14.2.11

Λεμονάτα Muffins Καρύδας

Μερικές φορές, ο μόνος τρόπος για να "ξαλεγράρει" το μυαλό μου, είναι να μπω στην κουζίνα για πειράματα, με την συνοδεία του ραδιοφώνου!
Είναι ο τρόπος που με βοηθά να "ξεκολλήσει" το μυαλό μου από κάποιες σκέψεις (κυρίως μαύρες ή γκρίζας απόχρωσης).
Σ΄ αυτήν την φάση λοιπόν ανοίγω τον "τροφοσυλλέκτη" μου - το ντουλάπι δηλαδή που βάζω διάφορα υλικά - και απλώς κάνω συνδυασμούς με όσα μου κάνουν "κλικ" εκείνην την ώρα.

Έτσι και το Σαββατόβραδο, μετά απο μια πολύ κουραστική εβδομάδα (που θέλω να ελπίζω ότι δεν θα την ξαναζήσω ...όχι τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον) βγήκαν τα Λεμονάτα Muffins Καρύδας,
 
καθώς και ένα απλό strudel μήλου με σφολιάτα.
Ήθελα κάτι ανάλαφρο, γλυκό, που θα το είχα και για συνοδεία στο βραδινό μου τσαγάκι το οποίο απολαμβάνω, χαλαρώνοντας  βλέποντας κάτι καλό στην TV (ας είναι καλά η Nova που με βοηθά να βλέπω ταινίες πρόσφατες που δεν κατάφερα να δω στον κινηματογράφο 2-3 χρόνια τώρα... ξέφυγα όμως από το θέμα).

Το πακέτο με την καρύδα, καιρό μες στο ντουλάπι, υπολογίζοντας πως θα έκανα κάποιο σχετικό γλυκάκι, ήταν μπροστά - μπροστά, οπότε κέρδισε τον πρώτο λαχνό!
Απλώς έπρεπε να βρω κάτι να το συνδυάσω. Και το μόνον που μου ταίριαζε στην γεύση ήταν το άρωμα του λεμονιού.
Ιδού λοιπόν τι θα χρειαστείτε:

2 φόρμες των 6 θέσεων για muffins καθώς και τα σχετικά χαρτάκια για τις φόρμες.

Υλικά
2 αυγά,
2 λεμόνια (θα χρησιμοποιήσουμε και το ξύσμα τους και τον χυμό τους),
2 κουταλιές σούπας τριμμένη καρύδα ,
1 κούπα ζάχαρη,
1 και μισή κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις,
1 κουταλιά γλ. μπεϊκιν πάουντερ,
1/2 κούπας ελαιόλαδο,
1/2 κούπας γάλα

Σε βαθύ μπόλ παίρνετε το ξύσμα των λεμονιών που τα έχετε προηγουμένως πλύνει πολύ καλά και το ανακατεύετε με την ζάχαρη, για να βγάλει όλο του το εσσάνς. Τ' αφήνετε να σταθούν για κανένα δεκάλεπτο. Στην συνέχεια ρίχνετε μέσα τ' αυγά και χτυπάτε καλά με τον αυγοδάρτη για να εννωθούν τα υλικά. Προσθέτε τον χυμό των λεμονιών, την τριμμένη καρύδα και συνεχίζετε το ανακάτεμα. Σταδιακά ρίχνετε το αλεύρι με το μπέϊκιν πάουντερ, εναλλάξ ρίχνετε το ελαιόλαδο με το γάλα, μέχρι να τελειώσουν και αυτά τα υλικά και να έχετε έναν ωραίο χυλό.
Με την βοήθεια μιας κουτάλας με ρίγχος γεμίζετε τις θήκες των muffins.
Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να φουσκώσουν και να ροδίσουν όμορφα.
Τέλεια συνοδεία για τσαϊ ή καφεδάκι.


Για το Strudel δεν σας γράφω γιατί θεωρώ πως είναι κάτι που ξέρετε πολλοί να φτιάχνετε, την μόνη σημείωση που θα κάνω είναι να προτιμήσετε εάν χρησιμοποιείτε ζάχαρη, να βάζετε πάντα την μαύρη γιατί δίνει γεύση "καραμέλας" στα μήλα.

Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους.

42 σχόλια:

  1. Καλημέρες, μυρωδάτες και όμορφες σαν τα μαφινάκια σου, καλύτερη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εεεεε αφού είναι λεμονάτα θα πάρω οπωσδήποτε. Το λατρεύω το λεμόνι!
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Μούρλια φαίνονται τα μαφινάκια σου, υπέροχος και μυρωδάτος ο συνδυασμός των υλικών! Πάλι οι συνάδελφοι θα είναι οι τυχεροί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα ...και καλή εβδομάδα!
    Ξεκινάμε γλυκά την εβδομάδα και με άρωμα λεμόνι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Πόπη μου...δείχνει να μοιάζει πιο ήπια τούτη η εβδομάδα.
    Σ' ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι!
    Ασε που έχω μια σαμπανια 2 χρόνια να κάθεται...και μ' βάλατε σε σκέψεις με τα όσα διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να πάρεις Αστέρι μου, να πάρεις. Ο συνδυασμός ήταν υπέροχος τελικά. Το ένα άρωμα έρχεται να συναντήσει σταδιακά το άλλο μέσα στον ουρανίσκο κάνοντας ευχάριστη έκπληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμαλίτσα όντως έτσι έγινε. Η μία δόση ήρθε σήμερα στο γραφείο!
    Τα υλικά έδεσαν πολύ ωραία μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dear donkey and the carrot, αφού σου αρέσει το λεμόνι, κάνε τούτην την δοκιμή και νομίζω πως το αποτέλεσμα των αρωμάτων θα σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ πολύ Δημητρά μου, καλή εβδομάδα και σε σένα και σε όλου μας δηλαδή...
    Αρωματικά και μυρωδάτα όσο γίνεται..για να "ξορκίζουμε" το κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και λεμόνι και καρύδα, τα αγαπημένα μου! Φαντάζομαι το άρωμα τους! Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου, τα αρώματα είχαν μεταξύ τους μια πολύ αρμονική συνύπαρξη... και στην ουσία με δικαίωσαν για την επιλογή μου.
    Καλό σου μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To λεμόνι με ξετρελλαίνει στα γλυκά, η καρύδα όχι και τόσο.....θέλω αυτό με το πιο πολύ λεμόνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεύση & άρωμα!! Σπουδαίο duetto :)
    Είναι πολύ όμορφο το "καταφύγιό" σου Πηνελόπη και δε μπορεί να σε εντοπίσει κι ο "εχθρός" εύκολα. Του ξεφεύγεις συνεχώς!!!
    Τα μαφινάκια σου δείχνουν υπέροχα και 3D!!!
    Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίλα μου, νομίζω ότι αν βάλεις λίγη καρύδα και την δοκιμάσεις την εκδοχή με το περισσότερο λεμόνι, θα σου "ισορροπήσει" στην γεύση όπως το θέλεις :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ σε Γιώργο μου.
    Το σπίτι μας (του καθενός μας δήλαδή) είναι το μόνον μας πλέον καταφύγιο. Κι' αν το έχουμε φτιάξει έτσι που να το "αγαπάμε" τότε ο εχθρός μένει με την απορία ... για το πως θα καταφέρει να μας βρει :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να και τα ξινούλια, εγώ είμαι λάτρης, αλλά τέτοιο γλυκάκι αν προσφέρω στην αγάπη μου θα φύγει τρέχοντας!!! δεν αγαπά τα λεμόνια!!!!!!
    καλή εβδομάδα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτός ο άγιος Βάλη, μας έκανε όλους να ξαναερωτευτούμε τις κουζίνες μας. Όχι ότι τις είχαμε εγκαταλείψει και ποτέ!;

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λεμονομαφινάκι? Θέλω κι εγώ!
    Ευχομαι να είναι περαστικά όλα και να ηρεμήσεις κάπως ...
    Και εγώ όταν πρεσσάρομαι πολύ στην κουζίνα καταφεύγω...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το λεμονάτο muffin θα το τιμήσω!!!Παίρνω ενα απο τα δικά σου, και αντιγράφω την συνταγή για να τα φτιάξω κι εγώ!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συνδιασμός καρύδας και λεμόνι θα πρέπει να είναι πολύ σούπερ! θα το δοκιμάσω σύντομα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραία, θα αξιοποιήσουμε λεμονάκια μυρωδάτα πρόσφατης συγκομιδής!
    Πόσο μου αρέσουν τα όμορφα και τα εύκολα!
    Φιλώ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρνα από το μπλογκοσπιτάκι μου έχει παιχνιδάκι!!
    Αυτά τα γλυκάκια είναι πεντανόστιμα και ελαφριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο χρυσοχέρα, πάλι με ξεσηκώνεις για γλυκά ...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία η ιδέα σου, θα δοκιμαστούν σύντομα. μου αρέσουν πολύ τα μάφινς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γαστερόπληξ μου, πες του ότι δεν είναι τόσο ξινούτσικα και μπορεί και να τον κάνεις να τα δοκιμάσει! Είναι πολύ αρωματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά εμείς του Αγιού Βάλη...είμασταν ο ένας εδώ και ο άλλος εκεί! Οπότε μαλλον δεν μας έπιασε γλυκιά μου Ζαμπία.
    Εμείς το κάνουμε σχεδόν καθημερινά άλλωστε τα δικά μας πονήματα στις κουζίνες :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σ'ευχαριστώ σε Έφη μου... ελπίζω προς το παρόν να έχουμε ξεμπερδέψει κάπως. Ότι θα υπάρξει "μέλλον" είναι βέβαιο, το θέμα είναι να μην πέφτουν πια όλα μαζί.

    Αυτό το καταφύγιο είναι ωραίο, αλλά σκέφτομαι ότι πρέπει να το περιορίσω κάπως, γιατί παίρνω κιλά τελευταίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ειρήνη μου, όπως ήδη έγραψα ήταν απίστευτα αρωματικά. Καλή επιτυχία αν τα φτιάξεις. Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αφροδίτη καλή σου μέρα. Ήταν ένας συνδυασμός που "έδεσε" πολύ αρμονικά. Κάνε μια δοκιμή, πιστεύω πως θα σου αρέσει το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μανουσίνα μου σ' ευχαριστώ. Θα το δω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κατερίνα μου γλυκειά και εμείς σ' αυτό το στάδιο της αξιοποίησης είμαστε ακόμη. Τρεις δόσεις λεμόνια έχω παραλάβει από τον Γενάρη μέχρι τώρα. Και προχθές πολλά μανταρίνια!
    Αντε να δούμε...τι θα φτιάξω με αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μάγδα μου σ' ευχαριστώ. Αυτό είναι γρήγορο και πολύ εύκολο στην εκτέλεση. Μπορείς να το "σκαρώσεις" και να το απολαύσουν όλοι όσοι είναι γύρω σου νομίζω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή σου μέρα Helengr, θα περιμένουμε εντυπώσεις αν τα φτιάξεις :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ απίθανα μαφινς με το λεμονάκι, μου αρέσουν πολύ και για την δουλειά βολεύουν τέλεια.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία μου αρωματικά και μυρωδάτα. Λίγοι καταφέρνουν ν' αντισταθούν δείχνοντας χαρακτήρα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. θεε μου!!!θα τα φτιαξω επιτοπου!!!και λεμονι και καρυδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άντε cookitsa μου... κι να μας πεις τελικά αν σου άρεσαν :-))
    Καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι. Βούτυρο δεν χρησιμοποιείς καθόλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητέ ανώνυμε/η, την θέση του βουτύρου σε τούτην την εκδοχή κατέχει το ελαιόλαδο.

    Εάν θέλεις μπορείς να το αντικαταστήσεις με κάποια άλλη λιπαρή ουσία (όπως το βούτυρο ή το καλαμποκέλαιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Δεν είχα προσέξει κάν το ελαιόλαδο στην συνταγή.
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πηνελοπη μου
    έπαθα οτι και η Κατερινα πιο πανω!!!...δεν προσεξα καθολου το ελαιόλαδο και σκεφτηκα οτι λιπαρη υλη δεν έβαλα καθολου μολις τα έριξα στο φουρνο!....οϊμε!!...κολλησαν και δεν εβγαιναν απο τις θηκες...η γευση ήταν θεσπεσια,ξετρελλαθηκαμε οικογενειακώς(παρα την ταλαιπωρια ξεφορμαρισματος!)ευγε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή