29.6.12

Καλοκαιρινά Παιχνίδια...




Μας έπιασε το καλοκαίρι…και αρχίσαμε πάλι τα παιχνίδια.  Μια πρόσκληση από την φίλη Tante Kiki μου ήρθε πάλι, με αρκετές ερωτήσεις και τάσεις αυτό-προσδιορισμού. Τι να σας πω; 
Θα το πράξω με όλες τις συνέπειες του νόμου :-))
Αρχίζω λοιπόν και ο Θεός Βοηθός!

1) Ποιά  ειναι η αγαπημένη σου φράση;
Δύο χέρια έχω!!! ΠΡΟΣΠΑΘΩΩΩΩΩ
2) Αγαπημένο χρώμα;
Αγαπώ όλα τα χρώματα με έμφαση στο: πορτοκαλί, κόκκινο και πετρόλ. 
3) Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
Μυθιστορήματα κοινωνικά, ιστορικά, αστυνομικά  αλλά και πολλά Οδοιπορικά.
4) Πότε έχεις γενέθλια;
Πέρασαν… ήταν μέσα στον Ιούνιο.
5) Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Η μέρα (7/7/2007) που πήρα τον μικρό μου αγκαλιά για πρώτη φορά, καθώς και η πρώτη μέρα που εισέπραξα μισθό  (30/9/1985).
6) Τι σημαίνει αγάπη για σένα;
Η αγάπη εκφράζεται περισσότερο με πράξεις, παρά με λόγια…οπότε και σου δίνει δύναμη για να αντιμετωπίσεις κάθε δυσκολία.
7) Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;
Η «μουλαρίσια επιμονή και αντοχή μου» αλλά αισθάνομαι πως με το πέρασμα των χρόνων με «αφήνουν»!
8) Και το πιο αδύναμο;
«Η έλλειψη θράσους». Αν είχα περισσότερο, σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν διαφορετικά για μένα σήμερα.
9) Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Έχω μεγαλώσει αρκετά, οπότε αυτό το στάδιο επιθυμίας μάλλον το έχω ξεπεράσει… 
Σίγουρα όμως θα ήθελα να «μεγαλώσω» και να «γεράσω» καλά!
10) Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
Χα-χα-χα…μακριά από την Αθήνα εάν γίνεται…και με τη δυνατότητα να κάνω ευχάριστα πράγματα στην καθημερινότητά μου.
11) Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι'αυτήν;
Όμορφη και παράξενη πατρίδα
Ωσάν αυτή που μου ‘λαχε δεν είδα
Ρίχνει να πιάσει ψάρια πιάνει φτερωτά
Στήνει στη γη καράβι κήπο στα νερά
Κλαίει φιλεί το χώμα ξενιτεύεται
Μένει στους πέντε δρόμους αντρειεύεται
Κάνει να πάρει πέτρα τήνε παρατά
Κάνει να τη σκαλίσει βγάνει θάματα
Μπαίνει σ’ ένα βαρκάκι πιάνει ωκεανούς
Ξεσηκωμούς γυρεύει θέλει τύραννους.
Οδυσσέας Ελύτης.
Θα ήθελα να την κρατήσω καθαρή, αλώβητη και με το κεφάλι ψηλά για τα νέα παιδιά που μακάρι να καταφέρουν να την αγαπούν περισσότερο από όλους όσους πέρασαν πριν απ' αυτά.

Καλοί μου αναγνώστες, σας δίνω "πάσα" και όποιος έχει διάθεση εν' μέσω θέρους να παίξει ας πάρει την πρωτοβουλία της συμμετοχής. Δεν θα είναι άσχημα, αφού η πρόσκληση είναι ανοιχτή :-))
Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι.

14 σχόλια:

  1. Πόσο μ'αρέσει να σε μαθαίνω καλύτερα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Πηνελόπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηνελόπη μου απολαμβάνω πάντα τη γραφή σου, με κάλεσε και μένα η Τάντε και θα παίξω την πρώτη Ιούλη για καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πηνελόπη μου πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου, χαίρομαι που σε γνωρίζω συνεχώς και καλύτερα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τις περίμενα πολύ διαφορετικές Πηνελόπη μου! Σταθερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πηνελόπη μου τέλειο το κείμενό σου και οι απαντήσεις σου! Φιλενάδα, έχουμε πολλά κοινά το ξέρεις, εεεε;;; Χαίρομαι, πάντως, που μ' αυτά τα παιχνίδια γνωριζόμαστε καλύτερα! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε Eri μου :-)
    "Ψήγματα πληροφοριών" για να συνθέσεις τον χαρακτήρα μιας "εικονικής φίλης", που ωστόσο απαντά με ειλικρίνεια, γιατί την θεωρεί απολύτως απαραίτητη.
    Πολλούς χαιρετισμους :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα τώρα πια Λίλα μου.
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Να παίξεις καλή μου εφόσον έχεις την διάθεση γιατί έτσι δίνουμε "το στίγμα" μας.
    Πολλές καλημέρες από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ελένη μου και καλό μήνα σου εύχομαι.
    Σίγουρα με καλή διάθεση και με λίγη δόση αυτοκριτικής δίνω απαντήσεις που σκιαγραφούν τον χαρακτήρα μου και έτσι μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελικούλα μου καλή, αφού με ξέρεις έχεις πάρει την δική σου εικόνα, από τον τρόπο που μιλώ και φέρομαι!
    Πολλές πολλές καλημέρες και καλό μήνα (χειμωνιάτικο για σας) εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική μου, πολλές φορές τα "κοινά χαρακτηριστικά μας" εκδηλώνται από τα όσα γράφουμε και περιγράφουμε μέσα από τις συνταγές και τα σχόλιά μας.
    Και στην περίπτωσή μας αυτό και σαφώς ισχύει.
    Κρίμα που τα χιλιόμετρα μας κρατούν σε απόσταση, αλλά πάντα υπάρχει το μέλλον!!!
    Καλό μήνα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκιά μου Πηνελόπη, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!
    Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, ειδικά η 11) με συγκίνησε κιόλας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα και σε σας Ερμιόνη μου.
    Μα είναι αλήθεια! Οι συγκεκριμένοι στίχοι του Ελύτη περιγράφουν την Ελλάδα μας που τόσοι αιώνες τα ίδια την "ταλαιπωρούν"!
    Καλό μεσημέρι σου εύχομαι τώρα πια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι ποιητικές μας -τουλάχιστον- ευαισθησίες και προτιμήσεις ταυτίζονται απόλυτα! (τις υπόλοιπες ομοιότητες ας τις ψάξει όποιος ενδιαφέρεται!) Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Ευάγγελε, για μένα είναι απολύτως σαφές γιατί οι ποιητικές μας επιλογές ταυτίζονται. Οι άνθρωποι που έχουν χάρισμα λόγου όπως εσύ, καταλαβαίνουν με την καρδιά πρώτα και μετά με το μυαλό.
    Σ' ευχαριστώ θερμά για τον σχολιασμό σου αυτό.
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή