευστική εκδοχή αλμυρού κεϊκ.
Η σύνθεση των υλικών που θα αναφέρω πιο κάτω, πιστεύω ότι ενώ ξεφεύγει από τα καθιερωμένα, θα σας δώσει ένα απολαυστικό αποτέλεσμα.


Χρειάζεστε:
2 μετρίου μεγέθους, καπνιστά λουκάνικα σκέτα ή με πορτοκάλι,
1 πακέτο 200 γραμμαρίων τυρί Cheddar,
3 μέτρια αυγά,
3 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό,
1/2 φλιτζάνι φρέσκο γάλα,
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο,
250 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 και 1/2 μπείκιν πάουντερ.

Κόβετε τα λουκάνικα σε μικρά κομμάτια και τα περνάτε από το multi μαζί με λίγο ελαιόλαδο, για να έχετε μια χοντροκομμένης υφής, μάζα.
Κόβετε το Cheddar σε μικρά κομματάκια. Εάν δεν έχετε Cheddar, ένα γλυκό μαλακό τυρί θα πάρει το ρόλο του. Το θέλουμε μαλακό για να λιώσει μέσα στο μείγμα μας κατά το ψήσιμο και όχι αλμυρό γιατί τα τα λουκάνικα είναι ήδη αρκετά.

Σε βαθύ μπωλ βάζετε τα δύο πιο πάνω υλικά, προσθέτετε: τα αυγά, το γιαούρτι, το γάλα και το μπεϊκιν πάουντερ. Ανακατεύετε με την βοήθεια αυγοδάρτη ή κουταλιού. Κατόπιν προσθέτετε στο μείγμα εναλλάξ το αλεύρι και το λάδι μέχρι να ενσωματωθούν πλήρως.

Έχετε στρώσει μεγάλη μακρόστενη φόρμα του κέϊκ με αντικολλητικό χαρτί μέσα στην οποία θα ρίξετε το μείγμα του κεϊκ. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25-30 λεπτά. Κάνετε το τεστ με το μαχαίρι στο κέντρο του κέϊκ. Εφόσον βγαίνει στεγνό είναι έτοιμο.

Το αφήνετε λίγο να σταθεί γιατί καυτό δεν τρώγεται ... και το απολαμβάνετε σκέτο ή παρέα με λίγη πράσινη σαλάτα της αρεσκείας σας.

18 σχόλια:

  1. το συγκεκριμένο κέικ το κάνω και εγώ αλλά όχι με γιαούρτι πιστεύω πως θα είναι τέλειο γιατι το γιαούρτι έχει κ'ατι (δεν ξέρω τι!!!)που τα κάνει εξεραιτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, Πηνελόπη μου. Εξαιρετικά υλικά χρησιμοποίησες και το αποτέλεσμα δελεαστικό. Μου άρεσε το πως πρόσθεσες το λάδι. Λουκάνικα πόυ να βρω εδώ; Αχ τι μου κάνεις...
    Φιλιά, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο φαινεται αυτο τ αλμυρο κεηκ! Πολυ ωραια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λουκανικοκέικ, φοβερό! Και ζεστό με λιωμένο το τυρί μέσα έτσι όπως το βλέπω τέλειος μεζές για καπνιστή μπύρα!
    Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε/η το γιαούρτι είναι υλικό που έχει "πρώτη" θέση σε ζύμες, είτε απλές είτε και πιο σύνθετες. Είναι συνεκτικός κρίκος και ταυτόχρονα δίνει γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ σε Ελένη μου. Το λάδι είναι σε πρωταρχική θέση, σε σχέση με το βούτυρο, όταν μιλάμε για ζύμες... και πάντα σε τελευταία θέση η μαργαρίνη.
    Να μου γράψεις διεύθυνση να σου στείλω πακέτο, αν νομίζεις ότι μπορούν να περάσουν τα "σύνορα" της εκεί πατρίδας σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να 'σαι καλά Ελπινίκη μου. Και είναι όντως πολύ ωραία ιδέα για κάτι διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με κατάλαβες απόλυτα Σκοτεινούλα μου!
    Διαλέγεις "μοναστήρι" και φύγαμε :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εξαιρετική σύλληψη,σύνθεση και εκτέλεση ...
    ούτε που είχα φανταστεί να " ντύσω " έτσι ένα λουκάνικο...

    φιλιά και μιά τέλεια εβδομάδα να έχεις...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι πρέπει για τον άντρα μου που λατρεύει τα λουκάνικα! Όπως όλοι οι άντρες βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο, φαντάζομαι και κρύο θα είναι το ίδιο νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπωωωωω! Τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται μιας κι εγώ έκανα αλμυρό κέικ την περασμένη Τετάρτη αλλά όχι έτσι. Πρέπει να σου έγινε πεντανόστιμο γλυκιά μου Πηνελόπη εεεεε;;;; Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Spirtokoyto μου, καθώς έρχονται Απόκριες νομίζω πως ένα "μασκαρεματάκι" μας χρειάζετε!

    Απλώς να το κάνεις με καπνιστό λουκάνικο, όχι κοινό λουκάνικο, γιατί έχει μια πολύ ωραία γεύση.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είδες ΜαμάΚουκουβάγια μου όλα τα αγόρια τρελλαίνονται για τα λουκάνικα. Και τα δικά μου το ίδιο!
    Και αυτό τους άρεσε πολύ.
    Κάνε μια δοκιμή, αλλά πάντα με καπνιστό λουκάνικο, όπως είπα και πιο πάνω στο Spirtokoyto μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου. Και κρύο τρώγεται πολύ ευχάριστα. Ο μεγάλος άνδρας το πήρε για κολατσιό την επομένη στη δουλειά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου έγινε πραγματικά νόστιμο, χωρίς να θέλω να παινευτώ. Και η νοστιμάδα του μάλλον είχε να κάνει με το είδος του λουκάνικου αλλά και το τυρί που το συνόδευσε.
    Αξίζει τον κόπο μια δοκιμή, αν βρεθείς με τα υλικά στην κουζίνα σου.
    Πολλούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑνώνυμοςΜαρτίου 06, 2012

    Ερώτηση: Καπνιστί λουκάνικο που βρίσκουμε; Στο σουπερ μάρκετ ή στο κρεοπωλείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε/η συνήθως σε κρεοπωλεία και μαγαζιά που πωλούν αλλαντικά.
    Χωρίς ν' αποκλείεται το γεγονος ότι θα βρεις και σε μεγάλα SMs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή