4.3.14

Γεμιστά Ζυμαρικά με εξαιρετικό λουκάνικο

H καθιερωμένη μακαρονάδα της Τυρινής, φέτος είχε για εμάς, δύο εκδόσεις.
Η μια έγινε με σπαγγετίνη Νο10, σάλτσα μπλε τυριού και ψιλοκομμένο τηγανισμένο μπέϊκον και η άλλη, με ελληνικά χωριάτικα λουκάνικα με πορτοκάλι και γεμιστά ζυμαρικά με τυρί.

Είχα ένα μικρό απόθεμα, που πολύ ευγενικά μου παραχώρησε η εταιρία Creta Farms για τις δικές μου γευστικές δημιουργίες, οπότε τα εκμεταλλεύτηκα για την δεύτερη εναλλακτική μου καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό τα γούστα όλων... και σε τούτη τη γιορτή.

Λουκάνικο Πορτοκαλιού με γεμιστά ζυμαρικά


Το πολύ γευστικό λουκάνικο με πορτοκάλι της Creta Farms, ενισχύθηκε κατά το μαγείρεμά του με το ξύσμα καθώς και το χυμό από ένα μέτριο πορτοκάλι σαγκουϊνι.

Μέσα σε αγνό παρθένο ελαιόλαδο που είχε αρχίσει να ζεσταίνεται έριξα ένα κουταλάκι ξύσμα καθώς και ένα κουταλάκι κάρυ. Μόλις πήρε λίγο να μυρίζει το αιθέριο έλαιο των μυρωδικών έριξα μέσα και 10 vτοματάκια βελανίδια, ξερό δυόσμο, λίγα φρέσκα φυλλαράκια βασιλικού καθώς και 1,5 κουταλιά κόκκινο κρασί, αλάτι και πιπέρι.


Στα μισά του βρασμούς των πιο πάνω υλικών έριξα το ένα λουκάνικο (από την συσκευασία με τα δύο τεμάχια, χρησιμοποίησα μόνον το ένα, καθώς ήταν υπέρ-αρκετό) πορτοκαλιού κομμένο σε λεπτές ροδέλες πάχους μισού εκατοστού και ελαφρώς διαγώνια κομμένες

Μαγειρεύτηκαν όλα μαζί για 8 λεπτά και κατόπιν έριξα άλλα 10 ντοματάκια, ώστε αυτά να μαγειρευτούν λίγο και να είναι εμφανή και ολόκληρα στην σάλτσα μου.


Σερβίρισα πάνω σε γεμιστά με τυρί ζυμαρικά, που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν τα ποντιακά βαρένικα, για τα οποία έχω ήδη γράψει στο παρελθόν.
Πραγματικά νόστιμότατο πιάτο σε χρόνο dt, καθώς τέσσερεις κατσαρόλες έβραζαν ταυτόχρονα :-))

Καλή υπόλοιπη εβδομάδα και Καλή Σαρακοστή σε όλους μας.

18 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή!!!
    Δυστυχώς για σένα το γλυκό μου το φάγαμε όλο αλλά θα ξαναφτιάξω έχω και άλλα βατόμουρα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, βαχ Πηνελόπη μου! Τί φαγητό είναι αυτό! Εύκολο, γρήγορο και ως φαίνεται... νοστιμότατο! Μου αρέσουν και οι δύο εκδοχές των ζυμαρικών που φάγατε. Με λουκανικό όμως δεν τα φτιάχνω συχνά, οπότε αυτή θα προτιμήσω! Σε περίπτωση που βιαζομαι θα τα φτιάξω με τορτελίνια. Αυτή η σαλτσούλα μια χαρά θα τους πηγαίνει!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτά τα ζυμαρικά!!!
    Όσο για τις σάλτσες......εγκρίνω και τις δύο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με στέλνεις Πηνελόπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πεθαίνω σου λέω!!!!!!!! Ξελιγώθηκα!
    Κορυφαίο φαγητό με τα όλα του έφτιαξες!
    Και οι δύο εκδοχές του η μία καλύτερη από την άλλη.
    Αυτή με τα λουκάνικα είναι υπέρ ενισχυμένη φυσικά!
    Πως να πάω για ύπνο τώρα χωρίς να έχω φάει αυτό το πιάτο? Ε???? Πως????

    Καλό μήνα σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και οι δύο εκδόσεις μια χαρά! Και τα γεμιστά ζυμαρικά πολύ τα λιγουρεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω αυτές τις συνταγές!! Φαίνονται πεντανόστιμες!!
    Καλή σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Σαρακοστή!!! Αυτό το λουκάνικο δεν το έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω αν θα το βρω εδώ!!! Αλλά το πιάτο σου είναι υπέροχο Πηνελόπη μου!!! Μοναδικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το λουκάνικο που χρησιμοποίησες Πηνελόπη μου είναι πραγματικά θεϊκό, οπότε και η μακαρονάδα σου έγινε σούπερ!!!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμάν αμάν κάτι μακαρονάδες περιποιημένες!!! Τι να πρωτοπροτιμήσω! Αυτό το λουκανικάκι με το πορτοκάλι μου εξάπτει πολύ την περιέργεια και θα το δοκιμάσω, νομίζω θα μας αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γευστικότατο το φαγάκι σου Πηνελόπη.
    Το λουκάνικο τέλειο (θα το δοκιμάσω) και τα βαρένικα που τα συνόδεψες πολυ ωραία.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λουκανικο με πορτοκάλι;;;;;;;;; γουατ ε γκουρμε τατς ειν τουτο;;!!!
    υπεροχο το φαγητο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά είναι νοστιμιές!
    Πιάτο ιδιαίτερα μερακλίδικο!
    Μου αρέσουν πολύ τα ολόκληρα ντοματάκια που φαίνονται στη σάλτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία και εύκολη λύση Πηνελόπη. Έχω αθεράπευτους μακαρονάδες στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Σαρακοστή, Πηνελόπη μου!
    Πολύ μπερδεύτηκα με τις δύο εκδοχές μακαρονάδας, ποια να διαλέξω;
    Την κάπως κλασική ή την μερακλίδικη; Άντε να βρω απάντηση!!!
    Ελπίζω εσείς να τις απολαύσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύκολο, νόστιμο, μυρωδάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΄΄Ηταν ανάγκη ρε Πηνελόπη να μας τρέχουνε τα σάλια ντάλα ... σαρακοστή;

    Σε χαιρετώ εγκάρδια μετά από καιρό και σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραιο φαγητο,καλη Σαρακοστη να έχουμε,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζητώ συγγνώμη από όλες και όλους που δεν έχω απαντήσει εδώ και μέρες, αλλά άλλες οι δικές μου επιθυμίες και άλλες του υπολογιστή...
    Καλή συνέχεια σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή