15.11.11

Ααα.. αφράτα και αρωματικά μπισκότα.

Μπισκότα για κάθε χρήση και παντώς καιρού (με τέτοιο κρύο, όλοι θέλουν πιο πολλές θερμίδες και μάλιστα προς το γλυκό τους...).
Για πρωί ή απόγευμα.
Για καφέ ή τσάϊ.
Για το σπίτι, το σχολείο αλλά και το γραφείο (εκεί να δείτε τι έγινε, δεν τους προλάβαινα).
Ως γλυκάκι γρήγορο για να ξεγελάσουμε τους μικρούς ή μεγάλους λιχούδηδες.
Για να κάνετε ένα ωραίο δωράκι στο κάλεσμα που θα πάτε.
Ότι τέλος πάντων εσείς νομίζετε καλύτερο.

Οι παραλλαγές τους πολλές, αλλά εγώ θα σας γράψω για τούτο της φωτογραφίας μου.


Μαλακό, αφράτο, αρωματικό και πολύ γευστικό, τουλάχιστον για τις 2 μέρες που άντεξε η πρώτη δόση τους, γιατί κάναμε και δεύτερη!

Χρησιμοποιήθηκαν:
3 κούπες αλεύρι μαλακό (τα κάνει σαφώς πιο αφράτα, από το αλεύρι για όλες τις χρήσεις, το έλεγε σωστά η μανούλα μου).
1 και 1/2 κουταλάκι μπεϊκιν πάουντερ,
1 κουταλάκι σκόνη τζίντζερ,
3/4 κούπας ελαιόλαδο,
3/4 κούπας ζάχαρη ψιλή,
3 κουταλιές της σούπας πετιμέζι,
1 κουταλάκι εσσάνς πορτοκαλιού,
2 αυγά,
3/4 κούπας σταφίδες μαύρες και ξανθές (μπορείτε εδώ φυσικά να χρησιμοποιήσετε cranberries ή τριμμένη καρύδα, ή κάποιο άλλο αποξηραμένο φρούτο)
και τέλος ελάχιστο αλάτι (γιατί οι ζύμες ακόμη και οι γλυκές το χρειάζονται).

Όλα τα υλικά σας σε βαθιά λεκάνη όπου και θα τα ενώσετε με την βοήθεια και μόνον ενός κουταλιού Λίγα πράγματα δηλαδή για πλύσιμο μετά :-).

Τελευταίες θα ρίξετε τις σταφίδες.
Θα αφήσετε 5-6 λεπτά το μείγμα σας να ξεκουραστεί και στην συνέχεια σε ταψιά στρωμένα με αντικολλητικό χαρτί θα μοιράσετε το μείγμα.
Χρόνος παρασκευής τους όχι περισσότερος από 10 λεπτά (και πολύ λέω) και ποσότητα 25 μπισκότα περίπου.

Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 10 λεπτάκια, με αέρα, μέχρι να ροδίσει η επιφάνειά τους. Μην τα παραψήσετε. Αφήνετε λίγο να κρυώσουν και είστε έτοιμοι να τα χαρείτε με όποιον τρόπο είναι πιο κατάλληλος για εσάς.

Και τούτα τα μπισκότα είναι "κέρασμα" 
για 3 αγαπητές food bloggers 
που θέλησαν να με τιμήσουν και πάλι μ' ένα βραβείο.



Ευχαριστώ αγαπητές : Σοφία Ζ (η δημιουργική αυτή την φορά)Κική (η τόσο αγαπημένη θεία) και Ελένη (των Ταξιδιών). 
Θα πρέπει να το προσφέρω με την σειρά μου, αλλά ήδη έχει σταλεί σε όποιο φιλικό τουλάχιστον blog προς εμένα. Άργησα λίγο βλέπετε να κάνω την όποια ανάρτηση και ο χρόνος περιορισμένος για να κάνω μια πιο μεγάλη έρευνα.
Πάντως η παιχνιδιάρική διάθεσή του παραμένει και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, οπότε είναι σαν να έκανα τις όποιες επιλογές μου.

12 σχόλια:

  1. Υπέροχη συνταγή..ξέρεις λατρεύω τα κουλουρομπισκοτάκια!Δεν έχω..τζίτζερ!!!Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ!Θα βρω στο σούπερ μάρκετ άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηνελόπη μου αν τα δικά μου (αυτά που μου χάρισες) είναι σαν αυτά, απλά να ξέρεις ότι εξαφανίστηκαν ΌΛΑ εν ριπή οφθαλμού.
    Δεν έμεινε τίποτε!
    Μπες βγες με ένα μπισκότο στο χέρι ήμασταν. Ούτε παιδιά λιχούδικα...

    Οπότε δεν έχω αντίρρηση να προμηθευτώ μερικά ακόμα αρωματικά και με σταφίδες!:))

    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Πηνελόπη μου.
    Αξίζεις εσύ η ίδια αρχικά και μετά η δημιουργία σου, το blog σου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παίρνω μια γερή δόση για τον απογευματινό καφέ! Θεσπέσια Πηνελόπη! Τον τελευταίο καιρό έχω εκτιμήσει ιδιαίτερα τη γεύση του τζίντζερ και εγώ.
    Καλημέρα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχτίδα μου τζίντερ σε σκόνη σε μεγάλα SM, αλλιώς στα μπαχαράδικα. Κάπου στην Μοδιάνο, θα έχει...δεν μπορεί!
    Χαιρετισμούς και περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου Ζαμπία, αυτά που γευτήκατε ήταν άλλη εκδοχή! Η τραγανή. Με μαύρη ζάχαρη και καρύδα χωρίς βούτυρο, αλλά με λάδι κι' ένα μόνον αυγό και "δροσισμένα" με ανθόνερο.
    Θα τα γράψουμε ίσως επόμενη φορά...

    Κι' στο γραφείο το ίδιο έγινε 5-6 άνθρωποι γύριζαν μ' ένα μπισκότο στο χέρι για κάπου ένα δύωρο μέχρι που σώθηκαν!

    Ευχαριστώ για την αγάπη και τα καλά λόγια. Κοκκίνισα λίγο.
    Φιλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου, εφόσον έχεις λοιπόν τζίντζερ κάνε την δοκιμή σου. Νομίζω πως θα σου αρέσουν, αλλά συνιστώ οπωσδήποτε μαλακό αλεύρι για να έχετε το αφράτο τους αποτέλεσμα.
    Καλημέρα και δύναμη εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ , καλή μου Πηνελόπη για το κέρασμα, το μυρωδάτο και μπισκοτένιο! Το βραβείο το αξίζεις και για σένα προσωπικά-μου αρέσει το χιούμορ και η ευαισθησία σου- και για το δημιουργικό σου blog.
    Σε ευχαριστώ και πάλι και σε φιλιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο ωραία δείχνουν Πηνελόπη! Μοσχοβολιστά και τραγανά!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πηνελόπη μου υπέροχα φαίνεται η κουλουροκατάσταση που έκανες θέλω μόνο να σε ρωτήσω αν δεν βάλουμε εσσάνς πορτοκαλιού και βάλουμε ξύσμα το ίδιο δεν είναι;(κάνω κι έγω καμιά χαζή ερώτηση πού και πού)φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρες πολλές αγαπητή μου Ελένη και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Ξέρεις καμμιά φορά με τον τρόπο που "γράφουμε" καταφέρνουμε να δίνουμε στοιχεία του χαρακτήρα μας και αυτό τελικά μάλλον έτσι έχει "δουλέψει" και σε εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βαγγιελιώ μου ήταν όντως. Το σημαντικότερο με αυτά είναι ότι γίνονται σε χρόνο dt.
    Σ' ευχαριστώ και εύχομαι μια θερμή καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οχι Ροδάνθη μου, εύλογη ήταν η ερώτησή σου, απλώς εγώ την ώρα που τα έκανα δεν είχα διαθέσιμα πορτοκάλια για ξύσμα, γιατί είχαν "οδεύσει" σε μια γυάλα για να γίνουν λικεράκια και η λαϊκή μας ήταν την μεθεπόμενη μέρα.

    Το ξύσμα είναι απολύτως το ίδιο. Απλώς 3-4 σταγόνες εσσάνς (ένα κουταλάκι του γλυκού δηλαδή) αντιστοιχή σε μια καλή κουταλιά της σούπας ξύσμα.
    Πολλές πολλές καλημέρες σε σένα και την όμορφη Άνδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή