4.11.09

Μια διαφορετική πρόταση

Την Τρίτη που μας πέρασε (χθές δηλαδή) βρέθηκα από καθαρή σύμπτωση στο βιβλιοπωλείο Ιανός, ψάχνοντας παιδικά βιβλία με θέμα τα Χριστούγεννα και τον Αί' Βασίλη.

"Έπεσα" πάνω στην παρουσίαση ενός βιβλίου λευκώματος, που θεωρώ πως έχει εξαιρετικό περιεχόμενο, γι’ αυτό και σας το αναφέρω.

Πρόκειται για μια έκδοση άκρως πολυτελή θα έλεγα, αλλά είναι προφανές, ότι θα έπρεπε να είναι τέτοια, μιας και το περιεχόμενο είναι πολύ ιδιαίτερο ενώ προ των πυλών την πόλης, της χώρας και της υφηλίου γενικότερα είναι τα Χριστούγεννα (και το Marketing ποντάρει πολύ σ’ αυτόν τον παράγοντα, δεν το συζητώ καθόλου).

Μιλώ για την έκδοση, με τίτλο Επαγγέλματα που άντεξαν στο χρόνο από τις εκδόσεις Τοπίο (προσωπικά δεν τις γνώριζα καθόλου κι' ας είμαι καλός φίλος του βιβλίου γενικά). Φωτογραφίες εξαιρετικές, κείμενα ενδιαφέροντα και οι παρουσιαστές του βιβλίου πολύ γνωστά πρόσωπα (αλλά δεν θεωρώ πως πρέπει να τα αναφέρω εδώ).

Θα σας έλεγα λοιπόν, πως αν την συναντήσετε μπροστά τις επόμενες μέρες μην την αγνοήσετε. Αξίζει τον κόπο (και τα χρήματά της) με περιεχόμενο άκρως σημαντικό για τις μέρες μας καθώς και την κληρονομιά που κουβαλάμε.

8 σχόλια:

  1. Τα χριστούγεννα συνηθίζω να χαρίζω βιβλία, οπότε η πρότασή σου μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!!
    Εγώ βρήκα σήμερα κάτι πολύ ωραία παιδικά για μικρά μικρά παιδιά στην Ιπποκράτους 161 εκδόσεις ΑΝΕΛΙΞΗ, επίσης έχει και πολύ ωραίες κατασκευές (μοντελισμού) για μικρά και μεγάλα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γοητευτικό, νοσταλγικό θέμα! Θα το αναζητήσω με την επιστροφή μου....
    Ευχαριστώ για την πληροφορία, Πηνελόπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περυσι ο γιος μου εγραψε εκθεση με τιτλο τα επαγγέλματα που ξεχασαμε..
    Οταν ψαξαμε στο ιντερνετ για πληροφοριες για να προετοιμαστεί δεν πιστευα ποσα υπηρχαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίλα τα βιλία είναι ότι πιο αγαπημένο για μένα ως δώρο. Φροντίζω πάντα ειδικά στα παιδάκια ότι άλλο κι' αν αγοράσω να δώσω και ένα βιβλίο που θεωρώ πως μπορεί να τα συγκινήσει με την παρουσίαση του, το δημιουργικό του και την ιστορία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην ευρύτερη "πιάτσα" των βιβλίων, Ιπποκράτους, Ασκληπιού, Σόλωνος, Ακαδημίας έχω φάει ώρες Ξανθή μου. Το πόσο μου λείπει τώρα που δεν μπορώ να το κάνω με τον δικό μου τρόπο, δεν φαντάζεσαι Ξανθή μου.
    Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία σχετικά με την ΑΝΕΛΙΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγγελικούλα, νομίζω πως θα σε ενθουσιάσει με τις φωτογραφίες του (μιας και το έχεις το ταλέντο) αλλά και τα όσο γράφει. Να το ψάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πουαντερι,
    πραγματικά έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να ανατρέξεις σε πολλές πηγές από: παραμύθια και ιστορίες μέχρι λαογραφικά μουσεία και αφηγήσεις ανθρώπων για να δεις τι υπήρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή