18.5.12

Έχω κάτι να σας πω...

Ξέρω πως σήμερα, αύριο, μεθαύριο ο καιρός θα είναι άσχημος στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα κατά πως λένε τα δελτία, αλλά έχω κάτι να σας πω!
Θέλω να του δώσετε μια σχετική προσοχή, γιατί μπορεί τελικά και να αποδειχτεί μια καλή ευκαρία, που πάντα κρύβετε πίσω από μια καλή πληροφορία!

Θυμάστε το ταξίδι μας στην Θράκη και την εκεί συνάντηση με την φίλη μου (νομίζω πως έχω το δικαίωμα να την αποκαλώ φίλη μου)  Στέλλα Σπανού.


Κάποιες food bloggers ήδη την γνωρίζετε και έχετε άποψη για τούτη την καλο-κυρία και την εκλεκτή των κουζινών της Βόρειας Ελλάδας και της Θράκης, άντε να την παινέψω :-))
Έχει κάνει πολλά νέα ξεκινήματα η Στέλλα μας τον τελευταίο καιρό.
Πραγματικά εύχομαι όλα να της πηγαίνουν "πρίμα", γιατί ο άνθρωπος που έχει τη δύναμη να το "παλεύει" μόνος του και χωρίς κυκλώματα είναι σημαντικός και αξιέπαινος, στους δύσκολους καιρούς που όλοι μας βιώνουμε.

Λοιπόν η πληροφορία λέει, για να σας δώσει και την ευκαιρία, που λέγαμε πιο πάνω, δηλαδή... πως: από τις 17-20 Μαίου στο  χώρο του Ζαππείου (10.00 π.μ.-10.00 μ.μ).θα γίνει εκδήλωση-πολυέκθεση με τίτλο "ΓΕΥΣΕΙΣ & ΖΩΗ" (για τον τίτλο δεν είμαι και πολύ σίγουρη κάνοντας κάποιες αναζητήσεις στο διαδίκτυο).
Τέλος πάντων, εκεί στο stand με αριθμό 15 της εταιρίας ΠΑΠ. Ελληνικό Τραπέζι θα έχει παρουσία και η αγαπητή μας Στέλλα με δικές της γεύσεις.
Δώστε λοιπόν, μια ευκαιρία στους ανθρώπους που δημιουργούν και παλεύουν σε πείσμα των καιρών, αλλά και στους εαυτούς σας να δοκιμάσει κάτι ίσως λίγο διαφορετικό.

Καλή επιτυχία να έχουν τα προϊόντα σου εκεί Στέλλα.     
Να ευχηθώ καλό ξεπούλημα.
Να έχουν ανταπόκριση.
Να αρέσουν στον κόσμο και να έρθει με τη σειρά του να ζητήσει κι' άλλα.
Και ίσως να χαράξουν και ένα νέο μονοπάτι (αν όχι δρόμο) και για άλλους οικιακούς δημιουργούς...(Ξανθή μ' ακούς;) που φτιάχνουν πράγματα και θα πρέπει να βρουν τρόπο να τα διαθέσουν. Γιατί δεν είναι τελικά κακό το εμπόριο κι ας το έχουν καταβαραθρώσει οι συνθήκες των τελευταίων ετών, με τις ατομικές επιχειρήσεις να κλείνουν η μία πίσω από την άλλη και τα μαγαζιά να βάζουν λουκέτο μέσα σε μια βραδιά!

19 σχόλια:

  1. Ήρθα κι εγώ όλο χαρά, αλλά όλα τα καλά είναι για τους "Αθηναίους"!!!
    Πολύ θα ήθελα να ήμουν Αθήνα αλλά από τη μια η κακοκαιρία από την άλλη οι εξετάσεις το κάνουν απαγορευτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρέ Λίλα και για μας που είμαστε εδώ ο καιρός τα δυσκολεύει τα πράγματα! Για να δούμε τι θα καταφέρουμε;
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις του Αργύρη και καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρές προσπάθειες έχω κάνει αλλά έπεσαν στο κενό,από στόμα σε στόμα κάτι ψιλά απέδωσαν.Σήμερα όμως πήρα την κατραπακιά της "ανάπτυξης" που όλοι οι σωτήρες επαγγέλλονται να φέρουν στην Ελλάδα.
    Εύχομαι στη Στέλλα καλή τύχη κι ελπίζω να την έχει μιας κι είναι αναγνωρίσιμη από χρόνια κι αξίζει.
    Αν ο καιρός αλλάξει γνώμη λέω να πάω μέχρι το Ζάππειο μπας και ξεχαστώ λίγο.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξανθή μου πιστεύω ότι σε "νοιώθω" ως ένα βαθμό! Για όλους τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, αλλά δεν θέλω να απογοητεύσαι :-)) Ποτέ δεν ξέρεις που και πως μπορεί να έρθει μια λύση ή μια ευκαιρία.

    Ισως να πηγαίναμε μαζί, αν φτιάξει ο κάπως ο καιρός και θέλεις παρέα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την έχουμε κι εμείς υπόψη αυτή την εκδήλωση και αν δεν μας τα χαλάσει ο καιρός λέμε να πάμε μια βόλτα!
    Εμείς να χαζέψουμε προϊόντα και να δείξουμε και στο Φιφίνι το Ζάππειο!
    Φιλιά Πηνελόπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι Ερμιόνη μου.
    Μακάρι να τα καταφέρουμε όλοι μας να πάμε...και το Φιφίνι να το πάτε και στον Κήπο για να δει τα ζώα! Είναι μια ωραία αίσθηση για τα παιδάκια και μπόλικα κουλουράκια ή πατατάκια για ταϊσμα... Το έχω κάνει αρκετές φορές και ξέρω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανάλογα τον καιρό τα λέμε από τηλεφώνου. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία σε κάθε καλή προσπάθεια! Θα είμαι κάπως μακρυά... Βλέπω την σάλτσα των μανιταριών και καταλαβαίνω γιατί μιλάμε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εμείς θα πάμε οπωσδήποτε με το Λύκο βρέξει χιονίσει και για τη Στελλίνα μας,αλλά και γιατί ξέρουμε οτι θα βρούμε προιόντα Ελληνικά και νόστιμα...
    απλά δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουμε Σάββατο ή Κυριακή...
    ελπίζω να συμπέσουν οι ώρες μας κοπελιές...
    φιλιά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία!!! Μακάρι να πάει καλα και να δώσει δύναμη σε όλες μας να κάνουμε βήματα μπροστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια η ανάρτηση σου Πηνελόπη μου μπράβο! Θαυμάζω την Στέλλα πολλά χρόνια τώρα, ο αντρας της είναι και συγγενής μου, στηρίζω τον "αγώνα" της, είμαι σίγουρη ότι η εκδήλωση θα πάει πολύ καλά και οι δημιουργίες της Στέλλας θα διακριθούν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία στη Στέλλα εύχομαι... Εμείς από την επαρχία θα στέλνουμε ευχές...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις απόλυτο δίκιο Πηνελόπη μου για τους οικιακούς δημιουργούς αυτής της χώρας και για το πως να προμοτάρουμε το προιον μας και ποιος να το αγοράσει στο φινάλε.
    Εύχομαι τα καλύτερα για την συνονόματή μου Στέλλα και μπράβο σε σένα για την ανάτησή σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά να περνάς εσύ εκεί που είσαι καλή μου Αγγελική. Θα δεις άλλα ωραία είμαι απολύτως σίγουρη :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Spirtokoyto μου αρκεί να βοηθήσει ο καιρός. Αν και από τώρα που γράφω...βλέπω τα πράγματα να βελτιώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι ευχές όλων μας, συνοδεύουν τέτοιες προσπάθειες Μαρίνα μου, για όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έρη μου γλυκιά αυτό είναι που λένε...είμαστε όλοι συγγενείς! Ε, τι ωραία πράγματα μαθαίνω σήμερα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έτσι ακριβώς Όστριά μου. Ευχές ενωμένες για όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθειες ανθρώπων που κάνουν ωραία πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στελλίτσα μου, άντε και στα δικά σου! Κι εγώ θα πω και θα γράψω τα καλύτερα και θα σας "κάνω" τις Δημόσιες Σχέσεις :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή