15.11.10

Γευστικά "κοιτάγματα" στο ταξίδι της Τοσκάνης















Με μια ελαφριά καθυστέρηση, από το σύντομο (μόλις 5 ημερών) οδοιπορικό μας στην Τοσκάνη μια μικρή εικόνα στις βιτρίνες της γεύσης της. Λείπουν πίτσες, παγωτά ...αλλά αυτά ίσως σας δώσουν και μια άλλη εικόνα.
Αγαπούν ιδαίτερα τα κάστανα, τα αμύγδαλα που τα φτιάχνουν με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, από παστέλια και μαντολάτα ως κουλουράκια και τούρτες ή μπουκιές με συνδυασμούς σοκολάτας πικρής, γλυκειάς, γάλακτος, λευκή, με πραλίνα κ.λ.π.
Ανάλαφρες μους με καφέ και λεμόνι! ΑΠΛΩΣ ΘΕΙΚΕΣ.
Και φυσικά κρασιά. Πολλά κρασιά... και γευστικά αλλαντικά που σου είναι αδύνατον να τα προσπεράσεις.
Δύσκολο,  ν' αντισταθείς αλλά πρέπει να κάνεις τις επιλογές σου κάθε φορά, για να μην πάθει σοκ η ζυγαριά σου με την επιστροφή :-))

Καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι.

10 σχόλια:

  1. Χτύπα κι άλλο, θα τ' αντέξω! Ο καλύτερος τροπος να ξεκινήσει η εβδομάδα. Εγώ από το πιο πρόφατο ταξίδι μου εκεί, κρατώ μια θεική πανακότα με φρούτα του δάσους. Ήταν μπουκιά και λιποθυμία! Αλλά ότι και να πούμε για την κουζίνα των Ιταλών, είναι απλά λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαλτές είστε σήμερα η μια Λονδίνο η άλλη Τοσκάνη!!αχ βαχ!!!
    καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην Φλωρεντία έχω φάει ίσως το καλύτερο παγωτό της ζωής μου. Δεν το λέω με βεβαιότητα, διότι δεν μπορώ να ξεχάσω τη γεύση και άρωμα ενός παραγωγού σε ένα χωριό έξω από την Αλεξανδρούπολη που έφτιαχνε παγωτό μόνος του και μύριζε κυριολεκτικά αυγό και γάλα.

    Όσο για τις πίτσες να είμαι ειλικρινής δεν με γέμισαν. Έχω φάει πολύ καλύτερες πίτσες και πρώτη και καλύτερη την σπιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα επιστρέψω με πιο "άγριες διαθέσεις" Δημήτρη :-)))
    Αλλά θα σας βάλω θέα και όχι γεύσεις...έτσι για να πάρουμε ανάσες αδέλφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξανθή μου, κάνουμε ότι μπορούμε για να μας κάνουμε να "χαμογελάμε" δεν γίνεται αλλιώς καλή μου :-))
    H φτώχεια θέλει καλοπέραση, και η ασχήμια, ομορφιά για να αντέξουμε τα σκληρότερα (άλλες 10 απολύσεις σήμερα στα δικά μας μέρη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KANTHARE θα συμφωνήσω μαζί σου, καλύτερη πίτσα από την σπιτική την δική μας (με ότι της βάλουμε πάνω) δεν υπάρχει! ΤΕΛΟΣ όπως λες κι' εσύ.
    Αλλά τα παγωτά άπαιχτα, αν κι' έφαγα κι' ένα που ήταν "μάπα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωι ωι μάνα μου!!!! ΤΙ βιτρίνες είναι αυτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστό το επιφώνημα Αστέρι μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και πήρες μόνο 1 1/2 κιλό είσαι ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι Πόπη μου, κρατήθηκα κάνοντας σθεναρή αντίσταση :-)))
    Απλώς δεν έτρωγα πολύ φαγητό για να μπορώ να τρώω τα γλυκά που ήθελα να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή