22.11.10

Διαλέχτε το δικό σας ...μοντέλλο.

Και καθώς τα Χριστούγεννα πλησιάζουν όλο και κάποια ιδέα μπορεί να ψάχνετε για να στολίσετε το φετεινό σας δένδρο.
Για να δούμε λοιπόν, τι κυκλοφορεί και τι θα μας "εντυπωσιάσει" :-))

Καφέ με μπλέ...

Κόκκινο με πράσινες νότες, ή πράσινο με κόκκινες νότες, ανάλογα πως θα το δει κανείς.

Κόκκινο, λευκό και πορτοκαλί χάρη στον φωτισμό του.

Λευκό του πάγου, με πινελιές από πράσινο, που να θυμίζει κάπως τα χιονισμένα δένδρα που δεν ξέρουμε αν θα δούμε φέτος (Νοέμβριος με 24 βαθμούς, μια χαρά δηλαδή...)

Κλασσικό και φορτωμένο (όπως αρέσει σε μένα τουλάχιστον).

Εδώ τώρα τι να σχολιάσεις; H χαρά της κορδέλλας!


Μάλλον θα πάμε στα πιο παράξενα, για περισσότερο εφφέ!

Μπουκάλια πράσινα.  Το φούλ της ανακύκλωσης, αλλά μακριά από μικρά παιδιά!


Και ίσως επειδή ο κόσμος έχει έρθει ... τ' πάνω - κάτω!  
Τούτο να είναι και πιο επίκαιρο. 
Προσωπικά το είδα ήδη στημένο σε μαγαζί με δώρα, σε εμπορικό δρόμο του Περιστερίου και κάθησα στο παγκάκι ακριβώς απ' έξω από το κατάστημα ώρα και το κοίταζα. Ομολογώ πως με εντυπωσίασε γιατί είχε στηθεί πάνω σ' έναν ωραίο ξύλινο πάγκο, γεμάτο από κάτω με του κόσμου τα καλά και το άπλωμα των κλαριών επάνω θύμιζε κάτι από ίσκιο κληματαριάς. 

Το δικό μας πάντως θα έχει παιχνίδια ξύλινα, πάνινα και ότι άλλο διαθέτουμε σε άθραυστη μορφή, για λόγους ευννοήτους.  3-4 πιτσιρίκια θα μπαινοβγαίνουν τούτες τις μέρες. Πόσα να σπάσουν, πόσα να ξεκολλήσουν :-))  Με τα στολίδια που έχω επιλέξει, ελπίζω ότι θα έχουμε λίγες απώλειες.
Με το καλό λοιπόν.

27 σχόλια:

  1. Το κλασικό είναι μακράν το καλύτερο. Τι να λέμε τώρα.

    Όσο για τις απώλειες δεν βαριέσαι μωρέ. Γιορτές χωρίς χωρίς να σπάσεις κάτι δεν έχει πλάκα. Ειδικά τα Χριστούγεννα αν δεν σπάσεις καμιά μπάλα δεν έχει γούστο.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνούμε KANTARE, το κλασσικό είναι σαφώς μια από τις καλύτερες επιλογές.
    Όσο για τις απώλειες...οουυυυυυυυυύ αν δεν σπάσουμε, δεν θα μάθουμε που λένε!
    Επίσης και σε σένα με το καλό.
    Και για όσους περισσότερους συνανθρώπους μας γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα μ αρεσει πολύ το λευκο... ετσι το δικο μου ειναι ενα πρασινο πρασινο δεντρακι με λευκα και χρυσα στολιδια... πόσο ανυπομονω να στολίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ανάμεσα στο 2ο και το 4ο...φέτος δεν θα στολίσω δένδρο στο σπίτι, θα μείνω με αυτό που κάνω στο εργαστήρι μου. Νομίζω μάλλον..οτι δεν θα ξαναστολίσω, φέτος κατάλαβα οτι το σπίτι μου δεν θα είναι ξανά τόσο γεμάτο όπως παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πέρυσι δεν στόλισα, το ίδιο και φέτος, είναι μεγάλο και πιάνει πολύ χώρο και τα τελευταία χρόνια άλλα έχουν προτεραιότητα.
    εμένα μου λείπει, κλασικό και φορτωμένο το θέλω κι εγώ!!!! αλλά στα παιδιά μου δε θα λείψει διόλου, σημασία δε δίνουν!!!!!!
    άλλη χάρη έχουν αυτές οι μέρες όταν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, με το καλό να έρθουν λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το κλασσικό μου αρέσει :)))) άντε λέω το άλλο σκ να στολίσω χεχε
    Πολλά φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ τι ωραιο... γιορτινό!κοκκινο με πράσινο είναι το απόλυτα χριστουγεννιάτικο για μενα...το πρωτο Σ/Κ του Δεκεμβρη στολίζουμε πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eγώ προτιμώ πάντα το πράσινο με κόκκινες μπάλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κλασσικό, εικονογραφημένο!
    Αλλά και το καθένα τους ξεχωριστά όμορφο είναι!
    Με το καλό να στολίσουμε κορίτσια και αγόρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καθένα έχει τη χάρη του.Λένε ότι τα Χριστούγεννα επιτρέπονται στη διακόσμηση από τα πιο κιτς ως τα πιο έλεγκαντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα μου αρέσει το κλασσικό με τίς κόκκινες μπάλες!!δυστυχώς δεν θα στολίσω φέτος, η θέση που μπαίνει ειναι μία και δυστυχώς ειναι προσιτή στον Tommy ο οποίος προσπαθεί να παίξει με τις μπάλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρες σε όλες και όλους.

    Βλέπω πολλούς funs (KANTHAROS, ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, ΑΣΤΕΡΟΜΑΡΑΚΙ, ΠΟΠΗ, ΕΙΡΗΝΗ) του κλασσικού και συμπερένω φυσικά ότι ορισμένα πράγματα παραμένουν "σταθερές αξίες" μέσα στα χρόνια που περνούν.

    Από την άλλη διαβάζοντας σας και βλέποντας ότι κάποιοι δεν θα στολίσουν φέτος, μπαίνω στην θέση σας και λέω πως σας καταλαβαίνω πολύ καλά. Κι σε μένα έχει συμβεί. Και οι άνθρωποι μου λιγόστεψαν. Και αυτές οι απουσίες είναι πάντα πιο έντονες τέτοιες μέρες (όχι ότι τον υπόλοιπο χρόνο δεν τους σκέφτομαι), αλλά θα ήθελα να σας πω ότι θα είναι καλύτερα τούτα τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, αν καταφέρετε να έχετε κοντά ανθώπους που το έχουν ανάγκη. Δείτε γύρω σας: γείτονες, στον ευρύτερο κύκλο τον επαγγελματικό σας, τον φιλικό κύκλο τον δικό σας ή των παιδιών σας. Ρωτήστε τους μήπως θα ήθελαν να περάσετε κάποιες ώρες μαζί αυτές τις μέρες. Θα νοιώσετε διαφορετικά είμαι σίγουρη.

    Σκεφτείτε κάπως έτσι φίλες και φίλοι και νομίζω πως το νόημα των ημερών θα το έχουμε πιάσει εμείς οι μεγάλοι. Γιατί σίγουρα τα παιδάκια το βλέπουν αλλιώς.

    Και αφήνω ανοιχτή πρόσκληση, για όποιον από σας θελήσει να ρθει και στο δικό μας σπιτικό τούτες τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπινίκη μου, ως νέο κορίτσι που είσαι είναι σίγουρο πως τούτη η εκδοχή δένδρου σου ταιριάζει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχτίδα μου καλή, εγώ πιστεύω ότι θα το ξαναστολίσεις κάποια στιγμή το σπιτικό σου. Μπορεί να μην βάλεις δένδρο (γιατί έχει τον μπελά του) αλλά στολίδια γύρω τριγύρω σίγουρα θα βάλεις :-)
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γαστερόπληξ μου, θα ρθει καιρός που τα παιδιά σου θα "αναθεωρήσουν" πιστεύω, εσύ όμως, όπως έγραψα και στην Αχτίδα, θα βρεις τον δικό σου τρόπο να στολίσεις το σπίτι, γιατί είναι μέσα σας αυτός ο "στολισμός" και η "ανάγκη" για το κάθε έθιμο.
    Καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστερομαράκι μου, κι' έγω έτσι λέω, για το επόμενο ΣΚ, αρκεί να το προλάβω (μαζί με πολλά άλλα που πρέπει να κάνω).
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Cook, έτσι όπως τα λες!
    Θυμάμαι τα πρώτα μου Χριστούγεννα ως παντρεμένη, που είχα στολίσει κυρίως με κόκκινες μπάλες το δένδρο και μπαίνει μέσα ο πεθερός και λέει...χάθηκε το πράσινο!
    Εμείς, Παναθηναϊκοί είμαστε εδώ μέσα... Τι να του έλεγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αnthivolon, κόκκινο με πράσινο είναι ο συνδυασμός που πάντα μας έρχεται στο μυαλό τέτοιες μέρες. Μαζί με τόνους από χρυσό, που τα κάνουν να φαίνονται ακόμη πιο φωτεινά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόπη μου, με το καλό και σε σας και ελπίζω τα πράγματα να έχουν βελτιωθεί τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Vita μου, όλα μπορεί να επιτρέπονται αλλά σίγουρα τα Χριστούγεννα έχουν την δική τους όμορφη εικόνα και μέσα σ' αυτήν περιλαμβάνονται πάντα τα λαμπρά χρώματα και φωτάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειρήνη μου, μπορεί το δένδρο να μην βρει φέτος την θέση του, χάρη στον φίλο μας τον Tommy, αλλά έναν εσωτερικό διάκοσμο όλον και θα τον φτιάξεις φαντάζομαι. Δεν μπορεί, έτσι δεν είναι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμ, εσύ Κικίτσα μου θέλεις και σε κάθε γωνία,ένα!!
    Με το καλό να στολίσετε λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. του κλασσικού κι εμείς...
    αν και τώρα που το βλέπω...αυτό το κάτασπρο και χιονισμένο...λες...??
    καλησπέρες..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Διαλέγω σίγουρα κλασικό! Με αυτό μεγάλωσα! Αν και τελευταία στολίσαμε πιο "μινιμάλ" δεντράκια με μονόχρωμες μπάλες, κόκκινες ή χρυσές!
    Προπερυσι με τα γεγονότα του Δεκέμβρη δεν στολίσαμε, δεν περίσεψε καθόλου όρεξη. Πέρυσι με την κυριά Κικοπίνα έγκυο δεν ήταν πολύ εύκολο! Φέτος που έχουμε τον πιτσιρίκο έχουμε δίλημα! Από τη μια θα ήθελα να στολίσουμε γι' αυτόν, αλλά από την άλλη δεν έχουμε πολύ χώρο!!!
    Θα δούμε, φαντάζομαι κάτι θα καταφέρουμε για χάρη του!

    ΥΓ
    Εκείνες τις μέρες μπορεί να περπατάει κιόλας!!! XEXE!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Spitokoyto μου, αυτό το άσπρο με το πράσινο, όντως θυμίζει χιονισμένο τοπίο! Αλλα άμα έξω έχει 25 βαθμούς, μπροστά σε μια λαμπρή μέρα, θα μοιάζει σαν να μας ήρθε απο την Λαπωνία απευθείας :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. kikop80 να στολίσετε!!
    Ειδικά άμα θα περπατάει κιόλας ο πιτσιρίκος :-)
    Σ' αυτήν την περίπτωση βέβαια θα έχετε ένα τρέξιμο άλλο πράγμα... καθώς θα προσπαθεί να φτιάσει και να αρπάξει ότι του κάνει εντύπωση προκειμένου να το ερευνήσει.
    Επιλέξτε όμως, πράγματα με ελάχιστες πιθανότητες σπασίματος, συμβουλή μάνας του 3 και μισό Θ. που το έχει ήδη δει το έργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή