23.12.10

Κάλαντα Χριστουγέννων



Με τις πιο Θερμές Ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα.
Αφιερωμένο σε όλους εσάς, που γνώρισα ιντερεντικά, αλλά και προσωπικά κάποια στιγμή.
Υγεία, Χαρά, Θαλπωρή μέσα στα σπιτικά σας... και λεφτά (γιατί όχι) για να περνάμε άνετα και με σύνεση, κόντρα σε όσα θέλουν να μας επιβάλλουν οι κρατούντες και διοικούντες μας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και στην πατρίδα μας να ευχηθούμε. Και να της υποσχεθούμε ότι θα κάνουμε κάτι περισσότερο απ' αυτό που κάνουμε μέχρι σήμερα, για να την κρατάμε ζωντανή. Ελπίζω να μην κατηγορηθώ ως "εθνικίστρια", αλλά νομίζω πως όλοι μας έχουμε νοιώσει, ότι πρέπει να στηρίξουμε την Ελλάδα τούτες τις δύσκολες ώρες.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

27 σχόλια:

  1. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα! Σε σας και τον όμορφο Πρίγκηπά σας Θεόδωρο! Που είναι ό,τι λέει το όνομά του!
    Σε ευχαριστούμε πολύ, όσοι ελέω διαδικτύου σε γνωρίσαμε και εκτιμήσαμε προσωπικά!
    Αντευχόμαστε, τα καλά του Θεού και κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου γλυκειά σ' ευχαριστώ.
    Οι ευχές μου συνοδεύουν και την δική σου όμορφη οικογένεια.
    Και έχουμε πάντα "ανοιχτούς" λογαριασμούς μεταξύ μας: pροσκλήσεις, προκλήσεις, κεράσματα και οδοιπορικά.
    Μην ξεχνιώμαστε :-))

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!

    Καλά Χριστούγεννα!!

    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Penelope μου,
    Οι ευχές που έγραψες, άγγισαν την καρδιά μου.
    Σου εύχομαι ολόψυχα να είστε πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι με το αγγελούδι σας, καλές γιορτές και να πραγματοποιηθεί κάθε σας όνειρο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα με χαρά, υγεία και πολλά αγαπημένα πρόσωπα γύρω μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές και όμορφες γιορτές να περάσετε, Πηνελόπη μου!

    Θα τα ξαναπούμε για τον καινούριο χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πηνελόπη μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Η ψηφιακή τεχνολογία ήταν η ευκαιρία και για καλές φιλίες!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι πάντα ξεχωριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία! Ας ελπίσουμε στα καλύτερα για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλά Χριστούγεννα να έχεις

    υγεία και πάλι υγεία
    ότι πιο πολύτιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και όλα τα καλά σε σένα και στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αστερομαράκι μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΓΕΜΑΤΑ και για σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KANTHRARE, ελπίζω να ήταν όμορφα τα φετεινά σου ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
    Χρόνια Πολλά και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λίλα μου ευχές πολλές και από μας όλους. Και με το καλό στα επόμενα.
    Φιλιά Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγδα μου σ' ευχαριστώ πολύ.
    Οι ευχές μου ήταν έτσι όπως ακριβώς θα ήθελα και μένα να μου συμβούν :-))

    Σ΄ευχαριστώ ιδιαίτερα για τα καλά σου λόγια για το παιδάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευάγγελε τα πρόσωπα τα αγαπημένα είναι αυτά που μας κάνουν να νοιώθουμε καλύτερα. Εγώ έχοντας χάσει πολλά τα τελευταία χρόνια, αισθάνομαι κάπως ελλιπής.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους μας λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζαμπία μου, ελπίζω να περάσατε καλά τις μέρες των Χριστουγέννων. Εμείς το παλέψαμε όσο μπορούσαμε αν και είχαμε και κάτι πυρετούς να παλέψουμε το τελευταίο 2ήμερο.
    Με προσμονή λοιπόν, το ποδαρικό του Νέου Χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγγελικούλα μου σ' ευχαριστώ.
    Και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μέσα στα τελευταία χρόνια που πέρασαν γνώρισαν ανθρώπους όπως εσύ και κάποιες φίλες που ήδη ξέρουμε και οι δυό μας.

    Διάβασα δε, ότι οι ευχές όλων μας έπιασαν τόπο. Μπορεί όμως να είναι και το καλάθι με τα καρότα που πήγαμε αυτοπροσώπως στον Ρούντολφ :-))
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mia Mama (Μαρί μου, μεγάλη μαμά) όλα φτιάχνουν κάποια στιγμή...για να ξαναχαλάσουν κάποιν άλλη. Δύναμη, χαμόγελο όσο γίνεται και ψηλά το ηθικό... θα τα καταφέρουμε.

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατερίνα μου, εγώ θα σου ευχηθώ Ζωή πολύ να έχεις μέσα σε όλα σου τα Χρόνια!
    Να είσαι πάντα γερή και να νοιώθεις το πνεύμα της αγάπης των Χριστουγέννων πάντα μέσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόπη μου σ' ευχαριστώ πολύ. Κάθε καλό και για σας...και με προσμονή για τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και γεμάτα με ΑΓΑΠΗ και χαμόγελο και για σένα αγαπητή σε Δέσποινα.
    Τα καλύτερα να έρθουν και να σε συναντήσουν :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άργησα λίγο για τις ευχές αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ!!! Χρόνια Πολλά Penelope, να χαίρεσαι ό,τι και όποιους αγαπάς! Υγεία και καλή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αμαλία μου σ' ευχαριστώ πολύ.
    Αντεύχομαι και σε σένα και την οικογένειά σου.
    Ελπίζω οι ρυθμοί να έχουν βρει και πάλι το φυσιολογικό τους στην ζωή σου και τα Χριστούγεννα να πέρασαν με τον τρόπο που εσύ επιθυμούσες καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλές γιορτές και καλή χρονιά!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ καλή μου Τρελοτουρίστρια.
    Αντεύχομαι για τα καλύτερα μέσα στην Νέα Χρονιά και πολλά πολλά τρελλά και όμορφα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή