22.6.12

Σπιτικό Κοτό-berger και λοιπές δημιουργίες

Κάποιες φορές τα καθημερινά φαγητά μας γίνονται έτσι λίγο πιο...συνδυαστικά και πιο τσαχπίνικα για να χαίρεται η μαγείρισσα και να κάνει και τους "πελάτες" της πιο χαρούμενους!
Τα σπιτικά ψωμάκια με διάφορα υλικά είναι μια από τις προσωπικές μου αδυναμίες.
Η αλήθεια είναι ότι με διευκολύνει και στην όλη διαδικασία το μηχάνημα του αρτοπαρασκευαστή, οπότε όταν έχω ένα τέτοιο "ζουμπουρλούδικο" ψωμάκι μπροστά μου κάνω διάφορα "σχέδια" για λογαριασμό του, χωρίς να το πολύ ρωτώ την άποψή του :-)))

Χθές έκανα ψωμάκια με αλεύρι ολικής συνδυασμένο με αλεύρι για όλες τις χρήσεις . Πρόσθεσα μέσα παπαρουνόσπορο, σουσάμι, αλατάκι, ζάχαρη και λίγο θυμάρι και έβγαλα ωραία, αφράτα και μυρωδάτα ψωμάκια.

Ωστόσο ετοίμαζα και φιλέτο κοτόπουλο σε μπουκιές, με πινελιά - ας πούμε Μεξικάνικη.
Που είσαι Ερμιόνη να με δεις ... με την αδυναμία που έχεις στα Μεξικάνικα!
Και καθώς το ετοίμαζα σκέφτηκα να τους κάνω bergers για βραδινό!


Έτσι αφού ετοίμασα το κοτόπουλό μου, μαγειρεύοντάς το μέσα στο αντικολλητικό wok με λίγο ελαιόλαδο, σάλτσα σόγια, worcestershire shauce (2 κουταλιές περίπου από το καθένα).
Καπνιστή πάπρικα, κύμινο, αλάτι και σκόνη σκόρδου (από μισό κουταλάκι κοφτό, απ΄ όλα).
Ένα καρότο σε ροδέλες (στην αρχή του σοταρίσματος, έτσι για περισσότερο χρώμα και γεύση).
Τέσσερεις φέτες ψιλοκομμένο μπέϊκον (για περισσότερη γεύση και άρωμα).
Και στο τέλος πριν κλείσω την φωτιά του πρόσθεσα φασόλια κόκκινα από κονσέρβα (που είχε ξεμείνει από κάτι συνδυαστικές σαλάτες) αφού προηγουμένως τα είχα καλά ξεπλύνει.

Τότε μου ήρθε το "φλας" να κρατήσω μερικές μπουκιές κοτόπουλου για να τις βάλω στο berger.


Πήρα τις μπουκιές τις έκοψα πιο ψηλές. Έφτιαξα μια ωραία σος με: 3 κουταλιές μαγιονέζα,
1,5 κουταλιά μουστάρδα, 1/2  κουταλάκι κάρυ, ελάχιστο πιπέρι και ένα μικρό ψιλοκομμένο ματσάκι μαϊντανό. Τα ανακάτεψα καλά μ' ένα κουτάλι και έτοιμη!

Άνοιξα στη μέση το ψωμάκι (αλλά όχι τελείως).
Στον πάτο του έβαλα 2 καλές κουταλιές της σούπας σος.
Από πάνω κάλυψα με κοτομπουκιές.
Πρόσθεσα και μια ωραία φέτα φρέσκιας ντομάτας ... και έτοιμο!

Και τα δύο φαγητά είχαν μεγάλη επιτυχία.  Στο δε, μαγειρεμένο κοτόπουλο για μένα και τον μικρό, είχε και έξτρα καλαμπόκι βρασμένο στο πιατάκι μας, μιας και μας αρέσει πολύ. Ό έταιρος της παρέας μας το θεωρεί τροφή για τις κοτούλες και δεν θέλει ούτε να το βλέπει!
Όλοι χαρούμενοι και ευχαριστημένοι, χωρίς πραγματικά πολύ κόπο.
Σας εύχομαι ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο και με όσο το δυνατό άγχος :-))

22 σχόλια:

  1. Ποιο άγχος καλέ έχει κανείς;;;
    Μ΄αρέσει η πολυποικιλότητα σου για όλους!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ καλά θα κάνεις να το μετριάσεις το άγχος σου Ξανθούλα μου... γιατί οι επιλογές των γύρω σου είναι ΔΙΚΕΣ τους, όπως και οι ΖΩΕΣ τους.
    Τα άλλα, τα καθημερινά, τα απτά, με τα λεφτά... άσε να έρχονται ένα-ένα και όσα καταφέρουμε :-)

    Τι να κάνω η φουκαριάρα η οικιακή μαγείρισσα,το "παίζω" ταχυφαγείο μήπως και τους ξεγελάσω :-))))
    Καλό ΣΚ και σε σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο berger!! Νοστιμότατο και άκρως θρεπτικό! χιχι! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμάν βρε Πηνελόπη βαλτή είσαι;Ευτυχώς που πρώτα έφαγα και μετά ήρθα στον υπολογιστή,θα το φτιάξω σίγουρα φιλιά καλό σ/κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε! Μα κι εσύ; Τρώνε καλαμπόκι τα μη πετούμενα; :)

    Αμερικανομεξικάνικος συνδυασμός για να λιγουρευόμαστε στρουμπουλά μπέργκερς και αρωματικό κοτοπουλάκι!

    Τη επόμενη φορά μια από όλα για μένα.:)

    Φιλάκια, Πηνελόπη μου, πολλά-πολλά σε εσένα και στις κολώνες του σπιτιού σου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A..το καλαμπόκι μας αρέσει πολύ (το τρώμε σαν κοτούλες) και πάει με το ωραίο κοτόπουλο.

    Το μπέργκερ εμπνευσμένο και πολυ ωραία η σως που έκανες.
    Ολοι ευχαριστημένοι λοιπον :)

    Φιλιά Πηνελόπη και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ είμαι Πηνελόπη μου και καμαρώνω τις δημιουργίες σου!
    Και το μεξικάνικο κοτόπουλό σου γλυκοκοίταξα και τα ζουμπουρλούδικα ψωμάκια σου μου άρεσαν πολύ και το ελαφρύ μπέργκερ σου θεσπέσιο!
    Αυτό θα πει δημιουργική μαγείρισσα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. c'est bien appétissant, j'adore
    bonne journée

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Πηνελοπίτσα μου... μπορώ να έχω ένα από τα θεσπέσια μπέργκερ σου;;;; Είναι ό,τι πρέπει, ελαφρύ και πεντανόστιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άγχος, χιχι, τι είναι αυτό;
    Πολύ όμορφο το φαγάκι σου αλλά και το μπέργκερ σου πολύ λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ πολύ Taelia μου :-)

    Σίγουρα πολύ πιο θρεπτικό και υγιεινό από τα Bergers των όποιων καταστημάτων fast food.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ "βαλτή" Ροδάνθη μου;
    Μα πως σου πέρασε τέτοια ιδέα καλή μου;

    Σας έκανα όμως έτσι λιγάκι να το "λαχταρίσετε"!
    Πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειδικά τα δικά μου μη πετούμενα... δεν το "γνωρίζουν" το καλαμπόκι Ζαμπία μου :-)
    Αλλά και τα δικά μας τα πετούμενα πάλι δεν το τρώνε... Και όπως φαίνεται ούτε και τα τετραποδά μας το τιμούν :-) αδιαφορούν πλήρως γι' αυτό!!!

    Σαφώς και την επόμενη φορά για σένα έναν "γύρο" από όλα :-))
    Πολλές πολλές καλημέρες και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marion μου κι' εμένα μου αρέσει πολύ και το τρώω παρέα με πολλά πράγματα από σαλατούλες και όσπρια μέχρι και κρεατικά.

    Η σως αυτή κάνει σαφώς πιο σαγηνευτικό το berger και δένει πολύ με το ψωμάκι καθώς είναι φρέσκο και μυρωδάτο.
    Πολλές καλημέρες και καλή εβδομάδα σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς την καλή μου Ερμιόνη, σ' ευχαριστώ για αυτό το "εμπνευσμένη" αλλά ξέρεις καλά πως οι "εμπνεύσεις" μας βγαίνουν σύμφωνα πάντα με τη διάθεση και τα διαθέσιμα υλικά. Απλώς όπως εσύ, και οι άλλες καλόμαγείρισσες, προσπαθώ να κάνω τους γύρω μου να φάνε με όρεξη το φαγάκι τους!
    Δυστυχώς όχι πάντα :-))) με επιτυχία.
    Καλημέρα πέρα ως πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Bonjour ma cher Fimère.
    Merci vos bons mots pour cette recette :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου στέλνω πακετάκι delivery πάραυτα!
    Καλή εβδομάδα καλή μου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι άγχος Μαρία μου;
    Το έχουμε ξεχάσει ως έννοια, μιας και κοντεύει να είναι μια η μόνιμη συνθήκη ζωής μας, βρέξει-χιονίσει, με ζέστη και με κρύο :-))
    Αλλά κάπως πρέπει να το ελέξουμε πια!

    Φαγάκι και μεζεδάκι συνδυασμένα, για μαμάδες και μαγείρισσες που ο χρόνος τις πιέζει :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πηνελόπη μου υπέροχο, η σως καταπληκτική!
    Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου.
    Ότι μπορώ καλύτερο για τους "δύσκολους" που έχω μπλέξει :-))
    Καλό απόγευμα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Me encanta es muy sabroso luce muy bien,abrazos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μucho gracias dear Rosita.
    I wish you a very nice day :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή