31.1.12

Βραβεία & παιχνίδια...πάλι κάνουν κύκλους!

Και το παιχνίδι συνεχίζεται ακάθεκτο στη μπλοκόσφαιρα… φίλες που με διαβάζουν και με σχολιάζουν, μου στέλνουν και πάλι προτάσεις και βραβεία.
Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου: Mama Κουκουβάγια Βέρα, Ελένη Gr, Pela & Sofi.
Κάποια από αυτά… με κάποιον τρόπο… ίσως τα έχω ξανά παίξει στο παρελθόν, οπότε ας πάω να κάνω με τη σειρά μου απλώς έναν «απολογισμό-καταγραφή» για το σύνολο των ερωτημάτων που μπήκαν τούτη τη φορά, «εκθέτοντας» έτσι περισσότερα χαρακτηριστικά μου, στα μάτια σας.

10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ ΑΠΑΝΤΗΣΩ:
1. Name your favorite song: Ο Μέτοικος, του Ζωρζ Μουστακί.
2. Name your fabourtite dessert: Δεν είναι ένα, δεν είναι δύο…
3. What ticks me off: Όταν προσπαθούν να με «νουθετήσουν» κάποιοι γύρω μου, χωρίς καν να ξέρουν ελάχιστα από τον προσωπικό μου βίο.
4. When I’m upset: Δεν μπορώ να συγκρατήσω το ύψος της φωνής μου και βουρκώνουν αμέσως τα μάτια μου.
5. What’s your favourite pet: Προσωπικά δεν έχω. Αλλά έχουμε πάρα πολλά στην οικογενειακή μας εστία. Τόσο φτερωτά όσο και με λέπια! Συζητάμε και για σκύλο καιρό τώρα…αλλά ακόμη δεν, μιας κι' εγώ βάζω συγκεκριμένες "προδιαγραφές". Θα δούμε όμως, μιας και χθες το απόγευμα μαζέψαμε ένα terrie που από κάπου φαίνεται πως το έχει σκάσει...και διεξάγονται έρευνες.
6. Black or white: Άσπρο-Κάτασπρο!
7. Biggest fear: Η «βασανιστική» σε βάθος χρόνου, ασθένεια. Αλλοιώνει και το χαρακτήρα και το σώμα του ανθρώπου.
8. Everyday attitude: Το να λέω και να ακούω «Καλημέρα» όταν η μέρα μας ξεκινά, καθώς  και «Ευχαριστώ πολύ» στην όποια συναλλαγή μου.
9. What is perfection: Ώρες ηρεμίας με βόλτα στην ύπαιθρο (βουνό ή θάλασσα) παρέα με το παιδάκι μου.
10. Guilty pleasure: Να διαβάζω λογοτεχνία και να επικρατεί άκρα ησυχία αυτή την ώρα (όνειρα δηλαδή...).

7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ:
1) Λατρεύω την εναλλαγή παραστάσεων κάθε είδους (προφανώς γι’ αυτό αγαπώ τα ταξίδια).
2) Λατρεύω την εναλλαγή status επίπλων, υφασμάτων και υλικών μέσα στο χώρο που ζω, γιατί βαριέμαι εύκολα στα ίδια. Δεν αντέχω την μονοτονία σε τίποτε και με τίποτε!
3) Ως βιβλιοφάγος που είμαι, δεν έχω πια αρκετό χώρο για να βάλω τα βιβλία μου… Και κάτι  πρέπει να κάνω μ’ αυτό σύντομα!
4) Αγαπώ πολύ το θέατρο και μου λείπει το γεγονός ότι δεν πηγαίνω (όσο συχνά θα ήθελα και είχα συνηθίσει).
5) Δεν βλέπω τηλεόραση, παρά μόνον δύο συγκεκριμένες εκπομπές αυτό τον καιρό.
6) Όταν κάτσω πάνω από μισή ώρα σε μια καφετέρια και δεν υπάρχει σημαντικό θέμα συζήτησης στη παρέα, αισθάνομαι πως ο χρόνος μου πάει χαμένος! Θέλω να φύγω αμέσως.
7) Προσπαθώ να σκεφτώ αλλαγές που θα έρθουν να με συναντήσουν «επαγγελματικά» στα επόμενα χρόνια…

7 ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.
1) Πρέπει άμεσα να δω τι θα γίνει με την επισκευή της βρύσης του νιπτήρα που έχει πρόβλημα από προχθές.
2) Οικογενειακώς πρέπει να πάμε για hair cut, γιατί έχουμε και γάμο την  άλλη εβδομάδα.
3)Τα άρθρα που διάβασα σε «πολιτικό» περιοδικό πόσο κοντά είναι στην αλήθεια που μας «έφτιαξαν» δυστυχώς!
4) Η καλλιέργεια της αλόης είναι άκρως αποδοτική και προσοδοφόρος. Το άκουσα σήμερα. Πρέπει να το δουν οι Έλληνες αγρότες σαν μια άριστη πρόταση εναλλακτικής καλλιέργειας.
5) Θα ήθελα πολύ να πωληθεί το γρηγορότερο ένα καλό ακίνητο που έχω… αλλά η αγορά έχει κλείσει.
6) Τι τρώμε πάλι αύριο;
7) Μην ξεχάσω το εμβόλιο...

Οι κανόνες είναι για να ακολουθούνται αλλά και να παραβιάζονται!
Δεν θα κάνω τίποτε από τα δύο...θα μείνω στη μέση να κοιτώ (σαν το χάνο), γιατί όσοι ήταν να απαντήσουν το έχουν κάνει ήδη...και όσοι ίσως δεν θα ήθελαν να συμμετάσχουν, επίσης το έχουν κάνει ήδη.
Ελάτε αναγνώστες μου και βοηθάτε...απαντήστε σας παρακαλώ όσοι θέλετε...
Σας παρακαλώ πολύ!

9 σχόλια:

  1. "Η ζωή μας κύκλους κάνει..."
    Το μόνο, που θα ήθελα να προσθέσω είναι ο κοινός μας (εκτός όλων των άλλων) εφιάλτης.

    Καλημέρες από το Chamonix της Λ. Αλεξάνδρας!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πηνελόπη!
    Μου άρεσε που άκουσα οτι είσαι βιβλιοφάγος. Και εγώ έχω πολλά βιβλία στο σπίτι, αλλά δεν είναι στο καθημερινό μου "μενού" γιατί δυστυχώς δεν προλαβαίνω πια. Βέβαια δεν μπορούσα ποτέ να χαρακτηριστώ βιβλιοφάγος.
    Το τελευταίο που διαβάζω σήμερα είναι το "Χτυποκάρδια στο Κρανίο" της Έλενας Ακρίτα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Μου το έκανε δώρο η κουμπάρα μου που γνωρίζει ότι μου αρέσουν τα ευθυμιογραφήματα. Είναι ακριβώς το στίλ που θα ήθελα να μπορώ να γράφω κι εγώ και που προσπαθώ να γράψω στο blog μου!!
    Να είσαι καλά για όσα μας "αποκάλυψες" για σένα!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Chamonix??? Καλά ε, τώρα τι λέμε!

    Δυστυχώς αυτός ο "φόβος" θα με συνοδεύει πάντα Ζαμπία μου :-(
    όσο κι' αν προσπαθώ να τον "αποδιώχνω" μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σαι καλά Χρυσαυγή μου.
    Εγώ, ακόμη και σήμερα (παρά το καθημερινό τρέξιμο) μπορώ να πω ότι διαβάζω γύρω στα 4 βιβλία το μήνα.

    Το "Χτυποκάρδια στο Κρανίο" το διάβασα τα Χριστούγεννα, που το έκαναν δώρο στον άνδρα μου, μέσα σε 3 βράδια. Ζωντανός λόγος. Αλλά έχω την αίσθηση ότι η κα Ακρίτα μπορεί και "καλύτερα".

    Καλημέρες πολλές έστω και άκρως παγωμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΠΙΑΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!
    ΕΜΑΘΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ!
    ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΟΥΛΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ, ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
    ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την Ρένα.
    Πολλά έχουμε "ξεχάσει" καλή μου, και κατά πως φαίνεται πρέπει να τα ξαναθυμηθούμε για να επανέλθουν στα σωστά όρια τα ανακλαστικά μας.

    Η όλη διαδικασία του ψησίματος της πίτας, ήταν εξαιρετική (μεταφέρεις τα συγχαρητήρια όλων μας στη κα Βούλα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία που διαβάζεις!
    Έχεις μπει στον πειρασμό να γράψεις κάτι? ρωτάει ο δημοσιογράφος! (εκτός του blog..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημοσιογράφε μου...και μανούλα γλυκειά, το διάβασμα με συνοδεύει από τα παιδικά μου χρόνια. Κάποτε έγραφα εξαιρετικές εκθέσεις, έγραφα και κάποια ποιήματα, που ήταν για να τ' ακούνε λίγοι, αργότερα έγραψα πάρα πολλά ραδιοφωνικά κείμενα διαφημίσεων καθώς και κείμενα για έντυπες διαφημίσεις, εργαζόμενη ως κειμενογράφος σε διαφημιστική για έναν χρόνο. Αμέτρητα Δελτία Τύπου για τουλάχιστον 6-7 χρόνια συνεχόμενα. Μετά άλλαξαν τα πράγματα επαγγελματικά και βρέθηκα αλλού...Λες ν' αρχίσω να γράφω; Ίσως μετά προς τη "σύνταξη" :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή