Στο
Στρουμφοχωριό το αγαπημένο τους φαγητό, είναι η
μανιταρόσουπα. Για μένα πάλι οι σούπες (έτσι τουλάχιστον όπως τις έφτιαχναν οι μαμάδες και οι γιαγιάδες μας: νεροφιδές ή ζουμάκι από κοτόπουλο κ.ά.) δεν είναι και το καλύτερό μου.
Με τα χρόνια όμως έμαθα κάποια περισσότερα πράγματα γι' αυτές. Καθώς και για το πόσο "θεραπευτικές" ιδιότητες μπορεί να έχουν για τους κρυολογημένους, τους κουρασμένους και τους ταλαιπωρημένους από κρεπάλες οργανισμούς μας :-))
Στην δική μου περίπτωση, και λίγο πριν το ταξίδι προς την Τοσκάνη το θέμα ήταν επείγον.
Έπρεπε να έλθουμε οικογενειακώς στα "ίσα" μας από το κρυολόγημα και την όποια ίωση μας είχε βρει! Χρειαζόμασταν θεραπεία, γιατί το ταξίδι θα ήταν μεγάλο...
Στράφηκα λοιπόν προς το αγαπημένο φαγητό του Στρουμφοχωριού, την μανιταρόσουπα.
Μανιταρόσουπα όμως με παραλλαγή, όπου παραλλαγή βλέπετε:
φρέσκο τζίντερ (γνωστό επίσης για τις θεραπευτικές του ιδιότητες),
καροτάκια για επιπλέον βιταμίνες,
φρέσκο χυμό λεμονιού για το αναπνευστικό μας και
μπόλικο άνηθο για άρωμα!
Υλικά:
1 μέτριο ψιλοκομμένο κρεμμύδι,
1 πακέτο φρέσκα μανιτάρια, αυτά που βρίσκουμε εύκολα σε SM είναι τα agaricus bisponus, καθαρισμένα και κομμένα σε μεγάλα κάπως κομμάτια,
2 καρότα κομμένα σε ροδέλλες,
1/5 απ' ένα φρέσκο τζίντζερ, κομμένο σε κομματάκια ζιλιέν,
χυμό από ένα μεγάλο λεμόνι καθώς και λίγο από το ξύσμα του (γι' αυτό να πλύνετε καλά το λεμόνι)
1 ματζάκι άνηθο ψιλοκομμένο,
1 κουταλάκι κοφτό, κάρυ γλυκό,
λίγο σκόρδο σε σκόνη (προαιρετικά εάν δεν το θέλετε)
1/3 κουταλάκι κοφτό φρεσκοτριμένο πιπέρι,
1/3 κουταλάκι κοφτό αλάτι (λιγότερο για μας, μιας και έχουμε και τον χυμό του λεμονιού)
ελαιόλαδο (περίπου ένα ποτηράκι κρασιού)
1 κουταλάκι κορν φλάουερ,
1 ποτηράκι (κρασιού) μέτριο κριθαράκι,
1 βιολογικό κύβο λαχανικών ή κοτόπουλου,
2-3 ποτήρια νερό (λίγο με το μάτι πάω πάντα εδώ).
Σε κατσαρόλα ρίχνετε το ελαιόλαδο και σοτάρετε το κρεμμύδι σας μέχρι να γυαλίσει που λένε. Στην συνέχεια ρίχνετε τις ροδέλλες του καρότου να σοταριστούν και αυτές για 2-3 λεπτά. Συνεχίζετε ρίχνοντας μέσα στην κατσαρόλα το νερό, τον κύβο λαχανικών, το ψιλοκομμένο τζίντζερ, το πιπέρι, το κάρυ, τον χυμό και το ξύσμα του λεμονιού και αφήνετε να βράσουν όλα μαζί για 6-7 λεπτά.
Τώρα ήρθε η ώρα των μανιταριών. Μπλούμ μέσα στην κατσαρόλα και αυτά μαζί με τον άνηθο, την σκόνη σκόρδου και το αλάτι. Τα βράζετε για 10 λεπτάκια και από καιρό σε καιρό ανακατεύετε με κουταλίτσα.
Το ζουμάκι θα σας φανεί ίσως λίγο αραιό. Εδώ μπαίνει το κόρν φλάουερ αφού το διαλύσετε προηγουμένως με λίγο από το ζουμάκι της κατσαρόλας. Το ρίχνετε κι' αυτό μέσα και τέλος το κριθαράκι. Αφήνετε για 5 λεπτάκια ακόμη να βράσει το σύνολο των υλικών σας και κλείνετε την φωτιά. Μια ωραία αρωματική και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά σούπα είναι μπροστά σας.
Είστε έτοιμοι για καταναλώση και θεραπεία. Συνοδεύεται πολύ ωραία με ψωμάκι και τυράκι (ένα ωραίο κεφαλοτύρι ας πούμε) και την επομένη ανεβαίνετε στο αεροπλάνο του προορισμού σας σαφώς με καλύτερο αναπνευστικό!
Υ.Γ. Η φωτογραφία δανεική από το site το
Internet με το
Στρουμφάκι να έχει πέσει μέσα στην αγαπημένη του σούπα :-))