23.11.10

Μπλοκάρισα...αλλά θα σας γράψω τα όσα σκέφτομαι.

Την στιγμή που θα έφτανε σε μένα μια τέτοια πρόσκληση...πρέπει να πω, ότι την "φοβόμουνα". 
Ευχαριστώ πολύ την καλή μου Vita, που με σκέφτηκε, αλλά δεν ξέρω εάν έχω να γράψω κάτι περισσότερο από όσα μέχρι τώρα έχουν γράψει φίλες και φίλοι bloggers που έκαναν αυτό το ταξίδι της πρόσκλησης, που ξεκίνησε από μια άλλη αγαπημένη, την Λίλα.

Το σίγουρο είναι ότι "μπλοκάρω" αρκετό καιρό τώρα (μετράω και το ομαδικό blogg).
Με πολύ δισταγμό στην αρχή και με ακόμη περισσότερο σήμερα.
Θα μου πείτε με την πάροδο του χρόνου, δεν έπαψες να είσαι διστακτική ως προς το μέσο;
Γιατί τα bloggs είναι ένα μέσο επικοινωνίας και νομίζω πως όλοι το έχουμε καταλάβει, γι' αυτό και το συντηρούμε.
Όχι, δεν έπαψα.
Και οι λόγοι είναι προσωπικοί και επαγγελματικοί.
Θα σας εξηγήσω μόνον τους προσωπικούς.

Φοβάμαι πως μέσα από αυτήν την μεγάλη γειτονιά του διαδικτύου κάποιες φορές μπορεί να στεναχωρηθώ και να στεναχωρήσω ανθρώπους (και δεν με "παίρνει" άλλο πια, για άλλες στεναχώριες).
Μου έχει ήδη συμβεί.

Να δω φιλίες, που γεννήθηκαν μέσα από τις γραμμές των ημερολογιακών καταγραφών (ή αλλιώς bloggs) να δημιουργούνται και μετά από κάποιο διάστημα, για κάποιον λόγο, να σβήνουν και να χάνονται, επειδή κάτι "στράβωσε".
Μου έχει ήδη συμβεί και δεν μου άρεσε.

Φοβάμαι τις ανταλλαγές απόψεων που γίνονται είτε μέσω των bloggs, είτε μέσω προσωπικών mails μεταξύ κάποιων και αφορούν στην ουσία κάποιους άλλους, χωρίς αυτοί οι άλλοι (οι δεύτεροι εννοώ) να είναι καν ενήμεροι. Κακή συμπεριφορά θα το λέγαμε αλλιώς αυτό, αλλά στην διαδικασία του Blogging, τα πράγματα δεν έχουν τέτοιο όνομα.

Φοβάμαι, πως κάποιος μπορεί ηθελημένα ή αθέλητα να εκμεταλλευτεί προς όφελός του, την "δουλειά" που κάποιοι από εμάς και με τα μέσα που διαθέτουμε, έχουμε κάνει για τα  προσωπικά ή ομαδικά bloggs.
Και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου, μα καθόλου... ούτε ως σκέψη ούτε ως αίσθηση.

Τέλος, φοβάμαι τη "κακή"  και "αναξιόπιστη" χρήση που γίνεται στον χώρο του Internet (και εδώ μιλά ο επαγγελματίας μέσα μου).

Καθώς καταλάβατε, είπα ήδη τον πόνο μου και τα στραβά που βλέπω στα bloggs.


Χαίρομαι όμως, πολύ που έχω την ευκαιρία να διαβάζω και να σχολιάζω (με ευγένεια και ήθος θέλω να ελπίζω πάντα) τόσα ωραία πράγματα που γίνονται στην bloggoγειτονιά.

Και ευχαριστώ όλους όσους μου έδωσαν την ευκαιρία να τους γνωρίσω και προσωπικά και να πούμε κάποιες κουβέντες από κοντά.

Ξέρω ότι έχω κερδίσει μέσα από τα bloggs 5-6 φίλους, που έχω μπει στο σπίτι τους και έχουν έρθει στο δικό μου  κι' αυτό το εκτιμώ όλως ιδιαιτέρως.

Πρέπει να πω, πως έχω πολλές φορές διασκεδάσει και χαμογελάσει με πράγματα που έχω διαβάσει στα bloggs φίλων, αλλά και έχω δακρύσει και λυπηθεί με πράγματα που επίσης έχω διαβάσει. Γιατί πίσω από τις αράδες που όλοι μας γράφουμε, φαίνονται τα ανθρώπινα συναισθήματα. Και αυτό είναι επίσης το προσωπικό μου ΚΕΡΔΟΣ από το μπλοκάρισμα.
Τέλος, το blogg με βοήθησε, στο να πειθαρχήσω και να καταγράψω τις συνταγές που κατά καιρούς φτιάχνω με μνήμη και διαίσθηση (αυτός ήταν άλλωστε και ο πρώτος ρόλος του για μένα), γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσα να τις βρω πουθενά και να τις ξαναφτιάξω :-))

Να στείλω προσκλήσεις δεν θα το κάνω, αλλά νομίζω πως κάποιοι (πέραν των πολύ οικίων μου food bloggers) μπορεί και να να θέλουν να μας απαντήσουν : Artanis , Δημήτρης ΤερζήςΕυάγγελος, KitsosMitsos, Kikop80, γιατί τελικά και αυτοί "μπλοκάρουν".

13 σχόλια:

  1. στο διαδικτυο πάντα έχεις το ρισκο πως γνωρίζεις μόνο, ο,τι ο αλλος επιθυμει να μαθεις...ως εκ τουτου εχω σοβαρες αμφιβολιες για το αν ποτε θα μπορουσα να κανω φιλιες πραγματικες μεσω μπλογκ...άσε πως στα 40+ είναι πλεον απιθανο να προσδοκας νεους φιλους...χαρουμενες παρεες ναι...μα η φιλια ειναι κατι πολυ πιο συνθετο και βαθυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηνελόπη μου όταν κάνεις τα πρώτα σου βήματα πρώτα πέφτεις και μετά μαθαίνεις να περπατάς. Κι εγώ την έχω πατήσει άσχημα με ανθρώπους, μου έχουν κολλήσει κουσούρια πίσω από την πλάτη μου, μου έχουν κλέψει ιδέες που ανέφερα στο τηλέφωνο και άλλα πολλά.
    Ύστερα ήρθε η Άνοιξη και γνώρισα ανθρώπους όπως εσύ, η Μαρία Τζιρίτα, η Μαρία β., η Βιβή, η Ρένα.......που αρχίσαμε να περπατάμε μαζί και γι αυτό και μόνο άξιζε το ταξίδι στην μπλογκόσφαιρα.
    Ευχαριστώ που συμμετείχες στο παιχνίδι μου και......σε παρακαλωωωώ βγάλε τη λεκτική επαλήθευση....έχω μισοεπισκευασμένο υπολογιστή και τρέμω μήπως δεν πάρει το σχόλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μετραω 4,5 χρονια στο yannidakis και ειχα την τυχει να βιωσω ενθουσιασμους, περηφανες στιγμες και στεναχωριες μεσα απ' αυτο. Η αληθεια ειναι βεβαια πως καποια στιγμη κατασταλλαζεις, ωριμαζεις διαδικτυακα και ξερεις που να προσδοκας και τι να προστατευεις απο τον λογο και τις δημιουργιες σου.
    Σημερα αισθανομαι ευχαριστημενος που δεν διεκδικω τον τιτλο ενημερωτικου, πολιτικου ή αλλου ειδους προκαθορισμενου ιστολογιου, αλλα καταφερα ετσι ή αλλιως να (αυτο)αναδειχθω το πρωτο blog που θελει να προβληματιζει τους αναγνωστες του μεσα απο ζητηματα που προβληματισαν πρωτα εμενα :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πηνελόπη μου σημασία όπως και στην real life έχει να υπάρχει σεβασμός και ειλικρίνια!
    Εδώ είμαστε για να μοιραζόμαστε και να επικοινωνούμε με αν8ρώπους που σε άλλες συνθήκες δεν 8α συνέβαινε!
    Εγώ προσπαθώ να βλέπω τα θετικά,τον αρνητισμό τον χαρίζω σε όσους τον κατέχουν!
    Φιλάκιααα :)
    Υ.γ. συμφωνώ για την λεκτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτα - πρώτα να σ' ευχαριστήσω θερμά για την επιλογή! Συμπτωματικά σήμερα έχω... "γενέθλια" σαν μπλόγκερ! Ξεκίνησα το 2006 από τη Lifo και συνεχίζω εδώ και δυο χρόνια τη "μοναχική" πορεία μου στο blogger. Σχετικά με το θέμα της συζήτησης -που, θα γνωρίζετε ασφαλώς, τείνει να ταυτιστεί με την αναζήτηση της... δημιουργίας του σύμπαντος!- πιστεύω ότι: "Σ’ αυτή την απέραντη δεξαμενή ιδεών και χαρακτήρων, η επικοινωνία δεν ακολουθεί πιστά τα μέτρα της πραγματικότητας κι η έκθεση δεν προστατεύεται κατά κανόνα απ’ τους
    κανόνες της κοινωνίας. Τα μέτρα κι οι κανόνες τίθενται και αναθεωρούνται με κάθε λέξη, με κάθε κείμενο, με κάθε εικόνα,
    με κάθε κλικ. Το όριο το μαθαίνεις μέρα με τη μέρα, αναζητώντας βρίσκεις τις συντεταγμένες και τα πατήματά σου, ψηλαφώντας ανακαλύπτεις τους χώρους σου και διαμορφώνεις τα δεδομένα σου. Λαμβάνεις τα μέτρα σου". 'Ετσι ακριβώς το περιγράφω σ' ένα σημείο του βιβλίου μου που είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες (παρακαλώ τη συμπάθειά σας για τη... διαφήμηση!!). Με μια φράση: 'Ολα είναι στο χέρι μας (και το "ποντίκι") μας!!! Αυτό μ' έχει διδάξει η μέχρι σήμερα ενασχόλησή μου με το Διαδίκτυο. Εγκάρδιους χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑΑ!!
    Σ'ευχαριστώ για την προσκλησούλα καλή μου Penelope!
    Θα προσπαθήσω να γράψω μερικά + και - για το μπλόγκινγκκκκκ (σαν καμπάνα ακούγεται ή μάλλον σαν γκόνγκ) όπως τα αντιλαμβάνομαι!
    Πάντως μην ξεχνάς (και προσπαθώ κι εγώ) πως και το διαδίκτυο δεν είναι τίποτε άλλο από μια αντανάκλαση της πραγματικής κοινωνίας και του κόσμου. Όλα θα τα συναντήσεις και εδώ και τα καλά αλλά και τα κακά!
    Κρατάμε τα καλά και τα αγκαλιάζουμε και απορρίπτουμε τα κακά στέλνωντάς τα στα όρη στ' άγρια βουνά (κατά το ξεμάτιασμα της κυράς μας της μαμής)!!!!
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Cook, φυσικά και το ρίσκο πάντα υπάρχει, αλλά και σοβαρές αμφιβολίες σίγουρα, όμως το ότι μπορεί να συναντήσεις τελικά ανθρώπους που σου αρέσουν και που θα τους κάνεις φίλους, μην το αποκλύσεις καλή μου.

    Μυστικό θα σας πω, πως τον άνδρα μου πριν 10 χρόνια, μέσω Internet τον γνώρισα (και τότε ήταν άλλες εποχές σε ότι αφορά την τεχνολογία).
    Πήρα όμως το ρίσκο μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίλα μου, καλή σ' ευχαριστώ που με συγκαταλέγεις στην Άνοιξή σου :-))
    Και φυσικά έτσι όπως τα λες είναι.
    Την έβγαλα την λεκτική επαλήθευση και ζητώ συγγνώμη, αν σας προβλημάτισα καιρό τώρα, αλλά δεν την είχα ορίσει όχι τουλάχιστον στις αρχές, απ' ότι θυμάμαι.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υannidakis, αφού καταφέρνεις να "μπαλαντζάρεις" σωστά τα θετικά και τα αρνητικά μέσα στην πορεία των 4,5 χρόνων τότε σίγουρα θα πρέπει να θεωρείς ότι έχεις επιτύχει τον στόχο που εσύ ο ίδιος έβαλες, όταν δημιούργησες το blog σου.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ να έχει και με επιτυχημένους πάντα σχολιασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύα, την λεκτική την έβγαλα (βρε αν δεν έχει βγει να μου το πείτε,έτσι;)

    Τον αρνητισμό η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ τον αντέχω. Και πάντα προσπαθώ να βλέπω θετικές πλευρές σε όλα τα θέματα, την πατάω βέβαια κάποιες φορές... αλλά εδώ είμαστε για να ξανασηκωνόμαστε!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακαλώ Ευάγγελε.
    Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο βιβλίο (που θα πρέπει να μας πεις λεπτομέρειες). Μου αρέσει ιδιαίτερα ο τίτλος, γιατί πιστεύω πραγματικά πως τα περισσότερα (όχι όλα δυστυχώς) πράγματα είναι στο χέρι μας να τα βελτιώσουμε ή να τα κάνουμε άκρως χειρότερα, με την συμπεριφορά και με την λογική που τα αντιμετωπίζουμε κάθε φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρακαλώ kikop80.
    Ναι το διαδίκτυο είναι "εικόνα" της κοινωνίας, αλλά όχι απόλυτα ρεαλιστική (κι' εδώ είναι το πρόβλημα) γιατί αρκετοί επιλέγουν να ωραιοποιήσουν ή κρύψουν τα πραγματικά τους χαρακτηριστικά, που όμως κάποια στιγμή μπορεί και να βγούν.

    Σαθώς και κρατάμε τα καλά, και επιλέγουμε ν' απορρίψουμε ότι δεν μας κάνει. Δεν το συζητώωωωωωωωω
    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή